Irresistible: Το νέο άρωμα της Givenchy σε καλεί να αφεθείς στην ακαταμάχητη γοητεία του

Το μαγευτικό άρωμα Irresistible Givenchy έχει γοητεία που μαγνητίζει.

Από το λανσάρισμά του το 2020, το μαγευτικό άρωμα Irresistible Givenchy με γοητεία που μαγνητίζει μας καλεί να αφεθούμε και μας παρασύρει σε έναν χορό με δονήσεις που απελευθερώνουν. Το 2022, ένα νέο κεφάλαιο ξεκινά, με το Eau de Toilette Fraiche. Πιο ζωνταό από ποτέ, το άρωμα εκπέμπει την ίδια ενοποιητική ενέργεια με το Eau de Toilette του 2021, οδηγώντας το στην κορύφωσή του. Η αναζωογονητική υπογραφή του Eau de Toilette Fraiche είναι μια πρόσκληση για λάμψη. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, το Ακαταμάχητο είμαστε εμείς!

Το Μπουκάλι: Ένα ζωντανό πρίσμα!

Το φωτεινό πρισματικό μπουκάλι του Irresistible Givenchy Eau de Toilette Fraiche ακτινοβολεί ομορφιά. Το τετράγωνο σώμα του με τις απαλές γωνίες αναδεικνύει το γυαλί με τις πτυχές. Σαν διαφανές πρισματικό φίλτρο, αποκαλύπτει τις ροδακινί-ροζ αποχρώσεις του νέου δυναμωτικού αρώματος. Μια ανοιχτή μπεζ κορδέλα τυλίγεται γύρω από το λαιμό αυτού του φρέσκουκαι λαμπερού μπουκαλιού Couture.
Σύμφωνα με την πολιτική κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης της με τίτλο "Dare to Reinvent", η Givenchy Parfums δεσμεύεται να περιορίσει τις επιπτώσεις της στο περιβάλλον. Ως εκ τούτου, το μπουκάλι του Eau de Toilette Fraiche είναι το πρώτο της σειράς Irresistible που περιέχει 11% ανακυκλωμένο γυαλί. Έχει δημιουργηθεί από μια γαλλική υαλουργία που φέρει το σήμα Entreprise du Patrimoine Vivant (EPV), το οποίο επιβραβεύει την αριστεία και την τεχνογνωσία στην κατασκευή φιαλών. Για το κουτί του Eau de Toilette Fraiche, η Givenchy αποφάσισε επίσης να επιλέξει έναν τύπο χαρτονιού του οποίου οι ίνες προέρχονται από υπεύθυνα διαχειριζόμενα δάση με πιστοποίησηFSCTM και άλλες ελεγχόμενες πηγές.

Ένα άρωμα με εξαιρετικά φρέσκια ζωτικότητα

Αντανακλώντας την υπογραφή της σειράς, το Irresistible Givenchy Eau de Toilette Fraiche είναι μια συγκέντρωση ζωντανής και πικάντικης ενέργειας. Οι αριστοτέχνες αρωματοποιοί Fanny Bal, Anne Flipo και Dominique Ropion εργάστηκαν με μια υπερβολική δόση τριαντάφυλλου. Η σύνθεση είναι το αποτέλεσμα της συνδυασμένης τεχνογνωσίας τους και συνδυάζει το λουλουδάτο, γεμάτο πέταλα Rose Essential© - την υπογραφή της σειράς Irresistible - με ένα Rose Water© που ξεχειλίζει από φρεσκάδα. Συνδυασμένο με τις πικάντικες αποχρώσεις του ροζ πιπεριού και τις πικάντικες νότες εσπεριδοειδών του γλυκού πορτοκαλιού για έξτρα σπιρτάδα, το Eau de Toilette Fraiche αποκαλύπτει μια αυθόρμητη θηλυκότητα που είναι ακόμα πιο λαμπερή και σαγηνευτική. Στη συνέχεια αποκαλύπτονται οι ξυλώδεις όψεις ενός λαμπερού κέδρου. Αστραφτερό και εθιστικό, το νέο Irresistible Givenchy Eau de Toilette Fraiche διεγείρειτις αισθήσεις και εντείνει τη γοητεία του.

Haute couture ακατέργαστα συστατικά

Οι τρείς αρωματοποιοί έχουν συνθέσει ένα λουλουδάτο πικάντικο μοσχοβολιστό άρωμα χρησιμοποιώντας τα καλύτερα υλικά της παλέτας τους. Αυτά περιλαμβάνουν το τριαντάφυλλο Damascena που συλλέγεται στις απαλές πλαγιές της Ισπάρτας στην Τουρκία, ροζ πιπέρι από συνεταιρισμούς στη νοτιοανατολικήΜαδαγασκάρη και πολύτιμαξύλα όπως το κέδρο της Βιρτζίνια.

Το τριαντάφυλλο Damascena, ειδικότερα, προέρχεται από ελεγχόμενη πηγή. Αυτό το βασικό τριαντάφυλλο προέρχεται από έναν οργανισμό συνεργατών που αποτελείται από 26 χωριά, τα οποία επιλέγουν τα καλύτερα αγροτεμάχια και δεσμεύονται να ελαχιστοποιήσουν τις επιπτώσεις τους στο περιβάλλον και να εξασφαλίσουν συνθήκες εργασίας με σεβασμό για τους ντόπιους κατοίκους. Ψηλά στα τουρκικά βουνά της Ισπάρτας, τα τριαντάφυλλα συλλέγονται την αυγή για να αποκομίσουν την πλήρη οσφρητική τους δύναμη. Το ροδόνερο στη συνέχεια ανακυκλώνεται για να επιτευχθεί μια μοναδική οσφρητική ποιότητα, η οποία μεταφέρειτέλειατο άρωμα του φρεσκοκομμένου λουλουδιού.

Ακαταμάχητοι είμαστε εμείς

Μετά την επιτυχία της πρώτης πρόκλησης #irresistibleisme στους λογαριασμούς @ givenchybeauty TikTok και Instagram το 2021, η Givenchy δεν μπόρεσε να αντισταθεί στον πειρασμό να συνεχίσει την ενωτική δυναμική που ενθάρρυνε περισσότερα από 3.000 ταλέντα σε όλο τον κόσμο να εκφραστούν μέσα από επικοινωνιακή ενέργεια και ακαταμάχητες χορογραφίες.
Ακολουθώντας τα βήματα της Sarah Monteil, του Adam Khalil και της Maya de Saeger - των τριών νικητών του διαγωνισμού που έγιναν πρεσβευτές της ψηφιακής καμπάνιας Irresistible 2021 - ο οίκος δημιουργεί άλλη μια ευκαιρία σε μια νέα πρόκληση Irresistible που θα αποκαλυφθεί τον Φεβρουάριο του 2022 στους λογαριασμούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μια πρόκληση που είναι βέβαιο ότι θα είναι ακόμη πιο ενωτική και συναρπαστική.

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης