Το Netflix προετοιμάζει το έδαφος για συνεργασία με ανταγωνιστές και εκπτωτικά πακέτα

Τζένη Ντεμιράι
Το Netflix προετοιμάζει το έδαφος για συνεργασία με ανταγωνιστές και εκπτωτικά πακέτα

Μπορεί να μοιάζει αρκετά αντιφατικό, ωστόσο, το Netflix, μοιάζει να είναι πολύ πρόθυμο να αποκτήσει ταινίες και τηλεοπτικά προϊόντα από ανταγωνιστικά στούντιο.

To Netflix, με επικεφαλής τους συνδιευθύνοντες συμβούλους Ted Sarandos και Greg Peters, έχει κερδίσει τους πολέμους του streaming, αποδεικνύοντας ότι υπερέχει των ανταγωνιστών του.

Η αμερικανική τράπεζα Morgan Stanley ανακήρυξε το Netflix ως τον «αδιαμφισβήτητο» νικητή του streaming.

Την ίδια στιγμή, η Wall Street βλέπει αρκετά περιθώρια βελτίωσης, τα οποία φαίνεται να βλέπει και η ίδια η πλατφόρμα.

netflix-5945225_1280.jpg

Το νέο ενδεχόμενο συνεργασίας για τις streaming πλατφόρμες

Σύμφωνα με ανάλυση που πραγματοποίησε ο Alex Weprin στο The Hollywood Reporter, το Netflix, καθώς βρίσκεται σε ανοδική πορεία, βλέπει το ενδεχόμενο συνεργασίας με τους ανταγωνιστές του, βοηθώντας τους μάλιστα ακόμα και να ξεπεράσουν τη δύσκολη μετάβαση από την παραδοσιακή τηλεόραση στο streaming.

Μπορεί να μοιάζει αρκετά αντιφατικό, ωστόσο, το Netflix, μοιάζει να είναι πολύ πρόθυμο να αποκτήσει ταινίες και τηλεοπτικά προϊόντα από άλλα στούντιο και είναι διατεθειμένο να δώσει μεγάλα ποσά για αυτόν τον σκοπό, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Michael Nathanson και το ερευνητικό Ινστιτούτο MoffettNathanson σε έκθεσή που δημοσιεύτηκε στις 24 Ιανουαρίου 2024.

Καθώς το Netflix βλέπει τη διαφήμιση ως μία μεγάλη ευκαιρία ανάπτυξης, αρχίζει να πλησιάζει την ιδέα των ευκαιριακών πακέτων ως μία καλή λύση. Ένα πιθανό ενδεχόμενο αυτού του πακέτου θα μπορούσε να είναι μία προσφορά που θα περιλαμβάνει Netflix – Max και Peacock με έκπτωση.

«Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για να φτάσουμε στη φάση της "κερδοφορίας" για τους φορείς streaming και θα περίμενα να δούμε λιγότερο περιεχόμενο και περισσότερο bundling, διαφημίσεις και μακροπρόθεσμες προσφορές συνδρομής καθώς η επιχείρηση streaming ωριμάζει», λέει ο Scott Purdy, εκπρόσωπος Τύπου της KPMG. «Η επιστροφή σε διαφημίσεις και συνδυασμός - θα είναι το σχέδιο που θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες streaming για να βγάλουν κέρδος», συμπληρώνει.

tamplet.jpg

Για άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο streaming, η βιασύνη για την απόκτηση κερδών έχει οδηγήσει σε μία μάχη ενάντια στην απόσχιση. Η μάχη αυτή δεν αφορά μονάχα την απόκτηση νέων συνδρομητών, αλλά σε μεγάλο βαθμό αφορά και τη διατήρησή τους. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Weprin, τα εκπτωτικά πακέτα είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να επιτευχθεί αυτό.

Η Griselda Blanco, η «Μαύρη Χήρα» των ναρκωτικών που έγινε σειρά, ήταν ο μόνος φόβος του Escobar

Πηγή κεντρικής εικόνας: Pexels