«Mood»: Και όμως υπάρχει ένα app που σου δείχνει πού παίζει ο αγαπημένος σου Dj κάθε μέρα
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Δημιουργικότητας και Καινοτομίας μάθαμε τα πάντα για την Ελληνική εφαρμογή που σου επιτρέπει να δεις τι «παίζει» στην πόλη σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου.
Η μουσική αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου και ειλικρινά δεν υπάρχει μέρα που να μην ανοίξω την αγαπημένη που πλατφόρμα για να ακούσω κομμάτια τα οποία μου φτιάχνουν τη διάθεση όπου κι αν βρίσκομαι...στο γραφείο, στον δρόμο, στο μετρό, στο αυτοκίνητο κ.ο.κ.
Τα τελευταία χρόνια συγκαταλέγομαι στις groupies της melodic techno σκηνής και σε κάθε ευκαιρία δίνω το παρών στα πιο «in» events της πόλης που αποτελούν σημείο συνάντησης με φίλους και γνωστούς λάτρεις του συγκεκριμένου είδους μουσικής και lifestyle.
Η EDM και η techno σημειώνουν τεράστια άνθιση στην Ελλάδα με αποτέλεσμα ακόμα και οι πιο ενημερωμένοι fans να μη μπορούν να κάνουν εύκολα catch up με τους καλλιτέχνες και τα parties που πραγματικά τους ενδιαφέρουν. Κάπου εδώ έρχεται μια νέα εφαρμογή που εντόπισα πρόσφατα στο app store του κινητού μου, το Mood, το οποίο μου «έλυσε» κυριολεκτικά τα χέρια σε ό,τι σχετίζεται με το nightlife. Ένα κλικ αρκεί για να δεις που παίζει απόψε ο αγαπημένος σου DJ, ποια parties αξίζει να επισκεφθείς και αναλυτικές πληροφορίες για τα πιο hot μαγαζιά της πρωτεύουσας.
Η σημερινή Κυριακή έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδιαιτερότητα καθώς κάθε χρόνο στις 21 Απριλίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Δημιουργικότητας και Καινοτομίας, με πρωτοβουλία των Ηνωμένων Εθνών.
Στόχος της φυσικά δεν είναι άλλος από την ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με τη σημασία της δημιουργικότητας και της καινοτομίας σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης ανάπτυξης.
Μπορεί στη χώρα μας ο συγκεκριμένος εορτασμός να μην είναι ευρέως γνωστός ωστόσο αποτελεί ιδανική αφορμή για να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα ανθρώπους που ένωσαν τις δυνάμεις-ιδέες τους με καινοτόμο τρόπο, για να δημιουργήσουν καινούριες υπηρεσίες που θα κάνουν τη ζωή μας λίγο καλύτερη (και σίγουρα πιο fun!). Που ρίσκαραν και δεν δίστασαν να κολυμπήσουν στα βαθιά, φέρνοντας νέο αέρα στον τομέα της διασκέδασης, της τεχνολογίας και του επιχειρείν.
Ένας από αυτούς είναι ο CEO του Mood, Δημήτρης Κομνηνός ο οποίος μας έλυσε κάθε απορία σχετικά με την πρωτοπόρα εφαρμογή και μοιράστηκε όλες τις δυνατότητες που προσφέρει το app στους χρήστες που θα επιλέξουν να το κατεβάσουν στο κινητό ή το tablet τους.
Το Mood είναι το app που έψαχνες για να δεις τι «παίζει» στο nightlife
Τι είναι το «Mood»; Μοιραστείτε μαζί μας πώς προέκυψε η δημιουργία του app.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Μυτιλήνη και όταν μετακόμισα εδώ για να σπουδάσω πραγματικά χαώθηκα. Οι επιλογές στο nightlife ήταν εκατοντάδες με αποτέλεσμα συχνά να βγαίνω σε μαγαζιά που δεν περνούσα καλά ή να χάνω events που θα μου άρεσαν. Έτσι λοιπόν γεννήθηκε η ιδέα για το Mood.
Το Mood είναι η μόνη εφαρμογή που χρειάζεται κάποιος για να βρει που θα βγει το βράδυ. Περιλαμβάνει όλα τα events, όλους τους DJs και όλα τα μαγαζιά, συγκεντρωμένα και προσωποποιημένα για τον κάθε χρήστη.
