Η μόδα στη δεκαετία της Αναγέννησης της
Η πρώτη δεκαετία της νέας χιλιετίας έκρυβε πολλές εκπλήξεις και πολλές υποσχέσεις για τη μόδα και το μέλλον της.
Η πρώτη δεκαετία της νέας χιλιετίας ήταν ουσιαστικά αυτή που σηματοδότησε το θάνατο της μόδας και την ανάσταση της μαζί.
Τα mega brands τύπου Zara και H&M έγιναν σημείo αναφοράς για τη μόδα που απέκτησε μία μαζικότητα και μία ταχύτητα στην εναλλαγή της όπως ποτέ άλλοτε δεν υπήρχε. Τα φτηνά ρούχα έγιναν μέρος της ζωής των fashionista και οι γκαρνταρόμπες αλλάζαν ανά μήνα σχεδόν, όπως ακριβώς και ο τρόπος ζωής των σύγχρονων γυναικών.
Η δεκαετία αυτή δεν έδωσε τίποτα καινούριο και οι προηγούμενες δεκαετίες, τάσεις και υλικά έκαναν όλα comeback με τις αναφορές από 20s, 30s μέχρι 70s, 80s και 90s να είναι εμφανείς σε διαφορετικές σεζόν και collection. Η μουσική για ακόμα μια φορά όρισε το στυλ των γυναικών με τα glittery, bootylicious hip hop ρούχα στη δεκαετία και τα skinny jeans να παίρνουν τα ηνία από τη μέση της δεκαετίας όταν συγκροτήματα όταν οι Franz Ferdinand, οι Klaxons και Kaiser Chiefs έγιναν pop είδωλα και το french electro έντυσε αρχικά τις νεαρές γαλλιδούλες και στη συνέχει όλη την υφήλιο. Και κάπως έτσι τα hipster κορίτσια γεννήθηκαν και έκαναν τα vintage ρούχα και τα second hand trend στη μόδα που βόλευε και τις ανάγκες για μικρότερο budget και ήταν η αντίδραση στη μαζοποιημένη αισθητική των mega brands, καθώς τέτοια κομμάτια είναι συνήθως μοναδικά.