Το μυστικό ομορφιάς αποκαλύπτεται από τις celebrity που παρευρέθηκαν στην έκθεση της Shiseido
Ο κόσμος της ομορφιάς και της Shiseido είναι ταυτόσημες και αποκαλύπτεται σε μία μαγευτική έκθεση.
Η ομορφιά διαγράφει τη δική της ιστορία μαζί με τη Shiseido σε μια έκθεση Ιαπωνικής κουλτούρας και ομορφιάς στο Golden Hall έως τις 14 Απριλίου και εμείς βρεθήκαμε εκεί και μαγευτήκαμε, όπως και όλοι οι παρευρισκόμενοι.
140 χρόνια μετά την ίδρυση της Shiseido, οι αξίεςτης -Επιστήμη για τον άνθρωπο, Πλούτος, Omotenashi- είναι πιο σύγχρονες από ποτέ και αποτυπώνονται μέσα από την έκθεση, τις Ιαπωνικές πρακτικές και τέχνες όπως την ikebana, και την ιεροτελεστία παρασκευής τσαγιού - έναν παραδοσιακό Ιαπωνικό θεσμό που συνδυάζει στοιχεία καλλιτεχνικής δημιουργίας, ευαισθησίας προς τη φύση και κοινωνικής ανταλλαγής. Φυσικά, παρευρέθηκε ο Πρέσβης της Ιαπωνίας –άλλωστε η έκθεση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Ιαπωνικής Πρεσβείας.
Ανάμεσα στα εκθέματα, στα βασιλικά κραγιόν που δημιούργησε η Shiseido το 1958 για τον εορτασμό των αρραβώνων του πρίγκιπα Akihito με την Michiko Shoda, την ιστορία της ξεχωριστής κόκκινης λοσιόν για το δέρμα, Eudermine, τις διαφημίσεις της Shiseido στο πέρασμα αυτών των χρόνων και τις γκέισες που με την ιδιαίτερη ομορφιά τους έδιναν αυτόν τον ξεχωριστό τόνο, αποκαλύφθηκαν μικρά μυστικά ομορφιάς από τις εκθαμβωτικές παρευρισκόμενες, όπως οι Τζένη Θεωνά, Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Άννα Πρέλεβιτς, Βάσω Κολυδά, Άννα Ντιμιτρίεβιτς, Αγγελική Δαλιάνη, Ευγενία Δημητροπούλου και πλήθος άλλες.
Το μεγαλύτερο, όμως, μυστικό ομορφιάς, όπως φαίνεται να συμφωνούν οι περισσότερες, είναι μάλλον η ηρεμία του ψυχικού κόσμου και η εσωτερική γαλήνη, που αποτελούν και βασικές αρχές της Ιαπωνικής κουλτούρας και της Shiseido, που φροντίζει πάντα σώμα και ψυχή.
H Νόνη Δούνια λέει «Το μυστικό της ομορφιάς είναι ο ύπνος. Και συμπληρωματικά Καλός καθαρισμός, πολύ νερό, καλός ύπνος και πάνω από όλα να έχεις καλή διάθεση και να είσαι ευτυχισμένος άνθρωπος. Αυτό βγαίνει.» Και συμπληρώνει «Πέρα από αυτά, περιορίζεις τις καταχρήσεις, προσπαθείς να προσέχεις όσο μπορείς, σε ένα φυσιολογικό βαθμό χωρίς υστερία. Δεν μου αρέσουν οι υπερβολές και οι υστερίες σε τίποτα. Τα καλλυντικά είναι καλό να τα συμπεριλαμβάνουμε σε όσα κάνουμε, ειδικά όσο μεγαλώνουμε, αλλά βασικά είναι ο τρόπος ζωής που επιλέγουμε από τον οποίο εξαρτάται η ομορφιά μας.»
Η Έστερ Μαστρογιάννη συμφωνεί ότι το μυστικό ομορφιάς είναι «Ύπνος, πολύ νερό και ψυχική ισορροπία και ηρεμία» και η Μάρα Δαρμουσλή συμπληρώνει «Αυτή η ιεροτελεστία της ομορφιάς που ξεκινάει σιγά-σιγά, είτε έχει να κάνει με την χαλάρωση, την ηρεμία, τη συσκευασία, το άρωμα, την υφή, την ατμόσφαιρα, τη μουσική, το χρόνο που διαθέτουμε, είναι που δίνει μία αίσθηση γιορτής και απόλαυσης. Ακόμη και αν δεν είναι κάθε μέρα αλλά μία στο τόσο, βάζει κι αυτό το μικρό του λιθαράκι.»
«Όλα τα μυστικά της ομορφιάς είναι από μέσα μας» λέει η Ευγενία Μανωλίδου «Άμα αισθανόμαστε καλά φαίνεται και στο πρόσωπο μας. Βέβαια, αν βάζουμε ενυδατική κρέμα, αν ξεβαφόμαστε πριν κοιμηθούμε, αν παίρνουμε και κάποια βιταμίνη, τότε βοηθάμε ακόμη περισσότερο».
«Το μεγαλύτερο μυστικό ομορφιάς είναι η ευτυχία» λέει η Δούκισσα Νομικού. «Αν είσαι ευτυχισμένος και είσαι καλά μέσα σου, τότε αυτό βγαίνει και προς τα έξω. Όταν, όμως, είσαι μελαγχολική και μίζερη, τότε κι αυτό εκπέμπεται προς τα έξω».
Ο make-up srtist και hair stylist Δημήτρης Σταματίου λέει «Το μεγαλύτερο μυστικό ομορφιάς είναι ο εσωτερικός μας κόσμος παρά ο εξωτερικός».
«Κρέμα ημέρας απαραίτητα κάθε μέρα και καλό καθαρισμό το βράδυ» μας εφιστά την προσοχή η Βίκυ Παπαδοπούλου και ο Creative Director της Shiseido στην Ελλάδα Μάνος Βυνιχάκης, μας λέει «Τώρα που είμαστε στην Άνοιξη, και σιγά-σιγά μπαίνουμε στο Καλοκαίρι, επειδή έχουμε έντονη ηλιοφάνεια στην Ελλάδα, θεωρώ απαραίτητο οι γυναίκες πριν φύγουν από το σπίτι τους, να φοράνε αντηλιακή προστασία. Είναι το πιο βασικό. Σίγουρα αυτό ισχύει όλο το χρόνο, αλλά αυτή την εποχή είναι must! Πρέπει να υπάρχει αντηλιακή προστασία, σίγουρα ενυδάτωση και επίσης δεν χρειάζεται να φορτώνουν πάρα πολύ το δέρμα τους με foundation. Η επιλογή των προϊόντων πρέπει να γίνεται προσεκτικά ώστε να ταιριάζουν στις ανάγκες τους».