Μαύροι Πίνακες: Η αναπάντεχη δολοφονία του ιερέα και το μυστικό που μας οδηγεί στον ένοχο
Η εξέλιξη που ταράζει όλους τους πρωταγωνιστές στη σειρά Μαύροι Πίνακες. Σταδιακά ο ένοχος «δείχνει» τα σημάδια του.
Η σειρά Μαύροι Πίνακες του Star, εκτός από μία πολύ αξιόλογη παραγωγή, είναι η σειρά με το πιο απρόβλεπτο σενάριο τη φετινή τηλεοπτική σεζόν. Όταν, ακόμη και οι εκείνοι που είναι εξοικειωμένοι με τα αστυνομικά μυστήρια, δεν μπορούν εδώ και 5 επεισόδια να βρουν τον ένοχο, σημαίνει ότι κάτι γίνεται καλά. Υπάρχουν όμως στοιχεία που ήδη μας τον έχουν «φωτογραφίσει». Αλλά προς το παρόν δεν μας έχει δοθεί το κίνητρό του.
Τις περισσότερες υποψίες για το κοινό, τις έχει προς το παρόν ο Δημήτρης Κίτσος, όσο και αν φαντάζει περίεργο ο βοηθός της αστυνομικού, να έχει κάνει κάτι τέτοιο. Όμως τα πράγματα περιπλέκονται ακόμη περισσότερο με τη δολοφονία του πατέρα Ιωσήφ που υποδύεται ο Σωτήρης Χατζάκης.
Ο δολοφόνος παραπλανεί με τους φόνους του και τα θύματά του
Έχουμε αρκετές σειρές εποχής, αλλά και αρκετές αστυνομικού ενδιαφέροντος περιπέτειες τη φετινή σεζόν. Όμως, ίσως δύο από τις πιο αδικήμένες σειρές της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς σε επίπεδο τηλεθέασης, είναι τόσο οι Μαύροι Πίνακες, όσο και η Διάφανη Αγάπη. Έχουν το πιο πρωτότυπο σενάριο και ένα πολύ δυνατό καστ να το υποστηρίζει. Βέβαια για να είμαι δίκαη, σταδιακά έχουν αρχίζει να κερδίζουν πολύ καλές επιδόσεις στις μετρήσεις.
Μαύροι Πίνακες: Η Λένα Παπαληγούρα ανακαλύπτει τα 2 σημαντικά μυστικά στη δολοφονία της κόρης της
Οι Μαύροι Πίνακες αξίζουν την προσοχή μας και για έναν ακόμη λόγο. Γιατί δεν αποτελούν μεταφορά ξένου format, αλλά το σενάριο, έχει δημιουργηθεί από την αρχή από τον Μάριο Ιορδάνου και τη Σοφία Καζαντζιάν. Χρειάζονται την υποστήριξή μας οι δικοί μας σεναριογράφοι. Στην πρόσφατη συνέντευξή τους στο Breakfast@Star μας αποκάλυψαν πως κάθε επεισόδιο αφορά και σε ένα χρώμα και πως στο τελευταίο επεισόδιο που θα γίνει και η μεγάλη αποκάλυψη, το μαύρο θα κυριαρχήσει.
Και πρόσθεσε ένα ακόμη στοιχείο - πολύ χρήσιμο για το φινάλε - ο Μάριος Ιορδάνου: «Όλοι οι ήρωες πιστεύουν ότι κυνηγούν τον δολοφόνο. Αλλά στην πραγματικότητα συμβαίνει το αντίθετο και θα τους βρει».
Αυτό σημαίνει αρχικά πως ο κύκλος των φόνων στη μικρή πόλη, δεν θα κλείσει παρά μόνο στο τελευταίο επεισόδιο. Όταν καταλάβουμε το κίνητρο του διαστροφικού (ή διπολικού) δολοφόνου. Ένα μυστικό από το παρελθόν του, είναι το «κλειδί» στην ιστορία.
Η τακτική του στα επόμενα επεισόδια, όπως και στο σημερινό, είναι να παραπλανήσει. Για αυτό και εκτός από την απαγωγή της κόρης της Άννας (Κάτια Γκουλιώνη) θα δολοφονήσει και τον πατέρα Ιωσήφ (Σωτήρης Χατζάκης). Πριν συμβεί αυτό θα μάθουμε και για την προσωπική τραγωδία του ιερέα, όταν χρόνια πριν, είχε δολοφονηθεί η κόρη του. Η Κάτια Γκουλιώνη και ο Αντίνοος Αλμπάνης, μπερδεύονται ακόμη περισσότερο με τα κίνητρά του.
Αν προσπαθήσεις να συνθέσεις τις μικρές λεπτομέρειες της πλοκής και δεις το timing της δράσης, τότε θα παρατηρήσεις πως σε αρκετές σκηνές, προσπαθείς να καταλάβεις ποιος λείπει και θα μπορούσε να είναι ο ή η δολοφόνος, αλλά κάθε προσπάθεια, είναι μάταια. Ο ένοχος σύμφωνα με πληροφορίες μας, είναι ανάμεσα στους ήδη πρωταγωνιστές και ηθοποιούς και όχι κάποιος guest και έτσι θα πρέπει να τον αναζητήσουμε.
Το 2ο και το 3ο επεισόδιο μας έδωσαν πολύ σημαντικά στοιχεία. Ειδικά το 3ο με τη σκηνή, όπου η Ιόλη δέχεται πισώπλατο χτύπημα από τον δολοφόνο. Εκείνη τη στιγμή από την άλλη πλευρά (αριστερά όπως δέχεται το χτύπημα) βρισκόταν μόνο ο Δημήτρης Κίτσος (Άλκης) και ξαφνικά ενώ βρισκόταν στο διπλανό κτίριο, μετά τις φωνές της Ιόλης εμφανίζεται και η Κάτια Γκουλιώνη (Άννα).
Ο Δημήτρης Κίτσος ως Άλκης, έχει ένα ακόμη επιβαρυντικό στοιχείο που τον χρίζει τον κύριο ύποπτο ως ένοχο. Ξέρει τα στοιχεία των ερευνών και στην πρώτη παρουσίαση των χαρακτήρων από το Star η περιγραφή του, μας δόθηκε ένα ενδιαφέρον στοιχείο: «Ο Άλκης, είναι ο τρίτος αστυνομικός της ομάδας, όμορφος και ταλαντούχος με ιδιαίτερη αγάπη στην Τέχνη...Διατηρεί ωστόσο και κάποιες σκοτεινές πτυχές που φροντίζει να κρατά καλά κρυμμένες».
Το πρώτο ψέμα που είχε πει στην Ιόλη ο Άλκης, όταν εκείνη βρήκε στο σπίτι του το βιβλίο τέχνης με τη σκισμένη σελίδα, ήταν πως του το είχε δώσει η Ισαβέλλα (το πρώτο θύμα και κόρη του Δημάρχου). Η περιγραφή όμως του χαρακτήρα του λέει, όπως διάβασες παραπάνω, ότι έχει ιδιαίτερη αγάπη στην Τέχνη.
Στο κάδρο των υπόπτων, έχω ακόμη και τον Ιωάννη Παπαζήση που έχει δείξει βίαιες συμπεριφορές, κυρίως προς την σύζυγό του, αλλά και στον δημοσιογράφο της περιοχής (Μάριος Ιορδάνου) που ερευνά την υπόθεση. Όλα είναι πιθανά.
Και αναγκαία παραπλανητικά, επίσης. Αυτή είναι η μαγεία της σειράς.