Into the Woods: O Oίκος Burberry μας δείχνει πώς αποκτά ενδιαφέρον ένας περίπατος στο δάσος

Διονυσία Καλαποθαράκου
Into the Woods: O Oίκος Burberry μας δείχνει πώς αποκτά ενδιαφέρον ένας περίπατος στο δάσος

S/S 2021: Ο Riccardo Tisci μετέτρεψε τη μοναχικότητα του lockdown σε μία από τις πιο smart casual συλλογές του.

Τα προσωπικά βιώματα αντικατοπτρίζονται στη δουλειά μας, όποια και αν είναι αυτή, πόσο μάλλον αν μιλάμε για ένα τόσο δημιουργικό επάγγελμα όσο είναι αυτό του σχεδιαστή μόδας. Ο Riccardo Tisci, Creative Director του Oίκου Burberry, πέρασε τους τρεις μήνες της υποχρεωτικής καραντίνας στη λίμνη Como μαζί με την 92χρονη μητέρα του. «Πρώτη φορά είχα τόσο χρόνο μαζί της», είπε ο fashion designer πριν την παρουσίαση του σημερινού show με τη συλλογή της σεζόν S/S 2021.



Οι εικόνες του όσο διάστημα σχεδίαζε τη συλλογή αποτελούνταν από αυτήν την αγαπημένη του φιγούρα και από τη φύση γύρω από το σπίτι του σε μία από τις πιο γραφικές πόλεις της Ιταλίας. Θαλπωρή και δάσος, αγάπη και φυσικό περιβάλλον. Έννοιες και συνθήκες βασικές για την ίδια μας την ύπαρξη, έννοιες και συνθήκες που αποτυπώθηκαν στα κομμάτια μίας collection που παρουσιάστηκε σε ένα απομακρυσμένο δάσος έξω από το Λονδίνο και απέδωσε τόσο τη μοναχικότητα όσο και την ευκαιρία για αναγέννηση και τη δίψα για απόλυτη ελευθερία.

https://www.instagram.com/p/CFQP912AswH

Το show ξεκινάει δείχνοντας το top model, Anok Yai, να ντύνεται μέσα σε ένα δωμάτιο με καθρέπτες. Όταν πλέον ετοιμάζεται παίρνει στα χέρια το κινητό της και «δραπετεύει» στο δάσος. Η αίσθηση ελευθερίας είναι διάχυτη σε μία collection όπου το street style συναντάει το κλασικό, «το μπλε είναι το νέο μπεζ» (σχόλιο του σχεδιαστή για να δείξει πώς η διαχρονική καπαρντίνα του Οίκου έχει αντικατασταθεί φέτος από ένα Yves Klein Blue parka) και το αγαπημένο μοτίβο του Tisci, οι καρχαρίες, δίνουν ένα funky προσανατολισμό στο luxury streetwear που προτείνει για την επόμενη άνοιξη.

Η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου ξεκίνησε με ένα όραμα απελευθέρωσης και αναδημιουργίας που προέκυψε από τον εγκλεισμό λόγω πανδημίας και ταυτόχρονα έφερε μαζί της μία ολοκληρωμένη πρόταση για το μέλλον των fashion shows. Ο Οίκος Burberry, όπως θα δεις και στο video, δεν έχασε τη μαγεία του catwalk, συνδυάζοντας digital στοιχεία με το «παραδοσιακό» ντεφιλέ κάνοντας ταυτόχρονα τις πιο up-to-date προτάσεις για layering outfits που μπορείς να φοράς εκτός… και εντός σπιτιού. Η πραγματική «ελευθερία» στο μυαλό μας δεν βρίσκεται άλλωστε;
Δες επίσης: Οδηγός Αγοράς: 15 φθινοπωρινά φορέματα για να ξεκινήσουμε με στυλ τη νέα σεζόν