Το «Mood» είναι μια σχετικά καινούρια εφαρμογή. Πότε ξεκίνησε να είναι διαθέσιμη για download στους χρήστες android/app store; Πόσους χρήστες απαριθμείτε μέχρι σήμερα;
Το Mood με τη μορφή που το ξέρουμε σήμερα λανσαρίστηκε τον Νοέμβρη του 2023. Από τότε έχουμε συγκεντρώσει πάνω από 60.000 μηνιαίους χρήστες στην Ελλάδα ενώ πρόσφατα ξεκινήσαμε και την επέκταση στο εξωτερικό. Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι η πλειοψηφία αυτών των χρηστών ήρθαν οργανικά, δηλαδή μαθαίνοντας για την εφαρμογή από στόμα σε στόμα.
Γιατί το ονομάσατε έτσι;
Mood σημαίνει music of our desire. Το αρχικό concept της εφαρμογής ήταν να επιτρέπει στους χρήστες να ακούσουν την μουσική που παίζει στα μαγαζιά σε πραγματικό χρόνο και ουσιαστικά να τους επιτρέψει να εξερευνήσουν την νυχτερινή ζωή με βάση το mood τους. Από τότε η εφαρμογή έχει εξελιχθεί σε κάτι πολύ μεγαλύτερο και πλέον συμπεριλαμβάνει όχι μόνο μαγαζιά αλλά events και DJs, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη λύση στον καταναλωτή.
Έχετε δει/χρησιμοποιήσει αντίστοιχα καινοτόμα apps του εξωτερικού;
Παρόμοιες εφαρμογές υπάρχουν, είναι όμως όλες επικεντρωμένες στο να παρέχουν υπηρεσίες εισιτηρίων και συνεργάζονται με συγκεκριμένα events ή μαγαζιά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η κάθε μια από αυτές τις πλατφόρμες να περιέχει μόνο ένα μικρό υποσύνολο των συνολικών events.
Αυτό δημιουργεί τεράστια προβλήματα στον χρήστη καθώς τον αναγκάζει να ανοίξει δέκα διαφορετικές πλατφόρμες προκειμένου να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα των επιλογών του. Παράλληλα, ακριβώς επειδή βασίζονται στα έσοδα των εισιτηρίων και μόνο, δεν έχουν δώσει «αγάπη» και πόρους στο να βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη ακόμα και σε βασικά χαρακτηριστικά όπως το personalisation.
To Mood είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο τόσο για τους DJs αλλά και τους ιδιοκτήτες στον χώρο της εστίασης. Πώς προβάλλεται ο κάθε καλλιτέχνης και αντίστοιχα το κάθε κατάστημα;
Ο πιο απλός τρόπος να εξηγήσουμε την προώθηση μέσω του Mood είναι να την συγκρίνουμε με το Instagram. Στο Instagram ένας διοργανωτής event μπορεί να πληρώσει προκειμένου να διαφημιστεί. Στην περίπτωση αυτή επιτυγχάνει προβολή σε ένα αρκετά ευρύ, μη-στοχευμένο φάσμα καταναλωτών οι οποίοι άνοιξαν το Instagram τυχαία για να καταναλώσουν περιεχόμενο και να πάρουν ντοπαμίνη. Το αποτέλεσμα είναι πολύ χαμηλά ποσοστά conversion, της τάξεως του ένα εισιτήριο ανά 100-200 προβολές.
Αντιθέτως, με την εγγραφή του στο Mood, ένα event προβάλλεται σε άτομα που ακούν το συγκεκριμένο είδος μουσικής από τους συγκεκριμένους DJ και που άνοιξαν την εφαρμογή προκειμένου να βρουν events. Τα αποτελέσματα σε αυτή την περίπτωση είναι κατά μέσο όρο 30 φορές καλύτερα από το Instagram.
Η εφαρμογή διατίθεται δωρεάν στο κοινό. Υπάρχουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις (πχ συνδρομή) για να μπορέσει να εγγραφεί ένας καλλιτέχνης ή ένα κατάστημα στην εφαρμογή;
Η εγγραφή στην εφαρμογή είναι δωρεάν τόσο για το κοινό όσο και για καλλιτέχνες ή επιχειρήσεις. Προσφέρουμε επιπλέον προωθητικές υπηρεσίες εντός της εφαρμογής για events, DJs και μαγαζιά επί πληρωμή, οι οποίες μάλιστα έχουν και εξαιρετικά μεγάλη ζήτηση. Οι υπηρεσίες αυτές περιλαμβάνουν εμφάνιση ψηλά στην «feed» του Mood, custom push notifications, παροχή εκπτώσεων σε χρήστες της εφαρμογής κλπ.
