Γιατί αυτό το αμερικάνικο, βιώσιμο label έχει γίνει το αγαπημένο όλων των Hollywood stars;
Η Pangaia έχει μια πολύ μοναδική προσέγγιση σε ό,τι αφορά τη διαχείριση ενός fashion brand!
Η Pangaia είναι ένα αμερικάνικο, βιώσιμο loungewear label που έγινε γρήγορα αγαπημένο πολλών A-listers για τα φωτεινά, πολύχρωμα και εξαιρετικά άνετα αθλητικά ρούχα της, τα οποία δημιουργούνται μέσω φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών.
Η ομάδα πίσω από την εταιρεία (the «Pangaia Collective»), αποτελείται από άτομα από κορυφαίες σχολές design, καθώς και απόφοιτους από το MIT, το Harvard και το Stanford. Όλοι τους ξεκίνησαν επειδή ήθελαν να δημιουργήσουν μια εταιρεία που καθοδηγείται από κάποιον ανώτερο σκοπό και που τροφοδοτείται από την επιστήμη. Επίσης, ήθελαν να ενώσουν την εξελισσόμενη επιστήμη με διαχρονικό, όμορφο design, δίνοντας στην Pangaia μια πολύ διαφορετική προσέγγιση από άλλα fashion brands, τα οποία μπορεί να μην δίνουν την ίδια προτεραιότητα στην τεχνολογία σε σχέση με το στυλ.
Για την Pangaia, αυτό περιλαμβάνει τον πειραματισμό με υφάσματα και τη χρήση των πιο καινοτόμων υλικών που μπορεί να αποκτήσει η ομάδα, εκείνων που βρίσκουν την ισορροπία μεταξύ της βιωσιμότητας, και της λειτουργικότητας. Η εταιρεία χρησιμοποιεί ανακυκλωμένο βαμβάκι, φιλικές προς το περιβάλλον βαφές και μια σειρά από βιολογικές ίνες στις συλλογές της και επίσης μετρά τις εκπομπές αερίων στην παραγωγή της, με στόχο να είναι μια επιχείρηση που δίνει πίσω στον πλανήτη περισσότερα από όσα παίρνει.
Αυτή η προσέγγιση ήταν πάντα στο επίκεντρο της Pangaia, αλλά είναι κάτι που γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τον αυξανόμενο αριθμό πελατών της, εν μέρει ως αποτέλεσμα αυτού που έχουμε βιώσει όλοι τους τελευταίους 12 μήνες.
Φυσικά, η πώληση των loungewear ρούχων έπαιξε και αυτή μεγάλο ρόλο στην άνθηση της εταιρείας, αφού οι καταναλωτές μένουν στο σπίτι περισσότερο από το συνηθισμένο και συνεπώς αναζητούν άνετα ρούχα. Αυτό περιλαμβάνει A-list θαυμαστές όπως η Jennifer Lopez, η Tracee Ellis Ross και η Kourtney Kardashian. Ωστόσο, η ομάδα δεν ανησυχεί ότι το ενδιαφέρον για την εταιρεία θα μειωθεί όταν επιστρέψουμε στην «κανονικότητα». Όπως εξήγησαν, η κοινότητα έχει δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων τους.
Η εταιρεία στοχεύει να βοηθήσει και άλλες επιχειρήσεις και βιομηχανίες να ξεκινήσουν μια πιο βιώσιμη πορεία. Η Pangaia θα προσπαθήσει επίσης να βοηθήσει στην διαλεύκανση της επιστήμης πίσω από τις πρακτικές της, και στην εκπαίδευση των καταναλωτών σχετικά με τη βιώσιμη μόδα. Από τώρα μέχρι της 12 Απριλίου, έχεις την ευκαιρία να κλήσεις ένα virtual ραντεβού στο Selfridges Pangaia Corner Shop, το πρώτο pop-up της εταιρείας και να μάθεις περισσότερα γι΄ αυτήν.
Μέσω αυτού του project, το brand στοχεύει να αναδείξει τις απεριόριστες δυνατότητες που μπορούν να επιτευχθούν μέσω της επιστήμης και της τεχνολογίας των υλικών, ενώ παράλληλα, στοχεύει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί και να δημιουργεί περισσότερα ολοκαίνουργια κομμάτια που «αλλάζουν το παιχνίδι» και με τα οποία ελπίζει να αλλάξει σταδιακά και ολόκληρη η βιομηχανία της μόδας.
Δες επίσης: Οι πρώτες αλλά και οι πιο πρόσφατες πασαρέλες των πιο γνωστών μοντέλων