Ο Jacquemus δημιουργεί ένα pop-up σημείο στο Selfridges με άκρως σουρεαλιστικό design

Νατάσσα Σιδηροκαστρίτου
Ο Jacquemus δημιουργεί ένα pop-up σημείο στο Selfridges με άκρως σουρεαλιστικό design

Ο Γάλλος σχεδιαστής έχει αναγάγει το marketing της μπράντας σε επιστήμη, συνδυάζοντας το design και τη μόδα με τον πιο έξυπνο τρόπο.

Ο Γάλλος σχεδιαστής μόδας Simon Jacquemus δημιούργησε ένα νέο pop-up σημείο με σουρεαλιστική διάθεση στο πολυκατάστημα Selfridges του Λονδίνου, συμπεριλαμβάνοντας ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης πολυτελών τσαντών και ενός αποδυτηρίου, μέρη που είναι δημιοργημένα για να εκλήξουν και να γοητεύσουν.

Με τίτλο Le Bleu, η εγκατάσταση καταλαμβάνει μια σειρά από τοποθεσίες σε όλο το κατάστημα, συμπεριλαμβανομένου του δημιουργικού εμπορικού χώρου The Corner Shop και του Old Selfridges Hotel, ενός πρώην ξενοδοχειακού σημείου που τώρα χρησιμοποιείται ως pop up χώρος.

«Le Splash»: Η εξωτική συλλογή του Simon Porte Jacquemus είναι μια ωδή στο χρώμα και το φως

Το Corner Shop, το οποίο λειτουργεί ως ο κύριος χώρος λιανικής πώλησης, είναι διακοσμημένο με γαλάζια πλακάκια από άκρη σε άκρη που παραπέμπουν σε πυθμένα πισίνας. Στον χώρο τοποθετήθηκαν μια μεγάλη μπανιέρα, σφουγγάρια, ντουζιέρες και νεροχύτες, όπου λειτουργούν ως χώροι προβολής για μια επιλογή από αποκλειστικά προϊόντα Jacquemus από τη συλλογή Άνοιξη- Καλοκαίρι 2022.

https://www.instagram.com/p/CdGk07vIzVC

Το brand έγραψε συγκεκριμένα στο post του στο Instagram:

«Δημιουργήσαμε διαφορετικές εμπειρίες Jacquemus που σχετίζονται με το νερό. Ελάτε και επισκεφτείτε μας στο "The Corner Shop", το τεράστιο μπάνιο Jacquemus, στο "Le Vestiaire", την πισίνα με μοναδικές 3D εμπειρίες και το νεότερο "Jacquemus 24/24", όλα σε μπλε χρώμα με αποκλειστικά προϊόντα. Τα λέμε εκεί!»

Οι pop up χώροι, οι οποίοι δημιουργήθηκαν από το Random Studio σε συνεργασία με τον Jacquemus, σχεδιάστηκαν ως μια «σουρεαλιστική αναπαράσταση του ίδιου του μπάνιου του ιδρυτή της Jacquemus, Simon Jacquemus», δήλωσε εκπρόσωπος του Selfridges. «Ήθελα να δημιουργήσω τρελές και μη ρεαλιστικές εγκαταστάσεις, όλες σχετικές με εικόνες νερού και μπάνιου», είπε ο Jacquemus. Ο σχεδιαστής εμπνεύστηκε για να δημιουργήσει μία από τις εγκαταστάσεις (ένα μεγάλο ποτήρι), αφού είδε ένα αναβράζον δισκίο να αφρίζει σε ένα ποτήρι νερό.

Σε μια από τις Pop up γωνιές, μπορεί κανείς να έχει πρόσβαση σε ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης σε φυσικό μέγεθος με αποκλειστικές εκδόσεις των τσαντών Chiquito και Bambino της μάρκας, 24 ώρες την ημέρα.

Δες το pop up σουρεαλιστικό design του Jacquemus στη gallery που ακολουθεί: