«Fashion Week Talks Vol 2»: Στο 2ο phygital event μας εξερευνήσαμε τη διασκεδαστική πλευρά της μόδας
To «fun side of fashion» υπάρχει και στην Τεχνόπολη το διερευνήσαμε όπως του αξίζει, με 5 one to one συνεντεύξεις, εποικοδομητική συζήτηση και πολύ πολύ χαρά! Γιατί η μόδα και η διασκέδαση πρέπει να συμπορεύονται.
Ο μήνας της μόδας έχει τελειώσει με αφήνοντας πίσω του ένα κλίμα αισιοδοξίας και μία διάθεση ανανέωσης. Ο επόμενος χειμώνας προβλέπεται -σχεδιαστικά τουλάχιστον- πιο φωτεινός με τους μεγαλύτερους Οίκους μόδας να έχουν επενδύσει σε statement elements, σε επαναφορές κλασικών κομματιών, σε casual luxury pieces αλλά και σε χρώμα, prints, μοτίβα συνυφασμένα με την πιο χαρούμενη, την πιο χαλαρή, την πιο fun side of everything.
Fashion Week Talks by Persil: Ένα phygital event για όλες τις τάσεις που είδαμε στις Εβδομάδες Μόδας
Με αυτό, λοιπόν, το feel good εφαλτήριο συγκεντρωθήκαμε για μία ακόμα φορά στην αγαπημένη μας «Αποθήκη» στην Τεχνόπολη όπου παρέα με την Coca-Cola Light και την Braun υποδεχθήκαμε το πιο ενημερωμένο fashion crowd της πόλης. Εκεί η Ναταλία Κατσακιώρη, Fashion Editor του Queen.gr, η Χριστίνα Χρόνη, Beauty Director της DPG και εγώ κάναμε 5 one to one συνεντεύξεις με influencers, σχεδιαστές, fashion & beauty experts και απολαύσαμε και όλη τη δημιουργική διαδικασία μέσα από την οποία ένας καλλιτέχνης εμπνέεται και ζωγραφίζει πάνω σε ένα ρούχο. Δηλαδή είδαμε ένα live act από τον street artist Στέφανο Παπαδήμο (aka Sdeviano) o οποίος ζωγράφισε δύο διάφανα raincoats, ένα λευκό και ένα μαύρο, δείχνοντάς μας στην πράξη την πιο διασκεδαστική πλευρά της μόδας!
Πώς μπορούμε να υιοθετήσουμε τις τάσεις του επόμενου χειμώνα, πώς να βαφόμαστε με τρόπο που μας εκφράζει ακόμα και αν δεν ακολουθούμε τις νόρμες και τους κανόνες του «καθωσπρέπει» μακιγιάζ; Τι μπορούμε να κάνουμε αν θέλουμε να έχουμε volumed κομμάτια στην γκαρνταρόμπα μας; Ποια είναι τα «μικρά μυστικά» κάθε Influencer πριν φωτογραφηθεί στο street style μίας επίδειξης; Πόσο εύκολο είναι να παρακολουθήσει κάποιος από κοντά ένα catwalk και τελικά «η μόδα έχει χάσει το fun side της»; Όλα τα παραπάνω και ακόμα περισσότερα ερωτήματα απάντησαν οι καλεσμένοι μας και συζήτησαν ζωντανά με το κοινό για τις στιγμές που οι fashion weeks και οι τάσεις παύουν να απευθύνονται σε μία συγκεκριμένη fashion ελίτ, αλλά αγγίζουν με τον τρόπο και τη δυναμική τους όλο τον κόσμο!
O Sdeviano μπορεί να απαντάει σε ερωτήσεις, να σχεδιάζει και να κάνει και χιούμορ
«Τo σημερινό σου έργο στήθηκε κάνοντας reference σε μια ιστορική στιγμή της μόδας, το show του Lee Alexander McQueen το 1998, όπου δύο ρομπότ ζωγράφισαν το ολόλευκο φόρεμα της Shalom Harlow. Εκεί είχαμε τα δύο ρομπότ στη θέση του καλλιτέχνη. Πώς είναι όμως ένας άνθρωπος να ζωγραφίζει απευθείας πάνω σε ένα ρούχο;» ρώτησε η Ναταλία τον Στέφανο και εκείνος απάντησε γελώντας πως δεν μπορεί να το κάνει με την ίδια επιτυχία ενώ μιλάει. Φυσικά είπε ψέματα γιατί μπορούσε και τα δύο αδιάβροχα που δημιούργησε για εμάς ήταν τόσο ευφάνταστα όσο και ο ίδιος. Ένας street artist ψάχνει συνέχεια νέους τρόπους έκφρασης και ο συγκεκριμένος το κάνει είτε μιλάμε για έναν από τους διάσημους τοίχους που έχει σχεδιάσει στο κέντρο της Αθήνας είτε για fashion items, με την ίδια συνέπεια και επιτυχία.
