Τι αλλάζει ξανά στην TV: Οι χρυσές εφεδρείες με νέες σειρές και εκπομπές και όσοι «κόβονται»
Ροϊλός, Καραμπέτη, Καγιά, Ρένεση, Φαμέλλη, Μπισμπίκης, επιστρέφουν στην TV. Οι χρυσές εφεδρείες των καναλιών και η «μάχη» ενάντια, στη μεγάλη και πρωτόγνωρη φέτος, αποχή από την θέαση.
Δεν μπορούμε ακόμη να μιλήσουμε για νικητές και ηττημένους, γιατί όλα τα ιδιωτικά κανάλια και η δημόσια τηλεόραση αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα: Χαμηλή τηλεθέαση και μία γενικότερη αίσθηση αδιαφορίας του κοινού - πλην ελαχίστων εξαιρέσεων - ακόμη και σε νέα και αξιόλογα προγράμματα.
Για αυτό τον λόγο είναι ήδη έτοιμες οι χρυσές εφεδρείες. Όλα τα κανάλια ετοιμάζονται να κάνουν αλλαγές.
Οι ακριβές και αξιόλογες μίνι σειρές και η επιστροφή της Βίκυς Καγιά
Είναι πολύ παράδοξο αυτό που ήδη συμβαίνει στην ελληνική τηλεόραση, γιατί παρόλο που έχουμε αξιόλογες παραγωγές και εκπομπές, δεν έχουν την ανταπόκριση που τους αξίζει. Υπάρχει έλλειψη διάθεσης ακόμη από το κοινό να παρακολουθήσει σε σταθερή βάση μία σειρά, ακόμη και μία εκπομπή ντοκιμαντέρ, ή ειδησεογραφική.
Σε 8 νέες ελληνικές σειρές αναζητούν και από έναν δολοφόνο - Ποια εγκλήματα θα έχουν και τιμωρία;
Τα υψηλά ποσοστά στην κατηγορία others στον πίνακα τηλεθέασης της Nielsen που έχουν φτάσει μέχρι και το 40%, δείχνουν πως το κοινό βλέπει πλατφόρμες, συνδρομητική τηλεόραση, περιεχόμενο on demand και περιφερειακά δίκτυα. Υπήρξε κάτι παρόμοιο και την περσινή χρονιά, αλλά δεν κράτησε για μεγάλο διάστημα. Όπως και οι αρχικές χαμηλές τηλεθεάσεις σε κάποιες σειρές, που στη συνέχεια ανέκαμψαν θεαματικά.
Φέτος δεν υπάρχει χρόνος και χρήματα για υπομονή. Για αυτό και ήδη από τον Ιανουάριο θα δεις δραστικές αλλαγές και νέα προγράμματα και σειρές.
Το Mega που ευνοήθηκε από την κωμωδία «Έχω παιδιά» που πηγαίνει εξαιρετικά καλά, είχε απώλειες τόσο με το Ταμπού, όσο και περιστασιακά με τη Γη της Ελιάς. Και εκτός της Φαίης Σκορδά, του Νίκου Ευαγγελάτου και φυσικά του Φως στο Τούνελ, οι εκπομπές γενικότερα, έχουν μέτριες αποδόσεις.
Μέσα στο Νοέμβριο θα έχουμε την επιστροφή του Λάκη Λαζόπουλου με το Αλ Τσαντίρι, δύο φορές τον μήνα, κάθε Τετάρτη βράδυ και όχι εβδομαδιαία, λόγω μετάδοσης των ποδοσφαιρικών αγώνων. Από τον Ιανουάριο έχουμε τον δεύτερο κύκλο της σειράς «Άγιος Παίσιος - Από τα Φάρασα στον Ουρανό» και καλών εχόντων των πραγμάτων της νέας σειράς εποχής «Οι Αθώοι» (με 18 επεισόδια) που εξελίσσεται στην Κέρκυρα των αρχών του αιώνα. Πρωταγωνιστές η Χριστίνα Χειλά Φαμέλλη, η Αμαλία Καβάλη, ο Κίμων Κουρής, ο Γιάννης Νιάρρος, ο Κώστας Νικούλι κ.α.
Μία ακόμη κωμωδία εντάσσει στο πρόγραμμά του το Mega με πρωταγωνιστές τον Μιχάλη Λεβεντογιάννη και την Ελίζα Σκολίδη. Με κεντρικό άξονα ένα ξενοδοχείο που συμβαίνουν αρκετά ευτράπελα γεγονότα. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί ο τίτλος της σειράς. Και φυσικά έρχεται ο τρίτος κύκλος και του Maestro.
Στον ΑΝΤ1 που ποντάρουν περισσότερο σε εκπομπές με ειδικό format και όχι τόσο στη μυθοπλασία, θα έχουμε την επιστροφή του νέου κύκλου του Dragon's Den και όπως φημολογείται και του νέου fashion show «Agents» με τη Βίκυ Καγιά. Αν και υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλο κανάλι για αυτό το project, σύμφωνα με όσα ακούσαμε να λέει και ο Γρηγόρης Μελάς στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου.
