Αυτή ήταν η κίνηση που άλλαξε για πάντα τον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε μακιγιάζ
Μια ιστορία που πρέπει να γνωρίζεις
Πριν από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, οι γυναίκες αγόραζαν ένα κραγιόν, ένα βερνίκι, ένα προϊόν μακιγιάζ γενικά και το αντικαθιστούσαν όταν τελείωνε. Αυτό φυσικά, δεν ήταν ωφέλιμο για τις εταιρίες καλλυντικών και έπρεπε να αλλάξει. Ο πολυπράγμων Charles Revson της Revlon σκέφτηκε λοιπόν τον τέλειο τρόπο για να κάνει τις γυναίκες να αγοράζουν περισσότερο μακιγιάζ αλλά πριν φτάσουμε σε αυτή την ιστορία, πρέπει να μάθεις λίγα παραπάνω πράγματα για τον Revson.
O Charles Revson δημιούργησε την εταιρία καλλυντικών Revlon με σκοπό να γεμίσει το κενό που υπήρχε στην αγορά των βερνικιών για τα νύχια αλλά δεν έμεινε μόνο σε αυτό το εγχείρημα. Δημιούργησε κραγιόν, πούδρες και μπήκε δυναμικά στον κόσμο της ομορφιάς. Οι ανταγωνίστριές του Helena Rubinstein και Elizabeth Arden τον μίσησαν και η δεύτερη μάλιστα δεν τον αποκαλούσε με το όνομά του παρά αναφερόταν σε αυτόν ως «that man» εκείνος ο άνδρας. Ο Revson άδραξε την ευκαιρία και ονόμασε το πρώτο του ανδρικό άρωμα That Man το οποίο μάλιστα έκανε και θραύση.
Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν ότι μιλάμε για ένα επιχειρηματικό μυαλό που καταλάβαινε ωστόσο τόσο τις ανάγκες της αγοράς όσο και των γυναικών. Για να λυθεί το θέμα των πωλήσεων λοιπόν, ο Revson σκέφτηκε: «Γιατί να μην ανανεώνεται το μακιγιάζ με τις εποχές, όπως συμβαίνει με τις τάσεις στη μόδα;» και αυτό έκανε. Αποφάσισε να δημιουργήσει συλλογές οι οποίες κυκλοφορούσαν κάθε φθινόπωρο και άνοιξη μαζί με τους μεγάλους οίκους μόδας. Δημιούργησε μάλιστα περίτεχνες διαφημιστικές καμπάνιες βασισμένες στα ευφάνταστα και πρωτότυπα ονόματα που έδινε στα εποχικά του προϊόντα.
Τα ονόματα μάλιστα έγιναν τόσο δημοφιλή που γυναικείες ομάδες τα «δανείζονταν» με ομάδες του μπόουλινγκ να λέγονται Fatal Apples ενώ ομάδες μπριτζ να λέγονται Pink Lightnings. Με αυτό τον τρόπο, ο Charles Revson «πάντρεψε» τη μόδα με την ομορφιά και καθιέρωσε το εποχιακό μακιγιάζ. Τα ρόδινα κραγιόν της άνοιξης και τα σκούρα του φθινοπώρου καθιερώθηκαν και μία νέα «γκαρνταρόμπα» για το μακιγιάζ μας δημιουργήθηκε.
Ήταν πλέον αναμενόμενο να υπάρχουν ντεμοντέ χρώματα και μοδάτα ενώ οι γυναίκες έσπευδαν να αποκτήσουν όλες τις νέες αποχρώσεις, για να ολοκληρώσουν τη συλλογή τους, τα outfits τους και να είναι μέσα στη μόδα.
Η κίνηση αυτή του Charles Revson άλλαξε για πάντα τα ονόματα των προϊόντων που αγοράζουμε αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε μακιγιάζ ή μάλλον, άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε και αλληλεπιδρούμε με το μακιγιάζ. Εκείνος λοιπόν φταίει που ποτέ δεν έχεις αρκετά κραγιόν και σε αυτόν οφείλουμε τα μπορντό του φθινοπώρου που τόσο αγαπάς. Ραντεβού την επόμενη Πέμπτη…
Διάβασε ακόμα: Hazel Bishop: Η απίθανη ιστορία της γυναίκας που εφηύρε το πρώτο κραγιόν μακράς διάρκειας