Μέσω του Mood μπορεί εύκολα κάποιος να βρει τα πιο «in» events της πόλης καθώς και τα μέρη που παίζουν οι αγαπημένοι του DJs. Έχει αγκαλιάσει ο κόσμος αυτό το εγχείρημα; Υπήρξε θετικό feedback από την αγορά;
Η υιοθέτηση του Mood από τους χρήστες ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας. Μέσα σε έξι μήνες απαριθμούμε ήδη πάνω από 60.000 μηνιαίους χρήστες. Παρ' όλα αυτά, συνεχίζουμε να ακούμε τόσο το θετικό όσο και το feedback των χρηστών φανατικά. Στόχος μας είναι να μαθαίνουμε συνέχεια από τους χρήστες μας και να βελτιώνουμε το προϊόν μας προκειμένου να εξυπηρετούμε καλύτερα τις ανάγκες τους.
Για ακόμα μια φορά βλέπουμε πως η τεχνολογία μας «φέρνει κοντά» σε όσα αγαπάμε. Yπάρχουν extra παροχές/προνόμια για τους χρήστες του app;
Οι χρήστες του Mood μπορούν ήδη σε εβδομαδιαία βάση να βρουν αποκλειστικές εκπτώσεις και giveaways για τα πιο hot events. Ετοιμάζουμε όμως ακόμα μεγαλύτερες εκπλήξεις για την καλοκαιρινή σεζόν, αποκλειστικά για τους χρήστες μας, so stay tuned!
Το Mood έχει ενεργή παρουσία στα social media με το διαδραστικό σας περιεχόμενο να έχει «κερδίσει» το κοινό. Πόσα άτομα απαρτίζουν την ομάδα σας;
Η ομάδα του Μood αυτή τη στιγμή αποτελείται από δεκαπέντε άτομα, η πλειοψηφία των οποίων δουλεύουν full time. Η ομάδα που ασχολείται με τα social και το περιεχόμενο αποτελείται από τέσσερα εξαιρετικά δημιουργικά άτομα.
Υπήρξαν φόβοι για το εάν αυτό το εγχείρημα θα πάει καλά;
Όπως και σε κάθε επιχειρηματικό εγχείρημα έτσι και στο Mood υπάρχουν περίοδοι αβεβαιότητας. Αβεβαιότητα για την αγορά, τους ανταγωνιστές, το expansion και πολλούς άλλους παράγοντες. Πάντα όμως υπάρχει και πίστη στην ομάδα και την ικανότητα της να ανταπεξέλθει και να προσαρμοστεί σε οποιαδήποτε δυσκολία.
Πιστεύετε πως εν έτει 2024 οι νέοι τολμούν να επενδύσουν σε μια καινοτόμα ιδέα; Tι θα συμβουλεύατε κάποιον νέο με μία αντίστοιχα καινοτόμα ιδέα που θέλει να την υλοποιήσει;
Σίγουρα το Ελληνικό οικοσύστημα των startups είναι ακόμα σχετικά ανώριμο, με αποτέλεσμα να μην ενθαρρύνει επαρκώς τα νέα άτομα να εμπλακούν με αυτό. Συνεχώς όμως γίνονται βήματα προς την σωστή κατεύθυνση ενώ παράλληλα βλέπουμε ολοένα και περισσότερα Ελληνικά success stories. Πιστεύουμε λοιπόν ότι με τον καιρό όλο και περισσότεροι νέοι ή φοιτητές θα τολμήσουν να ξεκινήσουν κάτι δικό τους.
Η συμβουλή που θα δίναμε σε όσους σκέφτονται να ξεκινήσουν είναι να το κάνουν όσο νωρίτερα μπορούν, προκειμένου να μάθουν όσο περισσότερα γίνεται από νωρίς. Θα πρέπει επίσης να δώσουν πολύ μεγάλη βαρύτητα στην επιλογή των ατόμων που θα έχουν δίπλα τους, τόσο ως συνεταίρους όσο και σαν μέντορες ή επενδυτές.
Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας σε ό,τι αφορά το app;
Έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των χρηστών και κατακτήσει την 1η θέση στο AppStore σε μία αγορά όπως η Ελλάδα, το επόμενο βήμα για εμάς είναι η επέκταση στο εξωτερικό. Έχουμε ήδη ξεκινήσει με την Ολλανδία και οι πρώτες ενδείξεις ξεπερνούν κάθε προσδοκία μας, στόχος όμως είναι η κυριαρχία στις κύριες πρωτεύουσες της Ευρώπης μέχρι το 2026. Παράλληλα η ομάδα-οικογένεια του Mood μεγαλώνει και θα συνεχίσει να μεγαλώνει με καινούριες προσλήψεις, γεγονός που μας γεμίζει χαρά και αισιοδοξία.
Στη gallery που ακολουθεί θα βρεις περισσότερες φωτογραφίες.
Αν λοιπόν ψάχνεις έναν τρόπο για να είσαι ενημερωμένη 24/7 για όλα όσα «παίζουν» στην πόλη, το Mood είναι για σένα!