Η σειρά «Παιχνίδια Εκδίκησης» που κάνει πρεμιέρα την Παρασκευή από τον ΑΝΤ1 + και από την επόμενη εβδομάδα και στο πρόγραμμα του καναλιού, θα συνεχίσει μέχρι το τέλος της σεζόν και ήδη έχουν προβλεφθεί 80 επεισόδια. Το VIΠ Καλά Γεράματα που έκανε την έκπληξη ως νέα και πρωτότυπη κωμωδία, συνεχίζει κανονικά, όπως και οι υπόλοιπες σειρές και εκπομπές.
Παρά τον προβληματισμό που υπάρχει για τη Μάγισσα, δεν υπάρχει ακόμη σκέψη για περιορισμό επεισοδίων. Όλοι αναμένουν να έχουμε ανάκαμψη λόγω και του σεναρίου με τον τρόπο που εξελίσσεται στη συνέχεια.
Αλλαγές αλλά όχι πρόωρο τέλος θα έχουμε και στους Weekenders. Εξαιρετικά αδύναμη η εκπομπή όχι λόγω ρεπορτάζ και περιεχομένου, αλλά από όσους βρίσκονται μπροστά στην κάμερα. Ερωτηματικό έχουμε ωστόσο για το The Reunion, γιατί ο Σάκης Τανιμανίδης και ο Γιώργος Μαυρίδης έχουν ολοκληρώσει τα γυρίσματά τους. Θα βλέπουμε το travel show και από τη νέα χρονιά, αλλά όχι μέχρι το τέλος της σεζόν.
Πρόωρο τέλος προβλέπεται από τη νέα χρονιά για το Αρχελάου 5 στην ΕΡΤ. Τόσο καλοί ηθοποιοί σε μία τόσο κακή σεναριακά σειρά. Το «Δίχτυ» η νέα αστυνομική σειρά του Μανούσου Μανουσάκη, έρχεται εντός Δεκεμβρίου, όπως και τα 4 τελευταία επεισόδια για την Έρημη Χώρα, αλλά και η παραγωγή «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» σε σκηνοθεσία της Όλγας Μαλέα που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον. Η μίνι σειρά των 8 επεισοδίων αναφέρεται για πρώτη φορά στα χρόνια που έζησε η Μαρία Κάλλας στη νιότη της στην κατοχική Ελλάδα και τα πρώτα της μουσικά βήματα.
Έχουμε όμως και μία εξαιρετική παραγωγή που αναμενόταν από πέρισυ. Την τηλεοπτική μεταφορά του λογοτεχνικού αριστουργήματος «Η μεγάλη χίμαιρα» του Μ. Καραγάτση. Τα γυρίσματα της σειράς έχουν ήδη ξεκινήσει στη Σύρο με την Καριοφυλλιά Καραμπέτη, τον Ανδρέα Κωνσταντίνου και τον Δημήτρη Κίτσο στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Η σειρά αρχικά θα μεταδοθεί στο Ertflix και στη συνέχεια και στο κανονικό πρόγραμμα της ΕΡΤ.
Αναμένουμε την κωμωδία «Μαμά στα κρυφά» με την Τζένη Θεωνά και τον Αντίνοο Αλμπάνη, αλλά και τη νέα σειρά της Μιρέλλας Παπαοικονόμου «Το απαραίτητο φως» 8 επεισοδίων με πρωταγωνιστή τον Αναστάση Ροϊλό.
Η νέα σειρά με τον Αναστάση Ροϊλό και το παράδοξο να είναι ξανά trend ως Αντρέι, με τη Μάγισσα στο Χ
Στον Alpha ο τομέας της μυθοπλασίας λειτούργησε σχετικά καλά, αλλά θα έχουμε ενίσχυση με δύο νέες σειρές. Τη μίνι σειρά «Να με λες μαμά» με τη Μαρία Κίτσου και τη Φιλαρέτη Κομνηνού στους πρωταγωνιστικούς ρόλους και το «Πόρτο Λεόνε» με τον Βασίλη Μπισμπίκη και την Κλέλια Ρένεση.
Και οι δύο αυτές σειρές αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον.
Οριστική επίσης είναι η απόφαση για τέλος του My Style Rocks. Το πρότζεκτ έχασε τη φρεσκάδα και το χιούμορ του παρελθόντος και δυστυχώς πλην του Στέλιου Κουδουνάρη κανείς άλλος δεν το βοήθησε να προχωρήσει. Η δε παρουσιάστρια Κατερίνα Καραβάτου, είχε ένα μόνιμο attitude ότι παρουσίαζε το GNTM και όχι μία απλή καθημερινή εκπομπή.
Κάποιοι παρουσιαστές και παρουσιάστριες συνεχίζουν να φτιάχνουν το προφίλ τους για την επόμενη μεταγγραφή τους, παρά να στηρίζουν το project που καλούνται να φέρουν εις πέρας.