Τhe C Edition S/S 2020: Mία νέα συλλογή από κορμάκια ορίζει ξανά την οικουμενικότητα της μόδας
Το όνομα αυτής; «Cosmos» και δεν θα μπορούσε κάποια άλλη λέξη να την προσδιορίσει καλύτερα.
Αν στα 90s δεν είχες διαβάσει το best seller του Νορβηγού Gaarder Jostein, «Ο Κόσμος της Σοφίας», δεν είχες το υπόβαθρο να καταλάβεις το πιο συνηθισμένο λογοπαίγνιο σε τίτλο lifestyle περιοδικού. Σήμερα όμως, σχεδόν 20 χρόνια μετά, το να γράψουμε για τον «Cosmo της Χριστίνας» είναι τόσο vintage που φαίνεται σχεδόν πρωτότυπο. Ο «Cosmos της Χριστίνας», λοιπόν, αποτελείται από 18 νέα κορμάκια (τα βλέπεις αναλυτικά στην παρακάτω gallery) που μας γυρίζουν πίσω στις ρίζες του brand της, «The C Edition», αποθεώνοντας το βαμβακερό ύφασμα που καθιέρωσε τα bodysuits ως must κομμάτι σε κάθε γκαρνταρόμπα.
«Σε μία πολύ κρίσιμη κοινωνικά εποχή που μέσα από τη δυσκολία της μας έχει υπενθυμίσει τη θνητότητά μας, η έβδομη συλλογή “The C Edition” ονομάστηκε “Cosmos”. Τιμώντας έτσι την ανθρώπινη φύση μας που αν την βγάλεις έξω από γεωγραφικά σύνορα, θρησκευτικά και πολιτικά πιστεύω, η ομοιότητα των πρωταρχικών αναγκών μας κάνει να πατάμε σταθερά στη γη, μας ενώνει και μας ευαισθητοποιεί σε σημείο τέτοιο που καταλαβαίνουμε πως ίσως τελικά ο κόσμος μας να την είχε ανάγκη την επανεκκίνηση αυτή. Το brand έχοντας ως πρωταρχική του πεποίθηση την ενότητα αλλά και το αίσθημα ζεστασιάς και θαλπωρής που γεννιέται όταν ξέρεις πως ανήκεις κάπου, σαν μία άλλη οικογένεια, μας υπενθυμίζει πως είμαστε κύκλος, αυτή την φορά λίγο πιο μεγάλος μιας και μέσα σε αυτόν χωράει ολόκληρος o κόσμος», εξηγεί η Creative Director και Owner του brand, Χριστίνα Κατσαούνη, δίνοντας τη δική της προσέγγιση στη σύγχρονη οικουμενικότητα και στον τρόπο που αυτή αντικατοπτρίζεται στη μόδα.
Στην πραγματικά εμπνευσμένη καμπάνια της βλέπουμε 17 γυναίκες από όλο τον κόσμο, από το Λος Άντζελες, τη Νέα Υόρκη, από την Κύπρο, την Ολλανδία, τη Γαλλία, ακόμα και την Αυστραλία, να φωτογραφίζονται με ένα διαφορετικό κορμάκι μπροστά σε έναν λευκό τοίχο σε κάποια γωνία του σπιτιού τους. Γυναίκες που είναι επιχειρηματίες, καλλιτέχνες, εργαζόμενες. Δημιουργικές και αυτοδημιούργητες. Με αυτοπεποίθηση και ενέργεια. Γυναίκες αληθινές που μπορούν όλες να εκφραστούν μέσα από την ίδια συλλογή με bodysuits. Αν αυτό δεν είναι ενωτικό; Τότε τι είναι;
Κομμάτια με έντονες, γεωμετρικές γραμμές, με cut outs που αναδεικνύουν τους ώμους, την κοιλιά και την πλάτη αλλά και διαφάνειες που «παίζουν» μέσα από ανάλαφρα βολάν και εντυπωσιακά μοτίβα, όλα τα κορμάκια της S/S 2020 collection φλερτάρουν με την έννοια της διαχρονικότητας και της αέναης κομψότητας και μπορούν να αποτελέσουν όχι μόνο κοινό κώδικα επικοινωνίας ανάμεσα σε όλες τις γυναίκες σε κάθε μήκος και πλάτος του πλανήτη, αλλά και key piece μία γκαρνταρόμπας που δεν ποντάρει στο εφήμερο, αλλά στο κλασικό. Που ποντάρει σε ρούχα που έχουν θέση στον «Cosmo» του αύριο και σε αυτό που θα «είμαστε» την επόμενη μέρα… που έχουν θέση στην ντουλάπα του πιο κατασταλαγμένου και ώριμου (ενδυματολογικά και μη) εαυτού μας. Ιt’s a brand, new world!
Δες επίσης: Λατρεύουμε ήδη αυτά τα 5 fashion trends από τα 70s που είναι επίκαιρα και το φετινό καλοκαίρι