Μαύροι Πίνακες: Είδαμε το 1ο επεισόδιο - 5 λόγοι που κάνουν τη σειρά, το crime story της χρονιάς
Μία διαφορετική μίνι σειρά, που σίγουρα θα είναι στα Top 3 της σεζόν. Οι Μαύροι Πίνακες έχουν μία βαθιά συναισθηματική δομή στους χαρακτήρες της, ανάμεσα στα άλυτα εγκλήματα.
Έχουμε μία ροπή προς τις σειρές με αστυνομικό μυστήριο τη φετινή σεζόν, αλλά οι Μαύροι Πίνακες έχουν μία ιδιαιτερότητα. Δεν θα σου θυμίσει το Έτερος Εγώ, γιατί αντίθετα με αυτή τη σειρά που χρησιμοποιεί ένα νοητικό παιχνίδι στους χαρακτήρες, στη νέα σειρά του Star, υπάρχει ένα παιχνίδι σε πιο βαθύ συναισθηματικό πεδίο.
Είδαμε το 1ο επεισόδιο και σου μεταφέρουμε εικόνες και στοιχεία.
Οι δύο dark ρόλοι που αρχικά περνούν απαρατήρητοι και ο πρώτος πρωταγωνιστικός τηλεοπτικός ρόλος της Κάτιας Γκουλιώνη
Ούτως ή άλλως οι τηλεθεατές είναι προδιαθετειμένοι, γνωρίζοντας ήδη το καστ της σειράς από τα τρέιλερ που έχουν δημοσιοποιηθεί, ότι δεν μπορεί να είναι τυχαίο το αποτέλεσμα. Και δεν ήταν. Η Κάτια Γκουλιώνη στον πρώτο της πρωταγωνιστικό ρόλο στην τηλεόραση με αυτό το ιδιαίτερο ηχόχρωμα της φωνής της, δεν θα σου θυμίσει την Ευτυχία στην αντίστοιχη ταινία, αλλά θα σε κερδίσει με αυτό τον σκληρό χαρακτήρα της αστυνομικού Άννας που παράλληλα κάνει και μια υπερπροσπάθεια να κερδίσει τον χαμένο χρόνο και τη χαμένη αγάπη της κόρης της.
Μαύροι Πίνακες - πρεμιέρα: Αδίστακτοι δολοφόνοι στην πιο ιδιαίτερη σειρά της χρονιάς
Η ηρεμία της μικρής κωμόπολης Λεύκες στην οποία ζει με την κόρη της και τον ανάπηρο πατέρα της (πόσο γλυκός και πόσο συναισθηματικός ο Θοδωρής Κατσαφάδος σε αυτόν τον ρόλο) διαταράσσεται από τη δολοφονία της 16χρονης Ισαβέλλας, τηλεοπτικής κόρης του Δημάρχου Νίκου Αλεξίου που υποδύεται ο Ιωάννης Παπαζήσης. Το έγκλημα είναι πρωτοφανές. Ο μυστηριώδης δράστης, έχει ζωγραφίσει έναν μαύρο πίνακα που καλύπτει τα χαρακτηριστικά της. Εμπνευσμένο το μοτίβο που χαράσει στο πρόσωπό της, από τους πίνακες του Φρανσίσκο Γκόγια.
Μαζί με τον Άλκη και την Ιόλη, δηλαδή τον Δημήτρη Κίτσο και τη Σοφία Κόκκαλη (που διατηρεί στη σειρά αυτό το τόσο ιδιαίτερο κινηματογραφικό της προφίλ) προσπαθεί να ερευνήσει το έγκλημα. Λίγο πριν έρθει στο δεύτερο επεισόδιο και ο Αντίνοος Αλμπάνης ως αστυνομικός, για να ενισχύσει τις έρευνες.
Η οικογένεια της Άννας και η οικογένεια του θύματος συνδέονται με πολλά μυστικά και ρόλο - κλειδί παίζει ο άντρας της αδελφής της. Θα βρεθεί σε μία πολύ δύσκολη κατάσταση, όταν στη συνέχεια καταλάβει πως ο πέρα από κάθε υποψία Γυμνασιάρχης και σύζυγος της αδελφής της Έλλης, είχε κάποια σχέση με το θύμα.
Το πρώτο επεισόδιο σε προδιαθέτει για τα συναισθηματικά και δύσκολα προσωπικά διλήμματα στα οποία στη συνέχεια θα βρεθεί η αστυνομικός.
Πολύ ιδιαίτερος είναι ο ρόλος της πάντα εξαιρετικής Λένας Παπαληγούρα, μητέρας της έφηβης και συζύγου του δημάρχου. Ο θρήνος της στο πρώτο επεισόδιο για την απώλεια της κόρης της, είχε τα στοιχεία της αρχαίας τραγωδίας. Όμως με ένα μέτρο στην κινησιολογία, με μία θεατρικότητα, αλλά χωρίς υπερβολές. Είναι πολύ ιδιαίτερος ο τρόπος που προσέγγισε τον χαρακτήρα της.
Ο Μάριος Ιορδάνου που υπογράφει το πρωτότυπο σενάριο με τη σύζυγό του Σοφία Καζαντζιάν, παίζει στη σειρά και τον ρόλο του δημοσιογράφου. Κάποια στιγμή μπορεί να τον υποψιαστείς και ως δολοφόνο. Βασικά όλους θα τους υποψιαστείς πως έχουν κάποιο περίεργο κίνητρο και για τις δολοφονίες και απαγωγές που θα συνεχίσουν στα επόμενα επεισόδια.
Ένα πολύ καθοριστικό και όχι τόσο εμφανή από την αρχή ρόλο, θα παίξει ένα μοναδικό υποκριτικά, δίδυμο: Η Όλγα Πολίτου ως η καλόκαρδη συνταξιούχος Ελπίδα που ζει μόνη της και βρήκε το θύμα στην πρωινή της βόλτα (ενδιάμεσα φιλοξενεί και την Ιόλη στο σπίτι της) και ο Σωτήρης Χατζάκης στον ρόλο του παππά, που ήταν εκείνος που είδε και τελευταία φορά το θύμα.
Η σκηνοθέτης Κατερίνα Φιλιώτου, έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό σκηνικό με γρήγορες εναλλαγές, φωτογραφία αντίστοιχη του μυστηρίου που υπάρχει και δεν αναλώνεται σε περιτές λεπτομέρειες. «Φωτογραφίζει» με τρόπο στο που πρέπει να εστιάσει ο θεατής. Όχι μόνο για εκείνους που είναι λάτρεις αυτού του είδους της μυθοπλασίας.