Τα καλλυντικά της Kiehl’s και η καμπάνια «Save the Donkey»
Η ευαισθητοποίηση της Kiehl's στον αριθμό των γαϊδουριών που μειώνονται συνεχώς γίνεται πράξη με τη βοήθεια των σχεδιαστών μόδας Ορσαλίας Παρθένη και Deux Hommes.
H Kiehl's και ο ΕΣΠΙ συνεργάζονται για την ευαισθητοποίηση του κοινού απέναντι στα παραμελημένα αλλά αγαπημένα μας γαϊδουράκια. Το λανσάρισμα-πάρτυ της καμπάνιας πραγματοποιείται στο Ηondos Center Γλυφάδας σήμερα από 6-8.
O αριθμός των γαϊδουριών στην Ελλάδα έχει μειωθεί δραματικά τα τελευταία 50 χρόνια και ο λόγος είναι ότι ο παραδοσιακός τους ρόλος ως μέσω μεταφοράς και υποστήριξης των αγροτικών εργασιών έχει αντικατασταθεί από σύγχρονα μέσα. Σήμερα, τα γαϊδουράκια δίνουν το δικό τους αγώνα επιβίωσης. Αντιστέκονται μαζί με τους ηλικιωμένους ιδιοκτήτες τους ή αφήνονται στην τύχη τους. Πολλά γαϊδουράκια αντιμετωπίζονται απάνθρωπα, είτε λόγω άγνοιας είτε εξαιτίας της παραδοσιακά στωικής φύσης τους.
H Kiehl's, πιστή στη φιλοσοφία της για την προσφορά έργου στις κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται, με τη μοναδική πρωτοβουλία «Save the donkey», και υποστηρίζει τα συμπαθή γαϊδουράκια. Σκοπός της καμπάνιας είναι η ευαισθητοποίησή μας για την απειλή που υφίστανται σήμερα είδη που ταυτίζονται με την ελληνική φύση καθώς και για τους τρόπους που μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε.
Οι σχεδιαστές μόδας Ορσαλία Παρθένη & Deux Hommes προσφέρθηκαν να σχεδιάσουν limited edition t-shirts για την πρωτοβουλία Kiehl's «Save the Donkey», που θα διαθέσουν την σήμερα Τρίτη 25 Οκτωβρίου, στο Ηondos Center Γλυφάδας, στο πάρτι λανσαρίσματος.
To κάθε designer t-shirt θα πωλείται προς €15. Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν στον Ελληνικό Σύλλογο Προστασίας Ιπποειδών (ΕΣΠΙ) για τη διάσωση και τη φροντίδα ταλαιπωρημένων και εγκαταλελειμμένων γαϊδουριών. H Kiehl's έχει αναλάβει την παραγωγή των t-shirts και προσφέρει στο ΕΣΠΙ επιπλέον 10 ευρώ για κάθε ένα που πωλείται.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δράση της Kiehl's, μπορείτε να βρείτε στο www.facebook.com/kiehlsingreece