Tο γεύμα των υποψηφίων για Oscars και οι αποκαλύψεις του Λάνθιμου για τη μουσική του «Poor Things»
Oscars luncheon 2024: Τα χειροκροτήματα στο γεύμα των υποψηφίων προκαθόρισαν του νικητές λίγο αφότου ο Λάνθιμος μίλησε για την αντισυμβατική μουσική του Poor Things.
Το 96ο ετήσιο γεύμα των υποψηφίων για Oscars πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου και συγκέντρωσε πλήθος διασημοτήτων, κινηματογραφιστών και σινεφίλ στο εμβληματικό ξενοδοχείο Beverly Hilton στο Λος Άντζελες.
Με οικοδέσποινα την Πρόεδρο της Ακαδημίας, Janet Yang, ηθοποιοί, σκηνοθέτες και αναγνωρισμένα πρόσωπα του καλλιτεχνικού χώρου τιμήθηκαν και άφησαν το στίγμα τους, τόσο με την παρουσία όσο και με τα χειροκροτήματα που συνόδευσαν την ομαδική φωτογραφία που έβγαλαν.
Σύμφωνα με το Variety, τα χειροκροτήματα πρόδωσαν το ποιοι είναι πιο αγαπητοί, με την Greta Gerwig ("Barbie"), τον Christopher Nolan ("Oppenheimer"), την Celine Song ("Past Lives"), τον Paul Giamatti ("The Holdovers"), την Carey Mulligan ("Maestro") και τη Lily Gladstone ("Killers of the Flower Moon") να κερδίζουν τον τίτλο των «πιο αγαπητών καλλιτεχνών».
Έτοιμος να σαρώσει ο «Oppenheimer»
Το κινηματογραφικό αριστούργημα του Christopher Nolan έχει κατακτήσει τις καρδιές πολλών και έχει αποδείξει ήδη στις Χρυσές Σφαίρες κερδίζοντας 5 σημαντικά βραβεία ότι σταχεύει ψηλά στα Oscars. Κατά τη διάρκεια της χθεσινής βραδιάς δεν ήταν λίγοι εκείνοι που ανέφεραν πως φέτος «είναι η χρονιά του "Oppenheimer"». Ο τελικός απολογισμός των Όσκαρ μένει να φανεί, αλλά το συμπέρασμα μοιάζει αναπόφευκτο.
Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες για τα Όσκαρ 2024: 11 υποψηφιότητες για το Poor Things του Λάνθιμου
Ποιος δεν εμφανίστηκε;
Η υποψήφια στην κατηγορία Β’ Γυναικείου Ρόλου Danielle Brooks από το «The Color Purple» δεν μπόρεσε να παρευρεθεί λόγω υποχρεώσεων για γυρίσματα στη Νέα Ζηλανδία. Επιπλέον, απουσίαζαν ο Jonathan Glazer ("Zone of Interest"), η Jodie Foster ("Nyad"), ο Robert DeNiro ("Killers of the Flower Moon") και ο Hayao Miyazaki ("The Boy and the Heron").
Πληροφορίες που επικαλείται και πάλι το Variety επισημαίνουν ότι κατά τη διάρκεια της βραδιάς η Emma Stone και ο Colman Domingo αντάλλαξαν τηλέφωνα, γεγονός που ερμηνεύτηκε ως πιθανότητα να ξεκινήσουν μία συνεργασία.
Παρών στη βραδιά ήταν φυσικά και ο Γιώργος Λάνθιμος, ο οποίος μεταξύ άλλων είναι και υποψήφιος στην κατηγορία «Καλύτερου Σκηνοθέτη» για το «Poor Things».
Ο Γιώργος Λάνθιμος και οι λεπτομέρειες στα σκηνικά του«Poor Things»
Ο Έλληνας σκηνοθέτης πρόσφατα (9/2) μέσω του Guardian, μας μετέφερε πίσω από τις κάμερες της ταινίας του, η οποία λατρεύτηκε από τους κριτικούς και είναι υποψήφια σε 11 κατηγορίες Όσκαρ και Bafta.
Πιο αναλυτικά, σε ένα φωτορεπορτάζ που δημοσιεύτηκε στο γνωστό βρετανικό μέσο, ο Γιώργος Λάνθιμος σχολιάζει λεπτομέρειες που αφορούν το «Poor Things».
Ένα ζήτημα που συζητήθηκε αρκετά στα μέσα ενημέρωσης ήταν τα κοστούμια της ταινίας, τα οποία κατάφεραν να πλαισιώσουν όσα πρέσβευέ η πρωταγωνίστρια. Μιλώντας σχετικά με αυτό, ο γνωστός σκηνοθέτης τόνισε πως: «Η δουλειά της Holly Waddington στην ταινία είναι τόσο ευφάνταστη και συγκεκριμένη. Όλα τα κοστούμια φτιάχτηκαν με γνώμονα το πώς αντικατοπτρίζουν τις περιπέτειες της Bella και απορρίπτοντας τις συνηθισμένες “παγίδες” των κοστουμιών εποχής».
Τα τεράστια μανίκια της Bella Baxter είναι το νέο it thing της μόδας και ένα σημάδι των καιρών μας
Αναφερόμενος στον φανταστικό κόσμο που δημιουργήθηκε για την ταινία ο σκηνοθέτης τόνισε πως χρειάστηκαν 20 ημέρες για να «χτιστεί» η τοποθεσία που αναπαριστά τη Λισαβόνα και να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια. Οι σκηνογράφοι, επισημαίνει ο Λάνθιμος, James Price και Shona Heath έκαναν εξαιρετική δουλειά γεγονός που επιβεβαιώνεται και από το ότι χρειάζονταν 45 λεπτά για να περπατήσει κανείς γύρω από τα σοκάκια και τα σκηνικά του set!
Ο Jerskin Fendrix και η αντισυμβατική μουσική του για το «Poor Things»
Ο Γιώργος Λάνθιμος αναφέρθηκε και στις ιδιαιτερότητες της μουσικής που συμπληρώνουν αρκετές σκηνές της ταινίας. Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Ο συνθέτης μας Jerskin Fendrix εμφανίζεται στη σκηνή χορού ως ένας από τους μουσικούς στην αίθουσα. Αυτή η ταινία ήταν η πρώτη φορά που συνεργάστηκα με έναν συνθέτη σε μια πρωτότυπη μουσική, και ήταν η πρώτη φορά που ο Jerskin έγραψε μουσική για μια ταινία. Αυτό μας έδωσε την ελευθερία να προσεγγίσουμε τη μουσική με έναν αντισυμβατικό τρόπο, χωρίς να συνδεθούμε με τον τρόπο που συνήθως γράφονται οι παρτιτούρες μετά το γύρισμα. Ο Jerskin και εγώ είχαμε όλη τη μουσική έτοιμη πριν από τα γυρίσματα, ώστε να μπορέσουμε να γυρίσουμε και να μοντάρουμε με γνώμονα τις συνθέσεις του».
Πηγή κεντρικής εικόνας: AP