Η Marine Vacht πρωταγωνιστεί στην καμπάνια για το νέο foundation του οίκου Chanel
Είναι η επιτομή της κομψότητας
Η σχέση της Marine Vacht με τον οικο Chanel δεν είναι καινούργια. Το 2014, η διακεκριμένη ηθοποιός του νέου κύματος του γαλλικού κινηματογράφου, συμμετείχε στη δημιουργία του βιβλίου Little Black Jacket του Karl Lagerfeld και της Carine Roitfeld. Το 2017 έγινε το πρόσωπο της Cruise καμπάνιας για το 2017/18. Το 2019 έγινε το πρόσωπο των Les Beiges του οίκου ενώ το 2020 έγινε το πρόσωπο της καμπάνιας για την τσάντα Νο 19. Σήμερα λοιπόν, ανακοινώθηκε πως η Marine είναι η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας του νέου μέλους της οικογένειας Les Beiges, του Healthy Glow Foundation Hydration And Long Wear.
Στη διαφημιστική καμπάνια, το πρόσωπο της Marine Vacth που πρωταγωνιστεί, ενσαρκώνει τη φύση και την κομψότητα των Γαλλίδων: Ελεύθερες, ανεξάρτητες, γοητευτικές. Πάτα Play παρακάτω για να το απολαύσεις και συνέχισε να διαβάζεις…
Το ίδιο το μεικάπ είναι ανάλαφρο σαν χάδι αφού αποτελείται παραπάνω από 40% από νερό. Χαρίζει ελαφριά προς μέτρια κάλυψη και ένα απόλυτα φυσικό και λαμπερό αποτέλεσμα. Περιέχει αντιοξειδωτικά που προστατεύουν την επιδερμίδα από τις ελεύθερες ρίζες, τη μόλυνση και τη μπλε ακτινοβολία, ενώ διατηρεί την επιδερμίδα ενυδατωμένη για 12 ώρες.
Είναι φρέσκο και δροσερό όπως η Marine, κομψό και ντελικάτο όπως και η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας του. Μαζί είναι η επιτομή της ελευθερίας, μία ωδή στη φυσική ομορφιά και τη φυσικότητα. Η φράση της Coco Chanel «αν δεν έχεις γεννηθεί με φτερά, μην κάνεις κάτι για να τα εμποδίσεις να μεγαλώσουν» που είναι και η αγαπημένη της Marine, είναι –κατά τη γνώμη μας- το μήνυμα πίσω από την καμπάνια γιατί… Μία γυναίκα γεμάτη αυτοπεποίθηση, που εκμεταλλεύεται την ελευθερία της δεν μπορεί παρά να ανοίξει τα φτερά της και να πετάξει πολύ ψηλά.
Διάβασε ακόμα: