Schiaparelli Haute Couture: Η Zendaya ξανά στο front row και ένα show tribute στην προ-iPhone εποχή

Ναταλία Κατσακιώρη
Photo Credit: Vincenzo Grillo/launchmetrics.com/spotlight

H Haute Couture Fashion Week έκανε πρεμιέρα με ένα show αντάξιο της Elsa Schiaparelli.

Αναλογική εποχή, ψηφιακή εποχή, εποχή του AI. Γίνεται ένας άνθρωπος να έχει περάσει και να έχει ζήσει και τα τρία αυτά διαστήματα; Αν είσαι millenial τότε συμπεριλαμβάνεσαι στους survivors όλων αυτών των διαδοχικών αλλαγών, ενώ διανύεις ακόμη την τέταρτη δεκαετία της ζωής σου. Κάπως έτσι και ο Daniel Roseberry μας έδωσε άλλη μία εκπληκτική haute couture συλλογή για έναν οίκο που δικαιωματικά ανοίγει κάθε χρόνο την Haute Couture Fashion Week του Παρισιού. Τον οίκο Schiaparelli. Λίγο, πριν, ξεκινήσει, όμως το show είχαμε μία εμφάνιση που από χθες συζητήθηκε όσο και το ίδιο το show.

Aυτή της Zendaya, η οποία είναι η αλήθεια ότι μας έλειψε από το κόκκινο χαλί των μεγάλων βραβείων του 2024. Αλλά τα fashion weeks είναι μια καλή ευκαιρία για να την απολαύσουμε και πάλι πάντα σε styling του Law Roach, του αγαπημένου της στυλίστα. Αυτή τη φορά εμφανίστηκε με ένα couture σύνολο δια χειρός Daniel Roseberry, σε total black. Ένα συγκλονιστικό φόρεμα σε σχήμα κλεψύδρα, σκίσιμο στο πίσω μέρος και την πιο σουρεαλιστική ουρά που έχεις δει τελευταία. Το πάνω μέρος ήταν διακοσμημένο με συνθετικές, ψεύτικες πλεξούδες αλόγων με κλωστή, που τοποθετήθηκαν συμμετρικά πάνω στα χέρια και τους ώμους. Το ιδιαίτερο hair look με τις σκούρες αφέλειες έκαναν ακόμη πιο dramatic την όλη εμφάνισή της, που μας θύμησε γιατί είναι η απόλυτα goddess του front row.

Πέντε styling tips που θα σε κρατήσουν ζεστή στο κρύο και θα απογειώσουν τα σύνολά σου

Το φόρεμα motherboard και ένα μωρό ρομπό στο catwalk.

H αλήθεια είναι ότι ο Daniel Roseberry δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοιου είδους αναφορές, μιας και η τεχνολογία χρησιμοποιούνταν μέχρι στιγμής μόνο στις τεχνικές του ατελιέ. Αυτή τη φορά ο creative director του θρυλικού οίκου της Elsa Schiaparelli έχει κάνει ένα ιδιαίτερο πάντρεμα μεταξύ της δικής του καταγωγής από το Τέξας, τα cowboys της περιοχής, την αγάπη της Elsa Schiaparelli στην αστρονομία αλλά και την προ-iPhone εποχή, που σήμερα έχει φθάσει σε ένα κρίσιμο μεταίχμιο με το AI.

Όλα αυτά τα ετερόκλητα στοιχεία και οι αναφορές έδωσαν ένα μοναδικό αποτέλεσμα, σε μια συλλογή που θύμιζε για άλλη μια φορά έργο ενός μεγάλου γλύπτη. Φυσικά και ξεχώρισε το motherboard dress -aka το φόρεμα που έμοιαζε με μια μητρική πλακέτα ενός υπολογιστή- το οποίο παρουσίασε στο catwalk η Hanna Soukopova. Kρύσταλλα Swarovski, παλιά κινητά Motorola, κάρτες μνήμης, πλακέτες και μικρά καλώδια δημιούργησαν όλα μαζί ένα φόρεμα που σίγουρα έθεσε το ζήτημα της εξέλιξης της τεχνολογίας χωρίς να ξεφεύγει από την ομορφιά και το τεχνικό κομμάτι της haute couture σαν τέχνη στην ουσία της.

Mία ακόμη υπέροχη στιγμή του show ήταν όταν η Maggie Maurer, το μοντέλο και μούσα του Schiaparelli, που είχε γίνει πέρυσι viral επειδή θήλαζε το μωρό της στα παρασκήνια του show, περπάτησε στο catwalk αγκαλιά με ένα μωρό ρομπότ, κατασκευασμένο και αυτό από κρύσταλλα και μικρά τεχνολογικά στοιχεία αντίστοιχα με το motherboard dress.

Ο Daniel Roseberry, που πάντα αξιοποιεί το σουρεαλιστικό DNA του οίκου μόδας, εξήγησε τέλοςότι ένα μεγάλο μέρος της έμπνευσής του προήλθε και από τον Giovanni Schiaparelli —θείο της ιδρύτριας του οίκου Elsa Schiaparelli — έναν αστρονόμο που κατονόμασε πολλές από τις θάλασσες και τις ηπείρους του Άρη και ήταν επίσης ο εφευρέτης του όρου «αρειανός». Ο ίδιος βέβαια σε ερώτηση που του έγινε από το Stylenotcom αν θα σχεδίαζε ένα φόρεμα μέσω AI απάντησε κατηγορηματικά, «Όχι, με τίποτα!».

Δείτε φωτογραφίες και video από το show:

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης