Το Athluxe είναι η νέα τάση που σύστησαν τα catwalks στο fashion λεξιλόγιο της σεζόν

Ναταλία Κατσακιώρη
IMAXTREE.COM

Όλα τα κορυφαία luxury brands επαναπροσδιορίζουν την σχέση τους με το athleisure ντύσιμο.

Βρισκόμαστε σε μία περίοδο, όπου το sporty ντύσιμο έχει αρχίσει να κατακτά την καθημερινότητα μας. Μετά από δύο ολόκληρα χρόνια, όπου οι φόρμες και το athleisure style έγινε η δεύτερη αβίαστη φύση μας, η επάνοδος στην κανονικότητα θέλει την άνεση και το comfort σε πρώτη προτεραιότητα, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά πως η πανδημία και η ζωή μας μέσα σε ένα διαμέρισμα σημάδεψε για πάντα το life style μας. Διότι δεν πρόκειται απλώς για μία τάση, αλλά για μία ολόκληρη αλλαγή νοοτροπίας στην καθημερινότητα μας, η οποία θέλει την άνεση, αλλά και την ίδια την άσκηση να πρωταγωνιστεί, σε μια δυτική κοινωνία, η οποία μάλλον αγνοούσε τις ανάγκες της μέσα στους δυνατούς ρυθμούς της.

Οι σχεδιαστές αφουγκραζόμενοι όλο αυτό το κύμα, και έχοντας αλλάξει και οι ίδιοι προσωπικά τον τρόπο που ντύνονται, άρχισαν να πειραματίζονται με την έννοια των αθλητικών ρούχων, με τον Demna Gvasalia να είναι πρωτοπόρος, όταν παρουσίασε την 22' Resort συλλογή του οίκου Balenciaga, συστήνοντας μα το νέο trend με το όνομα athluxe. Το athluxe δεν είναι τίποτα παραπάνω, από τον κυριολεκτικό ορισμό του: ρούχα όλων των κορυφαίων οίκων μόδας, τα οποία πειραματίζονται με το sporty look, τα τεχνικά υλικά και τις γραμμές κλασικών athleisure items, που μέχρι τώρα ανήκαν στο γυμναστήριο.

To νέο yoga pants, οι ρίγες της Adidas σε maxi φορέματα, τα biker shorts με fun κρόσσια.

Η συγκεκριμένη τάση εκφράστηκε μέσα από διάφορες παραμέτρους και αυτό γιατί δεν είχαμε την συγκεκριμένη οπτική μόνο από new age, φρέσκα νεανικά brands όπως οι Sunnei, The Daily Paper και Commission, αλλά ακόμη και από τον Tom Ford, Proenza Schouler και Saint Laurent. Ποιος περίμενε να δει στο Fall 22 catwalk του Dior αθλητικούς θώρακες, επιγονατίδες και κράνη; Το όλο trend επισφραγίστηκε τελικά από την συνεργασία Gucci-Adidas σε μία φθινοπωρινή συλλογή, που χαρακτηρίστηκε ως τουλάχιστον inspiring. Ήταν, όμως κάτι μεγαλύτερο, ήταν η νέα όψη του luxury fashion.

Σύμφωνα με τα ποσοστά πωλήσεων αλλά και τις έρευνες που γίνονται από την βιομηχανία του luxury, οι πελάτες τους, ακόμη και οι πιο παλιοί, φαίνεται πως έχουν την ίδια αγοραστική τάση με αυτή της καραντίνας, δηλαδή premium προϊόντα από τους αγαπημένους τους οίκους, έχοντας ωστόσο την κατεύθυνση της άνεσης και της πρακτικότητας.

Ο Tom Ford κινήθηκε σε πρωτόγνωρα μονοπάτια δημιουργώντας μία σειρά από sequined βερμούδες με αθλητικές ρίγες, συνδυασμένες με αθλητικά μπουστάκια ή ασορτί tank tops κεντημένα με παγιέτες σε bold πορτοκαλί, φούξια και petrol. Τα lycra ολόσωμα κορμάκια του Anthony Vaccarello φορέθηκαν με slingback ψηλοτάκουνα και μεγάλα χρυσά αξεσουάρ, ενώ ο Jacquemus μας επανασύστησε το yoga pants, παρουσιάζοντας μία σειρά από πολύχρωμα ελαστικά παντελόνια με flared split τελείωμα. Οι Proenza Schouler χρησιμοποίησαν nylon υλικά στα καλοκαιρινά τους φορέματα, ενώ το μαύρο biker κολάν τους με τα κρόσσια, είναι ίσως από τα καλύτερα κομμάτια της σεζόν.

Η γυναίκα είναι σήμερα διαφορετική, όχι μόνο μέσα στην στενή έννοια του life style, αλλά με την ουσιαστική αλλαγή που έχει γίνει μέσα μας τα τελευταία δύο χρόνια, σπάζοντας τα δεσμά της μόδας και του σώματος μας. Αυτό τώρα πια αποδίδεται και στα ρούχα μας, και βρισκόμαστε μόνο στην αρχή.

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης