Τα διαμάντια είναι παντοτινά
Το «κίτρινο διαμάντι» του οίκου Versace, έχει μία ιστορία που ακτινοβολεί.
«Το κίτρινο χρώμα αναδεικνύει τη φωτεινότητα, τον αισθησιασμό και την ενέργεια αυτού του αρώματος, ικανού να τονίσει τη γοητεία και τη θηλυκότητα μιας γυναίκας» λέει η Donatella Versace αναφερόμενη στο Versace Yellow Diamond, το τελευταίο άρωμα του οίκου Versace.
To Versace Yellow Diamond είναι το νέο πολυτελές άρωμα του οίκου Versace. Καθαρό όπως το φως του ήλιου, ένα εξαιρετικά λαμπερό χρώμα που ακτινοβολεί με φλογερή ένταση, λάμποντας μόνο όπως ένα διαμάντι μπορεί.
Γι' αυτό και η διαφημιστική καμπάνια η οποία είναι γυρισμένη στο Παρίσι από τον Mario Testino, με creative director την Donatella Versace κι έχει ως κεντρικό πρόσωπο το αυστραλιανό top model Abbey Lee Kershaw, κάνει μνεία στην απεριόριστη ομορφιά που αντανακλάται στη διαφάνεια ενός διαμαντιού και σκορπίζει ολόγυρα ακτίνες κρυσταλλικού φωτός.
Το τηλεοπτικό σποτ παίζει με μια έρευνα που αφορά ένα πολύ πολύτιμο κόσμημα. 'Ενας όμορφος άντρας βγάζει ένα κίτρινο διαμάντι από το χαρτοφύλακά του. Κοιτάζοντας τους κρύσταλλούς του, βλέπει τις αντανακλάσεις μιας θεάς, σα μια γυναίκα που χορεύει αρμονικά. Τα πάντα είναι φωτεινό κίτρινο. Το διαμάντι κρύβει ένα αναπάντεχο μυστικό. Ο άντρας είναι ικανοποιημένος. Κλείνει τη συμφωνία. Η ιστορία δεν είναι σαφής, όμως η λύση είναι κρυμμένη στο άρωμα.
Για να καταλάβετε πρέπει να το μυρίσετε!