Το νέο-glamour χαρακτηρίζεται από τα κόκκινα χείλη
Η διεθνής make-up artist Pat McGrath, Global Creative Design Director της Max Factor, μας συστήνει σε μία μεγάλη τάση της σεζόν.
«Αυτήν τη σεζόν έχουμε κάνει πολλά κόκκινα χείλη», δήλωσε η Pat, «από φούξια μέχρι κόκκινο βουργουνδίας και από ματ μέχρι σούπερ γυαλιστερό φινίρισμα». Τα κόκκινα χείλη είναι κύριο χαρακτηριστικό της επιστροφής αυτής της σεζόν στο extreme glamour που βλέπουμε στο μακιγιάζ.
Το κραγιόν έχει κάνει δυναμική επιστροφή τις τελευταίες σεζόν αλλά για το Καλοκαίρι 2011, η σπουδαιότητά του ως καθοριστικό στοιχείο του glamour είναι απαράμιλλη. «Συνδυάσαμε μια διαφορετική απόχρωση του κόκκινου για κάθε επίδειξη και ενίοτε μια διαφορετική απόχρωση για κάθε κορίτσι», λέει η Pat, η οποία μίλησε για την «ανανέωση» του κόκκινου, με τη δημιουργία νέων και απροσδόκητων αποχρώσεων.
Ωστόσο, αυτήν τη σεζόν, η άποψη για το glamour δεν περιορίζεται στα κόκκινα χείλη αλλά περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο look σε ό,τι αφορά το μακιγιάζ, όπου κάθε χαρακτηριστικό έχει προσδιοριστεί και ενισχυθεί με την προσθήκη απροσδόκητων χρωμάτων.
Στον οίκο Louis Vuitton, αυτή η τάση σήμαινε μάτια με λάμψη και έντονα χείλη. Στον οίκο Dior, η αντιστάθμιση στα κόκκινα χείλη ήταν η χρήση στα μάτια σκιάς σε ανοιχτή απόχρωση για κάθε κορίτσι, από μουντό μπλε παλ, μέχρι πράσινο των φύλλων και πορτοκαλί που υπογραμμίζονταν με μια τραβηγμένη στην άκρη του ματιού γραμμή eyeliner και με υπέροχα σχηματισμένα φρύδια.
Στον οίκο Gucci, τα σατινέ χείλη σε απόχρωση κερασιού με το ασορτί βερνίκι νυχιών και η πλούσια μάσκαρα συμπλήρωσαν άψογα τα ρούχα που ήταν εμπνευσμένα από τη δεκαετία του 1970. Στον οίκο Prada, δόθηκε έμφαση στο θέμα του ανδρόγυνου μπαρόκ με μια τολμηρή πρόταση για glamorous μακιγιάζ όπου τα μάτια τονίστηκαν με σκιά σε ασημί απόχρωση και πλαισιώθηκαν από έντονα φρύδια.
Το glamour, όμως, δεν χρειάζεται πάντοτε να τονίζεται με έμφαση, όπως μας έδειξαν οι Dolce & Gabbana, όπου με μια παλέτα σε αποχρώσεις του δέρματος και με έμφαση στο eye liner έδωσαν νέα δυναμική στο ίδιο θέμα.