Καινοτόμες λύσεις και καθηλωτικές εμπειρίες Ομορφιάς με τη δύναμη της προηγμένης τεχνολογίας
Ο συγκερασμός επιστήμης και τεχνολογίας στον κλάδο της ομορφιάς αναδείχθηκε φέτος στη Viva Technology 2022, τη μεγαλύτερη έκθεση τεχνολογίας στην Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στις 15-18 Ιουνίου στο Παρίσι.
Η τεχνολογία, ως αναπόσπαστο πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς μας, διαμορφώνει, μεταξύ άλλων, τη βιομηχανία της ομορφιάς. Με την έκρηξη των ψηφιακών και κοινωνικών δικτύων σε όλο τον πλανήτη, η ανάδυση μιας νέας εποχής κάνει την εμφάνισή της ανταποκρινόμενη στο νέο τρόπο ζωής. Οι προσδοκίες έχουν αλλάξει δραματικά σε αυτή τη νέα εποχή. Οι καταναλωτές δεν αρκούνται μόνο στην αγορά των αγαπημένων τους προϊόντων αλλά επιθυμούν συνεχή διάλογο με τις μάρκες που χρησιμοποιούν, προσωπική εξυπηρέτηση και εξατομικευμένες συμβουλές. Μέσα από εικονικές δοκιμές και δημιουργία προσωπικού avatar, τα επώνυμα προϊόντα μπορούν και προσαρμόζονται γρήγορα στο λεγόμενο «μετασύπαν» ή αλλιώς “metaverse”, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία.
Ο συγκερασμός επιστήμης και τεχνολογίας στον κλάδο της ομορφιάς αναδείχθηκε φέτος στη Viva Technology 2022, τη μεγαλύτερη έκθεση τεχνολογίας στην Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στις 15-18 Ιουνίου στο Παρίσι. Μια σειρά από καινοτομίες έκαναν την εμφάνισή τους από διάφορες μάρκες. Μεταξύ των πρωταγωνιστών, ο παγκόσμιος ηγέτης στην Ομορφιά L’Oréal που αγκαλιάζει την τεχνολογία ως καταλύτη για τον μετασχηματισμό σε όλη της τη δραστηριότητα και περικλείει τη συμπερίληψη στην έννοια της ομορφιάς. Η εταιρεία εντυπωσίασε με τα Beauty Tech επιτεύγματά της: Καθοδήγησε τους επισκέπτες στην εξερεύνηση του Web3 και του αναδυόμενου μετασύμπαν και παράλληλα παρουσίασε καινοτομίες για το σπίτι, το κατάστημα και τους χώρους ομορφιάς του μέλλοντος. Καθηλωτικές εμπειρίες online, offline και on-chain από το χαρτοφυλάκιο των κορυφαίων brands πολυτελείας, ευρείας κατανάλωσης, επαγγελματικής περιποίησης μαλλιών και δερμοκαλλυντικών μάγεψαν όσους βρίσκονταν εκεί, απαντώντας στις νέες προσδοκίες και απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής.
