#QueengrTakesFW:O Guido Palau μας μίλησε για τις 70’s αλογοουρές από το show του οίκου Longchamp
Μάθαμε πως η τοποθέτηση της χωρίστρας κάνει τη διαφορά, ποια είναι τα προϊόντα κλειδί και πως πρέπει πάντα να είσαι ανοιχτός στις αλλαγές.
Καλημέρα, καλημέρα! Σήμερα ένα όνειρο ζωής έγινε πραγματικότητα: Καθίσαμε δίπλα στον άνθρωπο που εδώ και δεκαετίες, εμπνέει και δημιουργεί τις τάσεις στα μαλλιά, δίπλα σε έναν ζωντανό θρύλο, τον Guido Palau. Λίγη ώρα πριν ξεκινήσει το show του οίκου Longchamp, ο Master Guido μίλησε αποκλειστικά στο queen.gr για την έμπνευσή του, αποκάλυψε τα αγαπημένα του Redken προϊόντα με τα οποία δημιούργησε τα effortless χτενίσματα του show και μας εξήγησε πως μερικές φορές, πρέπει να είσαι ανοιχτός σε αλλαγές.
Master Guido, τι χτένισμα θα δούμε σήμερα και ποια η τεχνική χρησιμοποιήσατε για να τη δημιουργήσετε;
Για το show της Longchamp επέλεξα να κάνω μια κλασική 70’s κοτσίδα. Τη διαφορά έκανε ωστόσο η χωρίστρα. Ήταν μία κοντή χωρίστρα, όχι μία χωρίστρα που φτάνει μέχρι πίσω και αυτό έκανε τη διαφορά στο σχήμα του κεφαλιού. Επίσης, η χωρίστρα ΔΕΝ έγινε με χτένα και αυτό είναι που άλλαξε το ύφος της λίγο. Σκοπεύω να απαλύνω μάλιστα μερικές τούφες γύρω από το κεφάλι πριν βγουν τα μοντέλα στην πασαρέλα για να ενισχύσω αυτή τη 70’s αίσθηση.
Από πού αντλήσατε έμπνευση για αυτό το 70’s χτένισμα;
Η Cynthia (Longchamp) εμπνεύστηκε πολύ από τις Γαλλικές ταινίες, από τη Jeanne Moreau που είναι Γαλλίδα ηθοποιός. Απευθυνόμαστε όμως σε μία μοντέρνα γυναίκα γι’ αυτό δώσαμε στο χτένισμα μία φρεσκάδα. Το τελείωμα είναι αρκετά πολυτελές και chic αλλά έχει έναν Γαλλικό αέρα και μία φρεσκάδα εξαιτίας της χωρίστρας και –φυσικά- ευκολία γιατί μιλάμε για μία αλογοουρά.
Είχαμε μαλλιά με έντονες υφές αλλά δουλέψαμε με αυτό που είχαμε. Τα μαζέψαμε πίσω με τον πιο chic τρόπο και μερικές φορές χρησιμοποιήσαμε τις υφές τους, σμιλεύοντάς τις σε όμορφα σχήματα. Μάλιστα, πολλά κορίτσια –όπως η Kaia Gerber- είχαν κοντά μαλλιά και τα αφήσαμε όπως ήταν. Η αλογοουρά ήταν η πλειοψηφία αλλά υπήρχαν παραλλαγές ανάλογα με την περίσταση.
Ποια είναι τα προϊόντα «κλειδί» για το συγκεκριμένο χτένισμα;
Το βασικό προϊόν ήταν το Redken Rebel Tame (Frizz Dismiss Rebel Tame), μία κρέμα για την προστασία των μαλλιών από τη θερμότητα και φυσικά το Triple Dry 15. Είναι τέλειο αν δεν θέλεις να λούσεις τα μαλλιά σου αφού, αν έχουν υπολείμματα προϊόντων, με ένα ψέκασμα το Redken Triple Dry τα ανανεώνει, ανασηκώνει τη ρίζα και τους δίνει μία φρεσκάδα.
Συχνά, τα μοντέλα έρχονται μετά από κάποιο άλλο show και χρειάζεται να φρεσκάρουμε τα μαλλιά χωρίς να τα λούσουμε γι’ αυτό χρησιμοποιώ το Triple Dry 15 που δίνει όγκο στη ρίζα και δημιουργεί ένα αέρινο κράτημα. Ξέρεις, όταν έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί προϊόντα στα μαλλιά η ρίζα γίνεται flat και άτονη γι’ αυτό το Triple Dry 15 είναι πραγματικό εργαλείο.
Οι αλογοουρές έκαναν ένα «σπάσιμο» χρησιμοποιήσατε ψαλίδι για να το πετύχετε;
Τα ίσια μαλλιά δείχνουν λίγο… περίεργα. Τα ισιωμένα μαλλιά γύρω από το κεφάλι είναι εντάξει αλλά η ουρά, όταν είναι ολόισια δείχνει άτονη, περίεργη. Γι’ αυτό επαναφέραμε την κίνησή της με ένα ελαφρύ «σπάσιμο» που μάλιστα, την έκανε να δείχνει και πιο φυσική. Είναι εκλεπτυσμένη αλλά διατηρεί την ευκολία της.
Μόλις είδατε τα ρούχα και τις υφές τους ξέρατε ακριβώς τι θέλατε να κάνετε;
Όχι. Για την ακρίβεια είχαμε σχεδιάσει τελείως διαφορετικά μαλλιά γιατί είχαμε στο μυαλό μας μία Γαλλίδα με «εύκολα» μαλλιά. Η Pat (McGrath) δημιούργησε ένα πολύ polished μακιγιάζ και όταν εγώ, με τη σειρά μου, έκανα αυτά τα «εύκολα» μαλλιά δεν ήταν αρκετά. Επίσης, πολλά από τα κορίτσια είχαν πολύ μακριά μαλλιά συνεπώς, όπως καταλαβαίνεις η σκέψη με τη δημιουργία δεν συμβαδίζουν πάντα.
Μερικές φορές, ο σχεδιαστής έχει κάτι στο μυαλό του, μία φαντασίωση, ότι το κορίτσι πρέπει για παράδειγμα να είναι cool. Κατανοώ την ιδέα αλλά μερικές φορές, όπως τώρα, απλά δεν λειτουργεί. Όταν είδαμε αυτά τα «εύκολα» μαλλιά μαζί με τα ρούχα απλά δεν δούλευε το look, δεν έκανε τίποτα. Η χωρίστρα που επιλέξαμε δίνει μία απαλότητα και πολύ στιλ. Μερικές φορές έχουμε μία ιδέα αλλά πρέπει να την αλλάξουμε. Μπορεί να δούμε κάτι και να πούμε «αυτό είναι» αλλά το αποτέλεσμα να μην είναι αυτό που θέλουμε γι’ αυτό πρέπει να είμαστε πάντα ανοιχτοί στις αλλαγές.
Ο master Guido Palau και η Redken λοιπόν, για ακόμα μία φορά έγραψαν fashion ιστορία, μεταφέροντας την ελαφρότητα της δεκαετίας του 70 στην απαιτητική, σύγχρονη εποχή και δημιουργώντας ένα superbly luxurious αποτέλεσμα απλά με μία αλογοουρά. Υποκλινόμαστε.
Επιμέλεια: Χριστίνα Χρόνη