Δες πώς βοηθάνε τα αγαπημένα μας fashion brands στη μάχη με τον Κορονοϊό.
«Η μόδα ενώνει», κλισέ αλλά πολύ αληθινό. Και δεν ενώνει μόνο δημιουργώντας κοινές ενδυματολογικές αναφορές και προσδιορίζοντας την ταυτότητα και την αισθητική μας, ενώνει και προσφέροντας όταν υπάρχει ανάγκη και όταν ο κόσμος χρειάζεται κάτι παραπάνω από στυλάτα ρούχα και fancy αξεσουάρ. «Ενώνει» όταν μας φτιάχνει τη διάθεση και μας κάνει να χαμογελάμε, αλλά «ενώνει» και όταν μας επιτρέπει να προσφέρουμε και να συμμετέχουμε στο «κοινό καλό». Και αυτό τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι η καταπολέμηση της εξάπλωσης του Koρονοϊού, η ανακούφιση των πληγέντων και η στήριξη των ευπαθών ομάδων.
Κάνοντας πράξη, λοιπόν, αυτό το «κλισέ» τα πιο γνωστά, ελληνικά fashion brands, που θα τα δεις αναλυτικά στην παρακάτω gallery έχουν θέσει χρήματα, φαντασία και ενέργεια στη μάχη κατά τη πανδημίας. Προσφέροντας μέρος των εσόδων τους, κατασκευάζοντας μάσκες για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και θέτοντας τη γραμμή παραγωγής τους σε αυτόν τον «πόλεμο», έχουν ως όπλο τους τη δημιουργικότητα, το μεράκι και την αγάπη… και «η αγάπη είναι το μόνο που χρειάζεσαι στο τέλος». Τα έχουν πει οι Βeatles, αλλά αυτήν την εποχή δεν πειράζει να το επαναλάβουμε και εμείς! Δες επίσης: 10 ανοιξιάτικα tops που μπορείς να αποκτήσεις τώρα με έκπτωση και να τα φοράς τους επόμενους μήνες
Τα αγαπημένα μας Karavan και η ιδιοκτήτριά τους, Mαριλού Κατσώνη, κατασκεύασαν 8.000 βαμβακερές και πολύχρωμες (σαν τα ρούχα του brand) μάσκες προσώπου τις οποίες και θα δωρίσουν σε νοδηλευτικό προσωπικό, εργαζόμενους σε δομές προσφύγων, φυλακές, σούπερ μάρκες, σε άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και μετά φυσικά σε όποιον έχει ανάγκη και ζητήσει μία από αυτές τις face masks που όχι μόνο σε προστατεύουν, αλλά σου φτιάχνουν και τη διάθεση μέσα από τα αισιόδοξα μοτίβα τους!
Το brand MYA και η ιδιοκτήτριά του, Δήμητρα Νίκα, έχουν διαθέσει το ατελιέ τους στην Αθηνά στην παραγωγή μασκών προσώπου για όσους τις έχουν ανάγκη, ιδιώτες αλλά και ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό. Έχει ήδη δωρίσει 3.000 μάσκες στο Αττικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αθηνών.
H Βάσσια Κωσταρά προσφέρει το 20% των εσόδων του από την πώληση των ρούχων της στο e-shop του brand της (https://shop.vassiakostara.com/) στον ειδικό λογαριασμό που έχει ανοίξει το Υπουργείο Οικονομικών για τις extra δαπάνες εν μέσω πανδημίας.
Η Μαίρη Συνατσάκη και η Αθηνά Οικονομάκου πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησαν τη νέα τους συλλογή για τη σεζόν S/S 2020 μέσα από το fashion brand τους με τίτλο, «Project SOMA». Ταυτόχρονα ανακοίνωσαν πως το 20% των εσόδων του Απριλίου από τις πωλήσεις της θα διατεθεί για την ενίσχυση του Ινστιτούτου Φαρμακευτικής Έρευνας.
Η Κωνσταντίνα Καμπισοπούλου, Creative Director και ιδιοκτήτρια του brand Τhe Artians, έχει σταματήσει την παραγωγή των ρούχων της προσωρινά και έχει θέσει τις μηχανές και το προσωπικό της στον αγώνα κατά του COVID-19 κατασκευάζοντας ήδη 500 βαμβακερές μάσκες προσώπου τις οποίες και έχει δωρίσει στο Ογκολογικό τμήμα του νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα, από όπου και κατάγεται η ίδια.
Το πιο hot, ελληνικό fashion brand μαγιό και beachwear, το MAAN Islandwear, προσφέρει το 10% των εσόδων από τις παραγγελίες του e-shop του (www.maanislandwear.com) στο Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο, Δεσμός. Ο Δεσμός παρέχει βοήθεια σε πολλούς οργανισμούς που προσφέρουν ιατρικές και κοινωνικές υπηρεσίες σε άτομα που έχουν πληγεί από την πανδημία.
Ένα από τα πιο διάσημα, bohemian chic, ελληνικά fashion brands, το Νidodileda έκανε γνωστό μέσα από ανάρτησή του στο Instagram πως «το 10% των εσόδων από τις πωλήσεις που θα πραγματοποιηθούν τον Απρίλιο στο e-shop, τόσο των ρούχων όσο και στα είδη σπιτιού Nido by Nidodileda, θα διατεθούν σε οικογένειες που δεν έχουν χρηματικούς πόρους λόγω της πανδημίας.»