Η Lancôme επαναπροσδιορίζει το μέλλον στη λιανική με προϊόντα και υπηρεσίες που συνδέουν φυσικά, ψηφιακά και εικονικά τα σημεία επαφής των καταναλωτών. Η συσκευή περιποίησης δέρματος Absolute Dual-LED Youth Treatment από τη Lancôme χρησιμοποιεί πατενταρισμένη θεραπεία φωτός LED για την ενίσχυση της παραγωγής κολλαγόνου και τη μείωση της εμφάνισης των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων, ενώ η συσκευή ομορφιάς Shade Finder της Lancôme ταιριάζει με ακρίβεια τον τόνο του δέρματος με την τέλεια απόχρωση βάσης, χρησιμοποιώντας έναν πατενταρισμένο αλγόριθμο. Διαθέτει δυνατότητα ανίχνευσης έως και 22.500 μοναδικών αποχρώσεων δέρματος και είναι διαθέσιμη σε φυσικά και online καταστήματα σε περισσότερες από 30 χώρες. Μια ακόμη καινοτομία που εκπληρώνει την υπόσχεση της συμπερίληψης έκανε την εμφάνισή της: Το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης Rouge Sur Mesure από τον Yves Saint Laurent που υποστηρίζεται από την τεχνολογία Perso για την απόλυτη εξατομίκευση στο χρώμα των χειλιών. Με ένα μόνο άγγιγμα, η συσκευή αναλύει χιλιάδες προσαρμοσμένες δυνατότητες χρωμάτων για τα χείλη για να ταιριάζει με τον τόνο δέρματος ή το ντύσιμο του χρήστη και μέσα σε δευτερόλεπτα, παράγει μια προσαρμοσμένη απόχρωση, με την αποθήκευσή της στην αποσπώμενη φορητή θήκη για χρήση. Η δυνατότητα να προσφέρει αυτή την εμπειρία στο σπίτι αποτελεί πραγματική αλλαγή του παιχνιδιού στη βιομηχανία της ομορφιάς, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας εποχής, όπου η ομορφιά προσαρμόζεται άψογα στις προσδοκίες, την όψη και το outfit του κάθε χρήστη. Με την επαγγελματική υπηρεσία SkinCeuticals Pro 1:1, ένα ταξίδι βασισμένο στα δεδομένα γίνεται πραγματικότητα. Οι καταναλωτές μπορούν τώρα να δέχονται δερματολογικές συμβουλές στο διαδίκτυο μέσω ενός ιδιωτικού, προσωποποιημένου βίντεο από επαγγελματία της αισθητικής ιατρικής. Αξιολογώντας τις ειδικές ανάγκες περιποίησης της επιδερμίδας, ο κάθε χρήστης μπορεί να λαμβάνει εξατομικευμένη αγωγή με στόχο τo καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη βελτίωση της όψης του προσώπου του.
Η L'Oréal αποκάλυψε επίσης τα αποτελέσματα της συνεργασίας στην επιστήμη των δεδομένων με μία από τις πιο καινοτόμες στον κόσμο εταιρείες τεχνολογίας, ανάλυσης περιβάλλοντος, την BreezoMeter. Η συνεργασία με την εταιρεία BreezoMeter στοχεύει στην αποκάλυψη των συνδέσεων μεταξύ του περιβάλλοντος και της γήρανσης, και παρέχει νέες υπηρεσίες που απευθύνονται στην ικανοποίηση των ειδικών αναγκών των καταναλωτών μέσα από εξατομικευμένους αλγόριθμους και συμβουλές για τον τρόπο ζωής. Στο οικοσύστημα συνεργατών της L'Oréal ανήκει και η Sleepscore Labs, ενός παγκόσμιου ηγέτη στην έρευνα και τη βελτίωση του ύπνου. Στόχος της συνεργασίας είναι η αποκάλυψη των συνδέσεων μεταξύ της διάρκειας του ύπνου και της όψης του προσώπου, η σύγκριση της όψης του προσώπου μετά από ένα «καλό» νυχτερινό ύπνο σε σχέση με ένα «κακό» βραδινό ύπνο και η ανάδειξη των προϊόντων που αποδεικνύονται πιο αποτελεσματικά στο δέρμα με βάση τις συνήθειες ύπνου.
Με την προηγμένη τεχνολογία, οι εταιρείες μπορούν πλέον να δημιουργούν προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σημερινές προσδοκίες, εξελίσσονται και προσαρμόζονται ανάλογα με τον τρόπο ζωής και τη δημιουργικότητα του κάθε χρήστη. Η βιομηχανία της ομορφιάς μεταμορφώνεται και αποκαλύπτει έναν εικονικό κόσμο με τα προϊόντα να καθιερώνονται όλο και περισσότερο στο μετασύμπαν, προσφέροντας στις νέες γενιές καθηλωτικές εμπειρίες για να πειραματιστούν, να απολαύσουν και να «δοκιμάσουν» τις αγαπημένες τους επωνυμίες. Οι καταναλωτές έχουν πλέον την ευκαιρία να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες και τις φιλοδοξίες τους μέσα από ένα ατέρμονο ταξίδι στον συναρπαστικό κόσμο του Beauty Tech.