Το Persil μας ταξίδεψε στην Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης με ένα show-ωδή στη slow fashion

Διονυσία Καλαποθαράκου
Το Persil μας ταξίδεψε στην Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης με ένα show-ωδή στη slow fashion

O Γιώργος Καράβας και άλλοι 16 influencers και μοντέλα από όλο τον κόσμο, περπάτησαν τη δεύτερη μέρα της #cphfw σε μία επίδειξη αποκλειστικά σχεδιασμένη με second hand κομμάτια. Η βιώσιμη μόδα δεν είναι μόνο ο τρόπος να βοηθήσουμε τον πλανήτη αλλά και ένα μέσο για να αναδείξουμε τη μοναδικότητα του στυλ μας. Και εμείς που είμασταν εκεί και παρακολουθήσαμε live το Persil event, το αντιλαμβανόμαστε, το ζήσαμε και το επικροτούμε!

H Kοπεγχάγη είναι η πιο ανερχόμενη «μητρόπολη της μόδας». Είναι αυθεντικά πρωτότυπη, οι δημιουργίες των σχεδιαστών ισορροπούν ανάμεσα στο πειραματικό και στην υψηλή ραπτική, το layering είναι μέρος της καθημερινότητας των κατοίκων, το ίδιο και το color blocking. H Κοπεγχάγη είναι ανεπιτήδευτη, έχει παλμό, καινοτόμες ιδέες στο design, έχει όραμα και είναι βιώσιμη. Όλοι οι παραπάνω, με έμφαση στον τελευταίο, είναι και οι λόγοι που το Persil αποφάσισε να συνεργαστεί με την Copenhagen Fashion Week και να παρουσιάσει εκεί ένα sustainable fashion show όπου είχαμε τη χαρά να είμαστε καλεσμένοι.

Persil_21.jpg

Street style στην #cphfw

Η Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης πραγματοποιείται κάθε Αύγουστο και Ιανουάριο στην καρδιά της πόλης και φιλοξενεί νέα brands αλλά και καταξιωμένους Οίκους Μόδας που τολμούν να πειραματιστούν με τα υφάσματα, τα υλικά, τις φόρμες και τις γραμμές χωρίς να γυρίζουν την πλάτη στις ανάγκες του πλανήτη και στις αρχές της sustainable fashion. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, τη δεύτερη ημέρα της φετινής #cphfw το Persil παρουσίασε ένα fashion show με second hand ρούχα στο οποίο συμμετείχαν top influencers και μοντέλα από όλη την Ευρώπη.

Με έμπνευση από το μότο της εκστρατείας του αγαπημένου απορρυπαντικού, #RethinkNew, εκπρόσωποι του διεθνούς τύπου, influencers και καλλιτέχνες, συναντήθηκαν στις 6 Αυγούστου στο Langelinie Pavilion, στον παραλιακό δρόμο της Κοπεγχάγης δίπλα στο διάσημο άγαλμα της «Μικρής Γοργόνας», και απόλαυσαν ένα catwalk που αποδεικνύει πως τα ρούχα που φροντίζουμε σωστά μπορούν να φορεθούν ξανά και ξανά για πολλά χρόνια αναδεικνύοντας την προσωπικότητα και το μοναδικό στυλ του καθενός. Personal style is always in fashion!

Persil_22.jpg

Street style από την #cphfw

Το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο

To Persil και η Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης συνεργάστηκαν για να περάσουν το μήνυμα πως η μόδα έχει, πλέον, κοινωνική και περιβαλλοντική συνείδηση και όπως η Copenhagen Fashion Week προσπαθεί να επιφέρει σημαντικές βιώσιμες αλλαγές στη βιομηχανία της μόδας, έτσι και το Persil συμβάλλει με καινοτόμες τεχνολογίες στο να διατηρούνται φρέσκα τα χρώματα και οι ίνες των ρούχων για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μειώνοντας τη σπατάλη φυσικών πόρων.

Persil_24.jpg

H Nαταλία Κατσακιώρη, Fashion Editor του Queen.gr, στο event του Persil στην Κοπεγχάγη

Με την εκδήλωση #RethinkNew, το Persil έδειξε πώς τα αγαπημένα κομμάτια μας μπορούν να φορεθούν ξανά και ξανά με stylish τρόπους χωρίς να χάνουν ποτέ τη φρεσκάδα τους. Η Σκοτσέζα στυλίστρια, Victoria Lee, που ειδικεύεται στη βιώσιμη μόδα και στα vintage ρούχα, ήταν η creative director του show και επιμελήθηκε τα looks των εκπροσώπων των 17 χωρών που πήραν μέρος στην επίδειξη.

Η Lee με το έργο της ήθελε να εκφράσει τη δέσμευση του Persil για μια βιώσιμη βιομηχανία μόδας και από τον Νοέμβριο που έχει ξεκινήσει να εμπλέκεται με το project, έως και σήμερα, διασφαλίζει ότι στις καμπάνιες του απορρυπαντικού χρησιμοποιούνται μόνο reused κομμάτια. Για την εκδήλωση, συνεργάστηκε με influencers από δέκα διαφορετικές χώρες, το second hand store, Sellpy και τους κομμωτές της Schwarzkopf οι οποίοι επιμελήθηκαν τα hair looks όσων συμμετείχαν στο catwalk.

