Τολμήστε να υψώσετε το ανάστημά σας στις πολυεθνικές και νικήστε!
Νομίζατε πως δεν μπορείτε να διαπραγματευτείτε τίποτα απέναντι στους πολυεθνικούς κολοσσούς που σας παρέχουν υπηρεσίες; Ξανασκεφτείτε το, γιατί εσείς είστε ο καταναλωτής.
Και κατά συνέπεια, αυτοί σας έχουν ανάγκη και όχι εσείς. Αν για παράδειγμα η εταιρία κινητής τηλεφωνίας που κάθε μήνα ναυλώνετε με ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό πάει να σας πιάσει κορόιδο, τότε οφείλετε στον εαυτό σας να επαναδιαπραγματευτείτε τη σχέση σας μαζί της.
Στην περίπτωση που θεωρείτε πως όλα είναι προγραμματισμένα, πως τίποτα δεν είναι διαπραγματεύσιμο και πως στην τελική σ' αυτή τη χώρα που ζούμε δεν βρίσκουμε το δίκιο μας με τίποτα, καλό είναι να αναθεωρήσετε. Κρίση δεν διέρχεστε μόνο εσείς αλλά και οι μεγάλες εταιρίες που βλέπουν το τζίρο τους να πέφτει διαρκώς.
Ήρθε λοιπόν η ώρα να πάψετε να κάνετε τα στραβά μάτια σε περιπτώσεις κυριολεκτικής κλοπής μικροποσών και να δραστηριοποιηθείτε. Ο καταναλωτής είναι πελάτης και πρέπει να τυγχάνει σεβασμού. Όταν οι εταιρίες –είτε δημόσιες είτε ιδιωτικές- θεωρούν δεδομένο πως μπορούν να τον ξεγελάσουν και να αποσπάσουν από το πορτοφόλι του οτιδήποτε επιθυμούν, τότε μια διακοπή συνεργασίας ενδέχεται να τους βάλει στη θέση τους.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να μάθετε τα δικαιώματά σας και τη δύναμή σας ως καταναλωτής και να μην διστάσετε να τα διεκδικήσετε. Μάλιστα, στις περισσότερες περιπτώσεις τα πράγματα είναι τόσο προφανή που δεν χρειάζεται καν να συμβουλευτείτε ένα δικηγόρο. Να είστε σίγουρες πως θα δικαιωθείτε και πως τελικά θα αποκτήσετε αυτό που σας έταξαν αρχικά. Το μόνο που χρειάζετε να προσέξετε είναι που ακριβώς βάζετε την υπογραφή σας.
Για βοήθεια, απευθυνθείτε στην Ένωση Καταναλωτών.