H συλλογή Tod’s F/W 24-25 ορίζει την κινητήριο δύναμή μας μέσα από το εύρος των επιλογών μας
Ο Creative Director, Matteo Tamburini, διαμόρφωσε το αμαξοστάσιο των ιστορικών τραμ Darsena σε ένα τεράστιο catwalk και με αυτόν τον συμβολικό τρόπο έδειξε πώς η ενέργεια και η κίνηση που ζωντανεύουν την πόλη του Μιλάνου, μπορούν να περάσουν και στην eclectic γκαρνταρόμπα μας.
Η «δυαδικότητα» είναι η λέξη που φιγούραρε πρώτη πάνω στο moodboard του Tamburini όταν σχεδίαζε τη συλλογή του επόμενου χειμώνα. Η διπλή φύση του ανθρώπου που μοιράζεται μεταξύ αστικής καθημερινότητας και «άφιλτρης» διασκέδασης, καθωσπρεπισμού και ελευθερίας, παράδοσης και καινοτομίας, φαίνεται να έχει επηρεάσει τη νέα γυναικεία συλλογή Tod's Fall Winter 2024/25 που σχεδιάστηκε από τον Creative Director Matteo Tamburini και ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο, σήμερα από το βροχερό Μιλάνο.
Με την Irina Shayk να πρωταγωνιστεί στο line up κρατώντας τη νέα Di Bag Swing -την It Bag της νέας σεζόν- την καινούργια εκδοχή της κλασική Di Bag του Οίκου και τα ανδρόγυνα μοντέλα να διαδέχονται το ένα το άλλο μέσα oversized trench coats, δερμάτινα φορέματα και tailored πανωφόρια, αυτή η συλλογή Tod’s μας απέδειξε πως πιστεύει στη ροή, στην εξέλιξη και στις πολλές επιλογές.
Πολυμορφικές ζακέτα, δερμάτινα φορέματα, ζώνες με αγκράφες που θυμίζουν ράγες τρένου, συνοδεύονταν από ξεχωριστές και διακριτικές λεπτομέρειες. Ο Creative Director, Matteo Tamburini έδειξε μία νέα version των εμβληματικών Gommino loafers του brand, με λεπτά δερμάτινα κρόσσια και τα συνδύασε με μία volumed μπεζ καπαρντίνα, τζιν και ένα layering πουκαμίσων που μόνο αυτός θα μπορούσε να σκεφτεί.
Με την Jessica Alba, την Tina Kunakey και την Anna Wintour στο front row, τα γυναικεία και τα ανδρικά ρούχα της νέας συλλογής παρουσιάζονταν μπροστά στα μάτια των A-list celebrities, Influencers, K-Pop stars -ναι ήταν εκεί οι NCT και απέξω από το show ο κόσμος παραληρούσε- και δημοσιογράφων με έναν τρόπο αβίαστο αλλά καθόλου «ήσυχο».>
Το μόνο «ήσυχο» σε όλη την collection ήταν η αίσθηση της «quiet luxury» αισθητική που την συναντήσαμε στις ραφές, στα φίνα φινιρίσματα, στους γιακάδες των πουκάμισων, στην επεξεργασία του μαλακού δέρματος, ακόμα και στις πτυχώσεις των mannish παντελονιών.
Το show έκλεισε με το τραγούδι «All Apologies» των Nirvana, ένα κομμάτι που έκανε απόλυτο ματσάρισμα με την εκλεπτυσμένη και σύγχρονη κομψότητα που χαρακτήριζε όλα τα looks. Αν αυτό δεν είναι απόδειξη της «διπλής» -αισθητικής μας- φύσης, τότε τι είναι;