Persil_26.jpg

Λίγο πριν το show τoυ Persil

Υiorgos Karavas on the catwalk!

Την ώρα του show το κάθε «μοντέλο» έκανε ένα δικό του statement μέσα από την κινησιολογία του, ο Γιώργος Καράβας, ο ambassador του Persil από την Ελλάδα, φόρεσε second hand κομμάτια αλλά και ένα δικό του αγαπημένο παντελόνι που είχε πλυθεί με Persil, ώστε να επανέλθει το χρώμα και οι ίνες του στην πρότερη κατάστασή τους. Ο Γιώργος με ένα boho style look και ένα oversized, printed κιμονό περπάτησε και ξάπλωσε στη σκηνή δίνοντας μία αίσθηση οικειότητας και άνεσης σε ένα catwalk που σκοπό του είχε να μας κάνει να «ξανασκεφτούμε τη μόδα», αλλά και όσα αυτή σημαίνει για εμάς. Το πώς θα κάνουμε τον κόσμο μας πιο βιώσιμο αλλά και το πώς θα αγαπήσουμε και πάλι τα παλιά μας ρούχα χωρίς να αναζητάμε τη γοητεία των εφήμερων αγορών… ήταν πρώτα στη λίστα με τις «σκέψεις» που μας γεννήθηκαν μετά την επίδειξη.

Εκτός από το fashion show, στο #RethinkNew event είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε μία ολοκληρωμένη, διαδραστική εμπειρία για eco fashion lovers. Σε ένα τεράστιο, φωτεινό και κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο παρουσιάστηκαν πολυάριθμα στοιχεία σχετικά με τις επιπτώσεις της fast fashion για να ευαισθητοποιήσουν τους καλεσμένους. Στο pop up εργαστήριο που είχε «στηθεί» στη μία γωνία του event, η ειδική τεχνολογία Persil Renew παρουσιάστηκε πάνω σε πραγματικά ρούχα και οι επισκέπτες μπορούσαν να δουν μόνοι τους το αποτέλεσμα του πριν και του μετά. Η τεχνολογία Renew παρέχει διαρκή φροντίδα για τα χρώματα και τις ίνες και ανανεώνει τα ρούχα σε μόλις 10 πλύσεις, έτσι ώστε να φαίνονται και να είναι σαν καινούργια για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Με αυτήν την καινοτομία, το Persil θέλει να μειώσει τις επιπτώσεις στο περιβάλλον -σε αντίθεση με αυτό που πρεσβεύει η fast fashion- και να οικοδομήσει μια κουλτούρα ενός αγοραστικού κοινού που δίνει σημασία στη βιωσιμότητα. Με μία επίσκεψη στο corner του Sellpy, του γνωστού e-shop με vintage ρούχα και αξεσουάρ η κάθε καλεσμένη είχε τη δυνατότητα να διαλέξει και να πάρει ως δώρο ένα second hand κομμάτι, μία συμβολική πράξη αγάπης ως προς όλες τις βιώσιμες αγορές. Και όσο ανακαλύπταμε όλα τα διαφορετικά δρώμενα του event, ακούσαμε και μία πολύ ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία: H διεθνής ΜΚΟ, Remake, η οποία κάνει εκστρατεία για τη slow fashion και στοχεύει στη μείωση της υπερπαραγωγής ρούχων, παρουσίασε την πρόκληση #NoNewClothes, μία παγκόσμια εκστρατεία που ενθαρρύνει τους ανθρώπους να απέχουν από την αγορά νέων ρούχων για 90 ημέρες. Μετά το catwalk ακολούθησε after party την ώρα του ηλιοβασιλέματος σε ένα desc πάνω στη θάλασσα όπου όλοι είχαμε τη ευκαιρία να συζητήσουμε το μήνυμα του Jan Kruse, του Global Marketing Director Fabric Care της Henkel: «Η εκδήλωση και το fashion show εδώ στην Κοπεγχάγη είναι ένα σημαντικό ορόσημο για το Persil. Είμαστε περήφανοι που ευαισθητοποιούμε για την ομορφιά και την αξία της second hand fashion με την καμπάνια μας, #RethinkNew. Η σημερινή βραδιά μας έφερε ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο μας να δείξουμε στους ανθρώπους ότι το αληθινό στυλ δεν είναι απαραίτητα συνυφασμένο με τα καινούργια ρούχα»… αλλά με τα παλιά που με την κατάλληλη φροντίδα μπορούν να μοιάζουν σαν καινούργια και αυτό καταλήξαμε όλοι πως είναι τόσο σωστό και αληθινό, είτε ασχολείσαι με τη μόδα είτε όχι.

Persil_12.jpg

Η Διονυσία Καλαποθαράκου, Editor in Chief του Queen.gr