Ο εκκεντρικός χαρακτήρας του φθινοπώρου 2021 μέσα από 4 οίκους μόδας
Έντονοι όγκοι, διακριτά σχήματα και διάθεση για τολμηρό στυλ χωρίς κανόνες.
Σε μία προσπάθεια συμβίωσης με την πανδημία, οι μεγάλοι οίκοι μόδας έχουν επιστρέψει δυναμικά στο προσκήνιο παρουσιάζοντας τις συλλογές τους για τη φθινοπωρινή σεζόν αλλά και τις προτάσεις τους για το στυλ εντός και εκτός πασαρέλας. Η έμπνευση; Από πού αλλού, αν όχι από τη ζωή στον εγκλεισμό.
Οι διάσημοι σχεδιαστές μόδας, με εφόδια τις απαιτήσεις και τα συνεπακόλουθα των lockdown, όπως η τάση για απλότητα και πρακτικότητα αλλά και τα αντίθετά τους, δηλαδή η ανάγκη για κομψότητα, έφεραν στη δημοσιότητα ρούχα και σχέδια που θα κατακλύσουν με τον τρόπο τους το γυναικείο στυλ στους δρόμους της πόλης αλλά και ηλεκτρονικά.
Το western style επιστρέφει δυναμικά στα trends της μόδας
#1 Marc Jacobs
Με έντονα σχέδια που δεν έχουν καμία διάθεση να συμβιβαστούν επιστρέφει δυναμικά ο οίκος Marc Jacobs στη συλλογή του για το φθινόπωρο του 2021.
«Στο ταξίδι πίσω στο να κάνουμε αυτό που αγαπάμε περισσότερο, στον απόηχο της απώλειας, της μοναξιάς, του φόβου, του άγχους και της αβεβαιότητας, θυμάμαι γιατί η δημιουργικότητα είναι τόσο ζωτικής σημασίας για την ύπαρξή μας. Για τη ζωή»
#2 Alexander McQueen
Ο Alexander McQueen συνεχίζει την παράδοσή του στο να ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Να βρίσκει τρόπους ώστε τα πιο τετριμμένα καθημερινά στοιχεία, όπως το denim, να γίνονται έργα τέχνης.
«Κοιτάξαμε στο νερό για τις θεραπευτικές του ιδιότητες, και στις ανεμώνες. Οι ανεμώνες είναι τα πιο εφήμερα λουλούδια, εδώ γίνονται αέναα στο ύφασμα. Οι γυναίκες που φοράνε τα φορέματα με τις ανεμώνες σχεδόν μετατρέπονται σε λουλούδια»
#3 Louis Vuitton
Σε ένα συνονθύλευμα από αντιθετικούς συνδυασμούς χρωμάτων, έντονους όγκους, jacket, λάμψεις, ο Louis Vuitton κάνει ένα ταξίδι στον χρόνο και στην τέχνη.
«Δεν υπάρχει ανάγκη να πάμε κάπου μακριά για να δημιουργήσουμε την εντύπωση του ταξιδιού. Είναι αρκετό πάμε πίσω… στη Χρυσή Εποχή ή στην Εποχή του Διαφωτισμού, περιόδους που σφυρηλάτησαν την ουσία του πολιτισμού μας»
Η νέα καμπάνια του Louis Vuitton κάνει ένα ταξίδι στο όνειρο με φόντο τα λευκά πετρώματα της Μήλου
#4 Loewe
Επιβλητικά σχέδια, χρώματα που αναμειγνύονται μεταξύ τους σαν να τα βοηθάει ένα πινέλο ζωγραφικής και έμφαση στο layering προτείνει ο Jonathan Anderson για τη δική του εκκεντρική συλλογή.
«Μία παλέτα που έχει εκραγεί με φωτεινά, ακρυλικά χρώματα είναι τοποθετημένη σε γραφικές συνθέσεις και, μετά, χαρτογραφημένη σε αφηρημένες σιλουέτες που ταλαντεύονται γύρω από το σώμα, το καλύπτουν ολόκληρο και ξεφυτρώνουν μέσα από αυτό»