Μετά την αποτυχία του «Furiosa» μπορεί να ανακάμψει η θερινή κινηματογραφική σεζόν;
Ένα αδύναμο άνοιγμα με εξαιρετικές κριτικές συνόδευσε την ταινία «Furiosa: A Mad Max Saga». Μήπως ήταν μη ρεαλιστικές οι προσδοκίες για το prequel;
Η ταινία «Furiosa: A Mad Max Saga» στο ντεμπούτο του στο box office είχε έσοδα 25,6 εκατομμύρια δολάρια από την Παρασκευή (24/05) μέχρι την Κυριακή(26/05) και εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 31 εκατομμύρια δολάρια μέχρι τη Δευτέρα.
Μπορεί να είχε θεωρηθεί ότι θα κυριαρχήσει με άνεση στοαμεικανικό box office, ωστόσο τελικά βρέθηκε να μάχεται για την πρωτιά με το animated «The Garfield Movie» της Sony, το οποίο έφτασε τα 24,8 εκατομμύρια δολάρια το Σαββατοκύριακο και εκτιμάται ότι θα συγκεντρώσει 31 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το επόμενο τετραήμερο.
Σύμφωνα με το Variety, όμως, καμία από τις δύο ταινίες δεν ήταν αρκετή για να σώσει το Σαββατοκύριακο, το οποίο φαίνεται ότι είναι το χειρότερα των τελευταίων τριών δεκαετιών.
Η Selena Gomez πήρε βραβείο ως «Emilia Pérez» στις Κάννες -Stone & Moore στα highlights του Φεστιβάλ
Ένα αδύναμο άνοιγμα με εξαιρετικές κριτικές για την ταινία «Furiosa: A Mad Max Saga»
Δεν ήταν, όμως, μόνο το αμερικανικό κοινό που αρνήθηκε να παρακολουθήσει το «Furiosa». Το πέμπτο μέρος της μετα-αποκαλυπτικής σειράς του σκηνοθέτη George Miller, με πρωταγωνιστές την Anya Taylor-Joy και τον Chris Hemsworth, συγκεντρώνει στο διεθνές box office 33,3 εκατομμύρια δολάρια από 75 περιοχές, ανεβάζοντας τον παγκόσμιο απολογισμό του στα 58,9 εκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για ένα δύσκολο ξεκίνημα, δεδομένου ότι η παραγωγή της ταινίας κόστισε 168 εκατομμύρια δολάρια, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η εντυπωσιακή παγκόσμια περιοδεία με στάση στο Φεστιβάλ Καννών.
«Πρόκειται για ένα αδύναμο άνοιγμα παρά τις εξαιρετικές κριτικές και την καλή βαθμολογία του κοινού», λέει ο David A. Gross από την εταιρεία συμβούλων κινηματογράφου Franchise Entertainment Research.
Μήπως ήταν μη ρεαλιστικές οι προσδοκίες για το «Furiosa»;
Μέρος του προβλήματος είναι το γεγονός ότι το «Furiosa: A Mad Max Saga» είναι prequel. Σύμφωνα με το Variety, τα prequel σπάνια τα πάνε τόσο καλά όσο τα sequel, ειδικά όταν δεν έχουν πρωταγωνιστές από το πρωτότυπο έργο (Solo: A Star Wars Story). Ακόμα και το «The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes», το οποίο έγινε επιτυχία με 337 εκατομμύρια δολάρια έναντι προϋπολογισμού 100 εκατομμυρίων δολαρίων, δεν πλησίασε ούτε κατά διάνοια το αρχικό έπος των «Αγώνων Πείνας» χωρίς την Jennifer Lawrence. Ωστόσο, η Lionsgate ξόδεψε λιγότερα για το «The Ballad of Songbirds and Snakes» σε σχέση με τους προκατόχους του, οπότε το prequel κατάφερε να γίνει οικονομικά επιτυχημένο. Στην περίπτωση της «Furiosa», η Warner Bros. δεν φαίνεται να το έλαβε υπόψη της αυτό.
Δύσκολη η φετινή καλοκαιρινή σεζόν για το σινεμά
Η φετινή καλοκαιρινή σεζόν δεν φαίνεται ότι θα έχει τα αποτελέσματα που μας χάρισαν οι περσινές κινηματογραφικές επιτυχίες των ταινιών «Barbie» και «Oppenheimer». Μάλιστα, η θερινή εποχή το πιθανότερο είναι πως θα υπολείπεται του στόχου των 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Κανένα από τα επίδοξα blockbusters του Μαΐου, συμπεριλαμβανομένης της κωμωδίας δράσης «ο Κασκαντέρ» με τον Ryan Gosling και την Emily Blunt, δεν κατάφερε να ενθουσιάσει το κοινό. Στην πραγματικότητα, το Variety επισημαίνει ότι η απουσία μία Marvel ταινίας δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη.
Η επαναλειτουργία του Cine Paris δίνει ελπίδα επί ελληνικού εδάφους
Επί ελληνικού εδάφους, πάντως, το άνοιγμα του εμβληματικού Cine Paris μετά από 4 χρόνια «λουκέτου» δίνει ελπίδα και αισιοδοξία για την έκβαση της θερινής περιόδου.
Το Cine Paris ξεκίνησε επίσημα τη λειτουργία του για το κοινό το Σάββατο 11 Μαΐου με την βραβευμένη με Όσκαρ ταινία «Ποτέ την Κυριακή» και το πολυαναμενόμενο «Challengers», που έκανε τη Zendaya να αγαπήσει το τένις.
Το κοινό του TikTok που έχει σπεύσει να επισκεφθεί τον κινηματογράφο, πάντως, έχει ήδη πείσει χιλιάδες να επισκεφτούν το Cine Paris και να νιώσουν τον ρομαντισμό που τον συνοδεύει και μοιάζει να έρχεται από άλλη εποχή.
Από τη Δράμα στις Κάννες: Η μικρού μήκους ταινία που βραβεύτηκε είναι η ελπίδα του ελληνικού σινεμά
Πηγή κεντρικής εικόνας: AP