Λίγο πριν το φινάλε του Famagusta, o Αντρέας Γεωργίου μιλά για τα τοξικά σχόλια και τις αντιδράσεις
Η συνομιλία του με τον Κύπριο Ευρωβουλευτή Φειδία Παναγιώτου για τις αντιδράσεις που προκάλεσε το Famagusta και η τελευταία συγκινητική σκηνή.
Το 24ο και τελευταίο επεισόδιο του Famagusta που θα μεταδοθεί απόψε το βράδυ, θα κλείσει με μία σημαντική σκηνή με όλο το καστ. Λίγο πριν πέσουν οι τίτλοι τέλους για τον Γ' κύκλο της σειράς, ο Αντρέας Γεωργίου μίλησε για πρώτη φορά αναλυτικά για τις πολιτικές και άλλες αντιδράσεις που προκάλεσε η παραγωγή αυτή, η πρώτη που έγινε 50 χρόνια μετά την τουρκική εισβολή στην Κύπρο.
Ο σεναριογράφος, σκηνοθέτης, παραγωγός και ηθοποιός, δεν μίλησε με κάποιον δημοσιογράφο, αλλά σε ένα vidcast με τον Κύπριο Ευρωβουλευτή, Φειδία Παναγιώτου.
Το παράδειγμα με μία Τουρκοκύπρια και το μήνυμα του Αντρέα Γεωργίου για το Famagusta
Η σειρά φτάνει απόψε στο τέλος της μετά από 24 επεισόδια και 21 σημαντικές μαρτυρίες που στηρίζονταν σε πραγματικές ιστορίες Κυπρίων κατά την διάρκεια της τουρκικής εισβολής. Αυτή η πλευρά της σειράς ήταν ο πυρήνας της, γιατί για αυτό τον λόγο άλλωστε δημιουργήθηκε. Ως ένας φόρος τιμής για την εισβολή, για τα 50 χρόνια του «Δεν ξεχνώ».
Δίχασε το κοινό η απόφαση του Γεωργίου στο Famagusta για το τέλος του και τη χαμένη συνέντευξη
Η δεύτερη ιστορία της τωρινής εποχής, με την οικογένεια Σέκερη ξεκινούσε από εκείνα τα χρόνια, αλλά είχε και άλλες παράλληλες πλευρές για να εμπλουτιστεί η πλοκή. Πολλές από αυτές θα μπορούσαμε βέβαια να τις έχουμε αποφύγει.
Στο τελευταίο επεισόδιο έχουμε ένα χαρμόσυνο γεγονός μετά την αυτοκτονία του Παύλου και είναι φυσικά η γέννηση της κόρης του. Η Ιφιγένεια φέρνει στον κόσμο το παιδί τους δίνοντας ξανά χαρά σε όλη την οικογένεια. Yπάρχει και δεύτερη χαρά με τη πρόταση γάμου του Μάικλ στη σύντροφό του. Όλοι οι τηλεοπτικοί ήρωες κάνουν μία νέα αρχή, αλλά χωρίς να ξεχάσουν το παρελθόν.
Έτσι όλο το καστ θα ενωθεί σε μία ειρηνική διαδήλωση για τα 50 χρόνια από την εισβολή. Η Κοραλία Καράντη θα συναντήσει τον νεότερο εαυτό της, όπως και ο Γιάννης Μπέζος, ενώ η Χαρίτα Μάντολες, δηλαδή η Δέσποινα Μπεμπεδέλη, μαζί με τον Γρηγόρη Βαλτινό που υποδύθηκε τον Μακάριο, θα ηγούνται της πορείας. Δες και ένα απόσπασμα από το γύρισμα αυτής της σκηνής.
Η σειρά αυτή, ήταν φυσικό επόμενο να προκαλέσει αντιδράσεις. Είχαμε και σε πολιτικό επίπεδο από την κυβέρνηση Ερντογάν, αλλά και διαμαρτυρίες για τη μετάδοση από το Netflix που οδήγησε τελικά στο να μην προβληθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά μόνο σε Ελλάδα και Κύπρο..
Λίγο πριν το φινάλε, ο Αντρέας Γεωργίου μίλησε σε ένα vidcast με τον Κύπριο Ευρωβουλευτή Φειδία Παναγιώτου. Είναι ο γνωστός Youtuber ο οποίος προκάλεσε αίσθηση με την εκλογή του στις πρόσφατες εκλογές.
Ο Ευρωβουλευτής αν και έκανε μία περίεργη τοποθέτηση λέγοντας πως οι Τουρκοκύπριοι έχουν πολύ περισσότερους αγνοούμενους από το 1963 (σ.σ οι συγκρούσεις που είναι γνωστές και ως ο «Μαύρος Δεκέμβρης) σε σχέση με τους Ελληνοκύπριους, ζήτησε από τον Γεωργίου να τοποθετηθεί.
Βέβαια ο Παναγιώτου δεν είχε δει κανένα από τα επεισόδια για να σχηματίσει άποψη. Ο Γεωργίου ωστόσο του απάντησε με ένα περιστατικό που του έκανε εντύπωση. Και μίλησε για την εποχή που διάφοροι ανέβαζαν υβριστικά σχόλια στο προφίλ του στο Instagram, τα οποία συνοδεύονταν από τουρκικές σημαίες.
«Είναι μία σύγχρονη ιστορία που είναι επηρεασμένη από τα γεγονότα του 1974. Άρχισαν να μου στέλνουν μηνύματα και Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι. Και κάθισα να απαντήσω σε έναν - έναν ξεχωριστά. Υπήρχε μία κοπέλα που έγραφε πολλά μηνύματα υβριστικά, τύπου "να πεθάνουμε". Της έστειλα προσωπικό μήνυμα και τη ρώτησα αν είχε δει τη σειρά. Δεν την είχε δει. Και έτσι της έδωσε τον σύνδεσμο από τον Alpha Κύπρου, για να μπει να δει τα επεισόδια και κάθε φορά που έβλεπε ένα επεισόδιο, μου έστελνε μήνυμα και μου είπε ότι ήταν πολύ συγκινητικό και πήρε πίσω όλα όσα είπε για τη σειρά. Δεν ήθελα να σβήσει τα σχόλια. Ήθελα να δω και πως ένας Τουρκοκύπριος βλέπει τη δική μας σειρά. Δεν είχε σκοπό αυτή η σειρά να κατηγορήσει κάποιον.
Θέλαμε να δείξουμε τον πόνο ενός λαού της Κύπρου, που δεν είναι διχαστική, είναι ενωτική».