Ο Τάκης Μαυριγιαννάκης πιστεύει ότι η καθεμία μπορεί να φορέσει (σωστά) την κόκκινη σκιά
Ο καταξιωμένος make up artist Τάκης Μαυριγιαννάκης πιστεύει πως μπορούμε να βαφτούμε όπως θέλουμε και η προσωπικότητά μας θα το υποστηρίξει. Καλό είναι να δοκιμάζουμε πάνω μας ό,τι μας φτιάχνει τη διάθεση και μπορεί να ζούμε σε μία χώρα λουσμένη στο φως και στο ήλιο, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν χωράει λίγο εξτρά χρώμα στην καθημερινότητά μας. Το δικό μας αγαπημένο beauty trend για φέτος; Το «perfectly imperfect», η τάση που δείχνει πως έχεις περάσει καλά το προηγούμενο βράδυ. Υπάρχει κάτι πιο «fun» από αυτό;
Tα όμορφα περιποιημένα ρούχα είναι και τα πιο στυλάτα, λέει η Braun και το κάνει πράξη
Η ελευθερία της έκφρασης στις φετινές εβδομάδες μόδας αποτυπώθηκε μέσα από ultra volumed κομμάτια σαν και αυτά που έδειξε η Rei Kawakubo στο show των Comme des Garçons, ο 80χρονος Yohji Yamamoto αλλά και ο Seán McGirr στην πρώτη του συλλογή για τον Alexander McQueen. Αυτά τα bigger than life Κομμάτια είναι πάρα πολύ εντυπωσιακά, πόσο εύκολο είναι όμως να τα φροντίζουμε από τη στιγμή που τα εντάξουμε στην γκαρνταρόμπα μας; «Πολύ», λέει η Braun και μας συστήνει την τεχνολογία DoubleSteam και τα συστήματα σιδερώματος Βraun που παράγουν 2 φορές περισσότερο ατμό σε σχέση με τα απλά σίδερα ατμού. Η μόδα απαιτεί ρούχα με βολάν, πιέτες, σούρες δύσκολα σημεία για σιδέρωμα. Όμως με τη διπλή δύναμη του ατμού ξεπερνάμε γρήγορα όλα τα εμπόδια, προσεγγίζουμε και τα πιο δύσκολα σημεία και τελειώνουμε στο μισό χρόνο. Ως εκ τούτου τα όμορφα αλλά περίπλοκα ρούχα μας δεν κάθονται στην ντουλάπα αλλά «ζούμε» μέσα σε αυτά 24 ώρες το 24άωρο.
Η Έλενα Γαλύφα θυμάται την πρώτη της φορά σε Εβδομάδα Μόδας το 2014 (και νοσταλγεί!)
Από την πρώτη φορά που αντίκρυσε το fashion crowd έξω από το show της Chanel, μέχρι τη φρενίτιδα των φωτογράφων και το δικό της input στον χώρο της μόδας και των show, η αγαπημένη Content Creator/Influencer ζει στον ρυθμό των Εβδομάδων Μόδας εδώ και δέκα χρόνια. «Βετεράνος» του street style ξέρει τι τραβάει πια τα βλέμματα και εγγυάται πώς τα It-girls που πρωτοστατούν έξω από τα ντεφιλέ πρέπει να είναι αυτά που ξεχωρίζουν για το προσωπικό τους στυλ.
Οι «We Are Design» είναι ένα brand που σου φτιάχνει τη διάθεση από την πρώτη στιγμή που θα φορέσεις τα prints τους
Moτίβα με pop culture αναφορές, φορέματα που ξεχωρίζουν από μακριά και μία περιπαικτική διάθεση απέναντι στη μόδα, είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που περιγράφουν τα κομμάτια του ελληνικού brand «We Are Design» και ο Πέτρος Πετροζέλης -το μισό σχεδιαστικό δίδυμο του label- μας μιλάει για όλα αυτά που αντιπροσωπεύουν την «fun side» της ελληνικής, fashion σκηνής.
Μετά τις πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις περί μόδας (και όχι μόνο) σειρά είχαν τα off stage πηγαδάκια και οι κατ' ιδίαν συζητήσεις με τους experts στον τομέα της μόδας, της ομορφιάς και της επικοινωνίας. Σειρά είχε η πραγματική χαλάρωση η διασκέδαση στο πλαίσιο του δεύτερου Fashion Week Talks. Kαι τι μας φάνηκε πραγματικά «διασκεδαστικό»; Το ότι ανανεώσαμε το ραντεβού μας για τις επόμενες συζητήσεις για τις Εβδομάδες Μόδας. Yπάρχει κάτι πιο «fun» από αυτήν την υπέροχη προσμονή;
Eυχαριστούμε πολύ την Coca-Cola Light, τη Braun, τα ζαχαροπλαστεία Fresh, τη Benefit Cosmetics και την Τεχνόπολη
Photo Credits: Λευτέρης Παρτσάλης