Η Μαρία που έγινε Κάλλας: Θρίαμβος της Ελένης Ράντου στη 2η πρεμιέρα και όλοι μιλούν για ρόλο ζωής
Η μαμά Κάρμεν Ρουγγέρη, το δίδυμο Ράντου - Λουϊζίδου και η νεαρή Κλεοπάτρα Ελευθεριάδου ως Κάλλας κέρδισαν τις εντυπώσεις και στην τηλεοπτική πρεμιέρα της Μαρίας που έγινε Κάλλας.
Αν ήδη είχες δει τη σειρά των 10 επεισοδίων της Όλγας Μαλέα «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» στο Ertflix, γνώριζες ήδη το πόσο σημαντική υπήρξε αυτή η σειρά και σε επίπεδο περιεχομένου αλλά και σε επίπεδο των ηθοποιών που συμμετείχαν σε αυτή.
Χθες όμως και στην τηλεοπτική της πρεμιέρα στην ΕΡΤ, το ευρύ κοινό είχε την ευκαιρία να μάθει την άγνωστη ιστορία της νεαρής Μαρίας Κάλλας στο ξεκίνημα της μεγάλης της καριέρας, αλλά κυρίως να θαυμάσει το ταλέντο της νεαρής ηθοποιού και τραγουδίστριας της Λυρικής Κλεοπάτρας Ελευθεριάδου που την υποδύεται, αλλά και της τηλεοπτικής της μαμάς, Ελένης Ράντου.
Τι βρήκαν όμως τόσο ιδιαίτερο οι τηλεθεατές σε αυτό το πρώτο επεισόδιο;
Είδαμε τη «Μαρία που έγινε Κάλλας» και η Ελένη Ράντου μας «διέλυσε» τη φήμη για τη μητέρα της ντίβας
Η Λίτσα Καλογεροπούλου και η κόντρα με τη μητέρα της που καθόρισε το μέλλον της κόρης της
Τα ελληνικά και διεθνή media ασχολούνται με τον μύθο της ντίβας Κάλλας εδώ και δεκαετίες, αλλά κανείς μας δεν γνώριζε τόσες πολλές λεπτομέρειες για το καθοριστικό της ξεκίνημα στην Ελλάδα, τα χρόνια της κατοχής. Καθοριστικό όχι μόνο για την καριέρα της αλλά και τον χαρακτήρα της. Η σειρά της Όλγας Μαλέα «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» είχε αυτόν τον στόχο από την αρχή.
Τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν από το βιβλίο του Νικόλαου Πετσάλη Διομήδη «Η άγνωστη Κάλλας» δημιούργησαν ένα σαφές σενάριο για τη σειρά.
Αν δεν υπήρχε η καταπιεστική πολλές φορές μητέρα της Κάλλας, Λίτσα Καλογεροπούλου, που εν πολλοίς, οι δικές της φιλοδοξίες την οδήγησαν στη μεγάλη καριέρα της κόρης της, η νεαρή σοπράνο μπορεί να μην είχε γίνει η ντίβα των μετέπειτα χρόνων.
Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καταλληλότερη για αυτόν τον ρόλο, από την Ελένη Ράντου. Για να «παντρέψει» τα κωμικά και δραματικά στοιχεία του ρόλου της με έναν μοναδικό χειρισμό. Να κάνει κάτι εντελώς διαφορετικό από όσα έχει κάνει τηλεοπτικά στο παρελθόν σε κωμικούς ρόλους. Δεν δημιούργησε μία αδίστακτη μάνα, όπως συνέβη με την ταινία «Maria» με την Αντζελίνα Τζολί. Της έδωσε πιο ελαφρά χαρακτηριστικά.
Στο πρώτο επεισόδιο μας δικαιολογήθηκε ο φημολογούμενος σκληρός χαρακτήρας της. Η Λίτσα Καλογεροπούλου είχε όνειρο από μικρή να γίνει ηθοποιός. Η εξίσου σκληρή, σε πολλά μητέρα της που υποδύθηκε η Κάρμεν Ρουγγέρη (one of a kind επίσης σε τέτοιους ρόλους) την πίεσε να κάνει έναν καλό γάμο και να αφήσει αυτά τα ανόητα για την εποχή, όνειρα.
Σε ένα χθεσινό της ξέσπασμα, όταν η Λίτσα έχει έρθει με τις κόρες της Τζάκι και Μαρία στην Ελλάδα μετά το διαζύγιο με τον πατέρα τους, μας εξηγεί (μεταφορικά) τον λόγο που πίεζε την κόρη της να κάνει μαθήματα στο Ωδείο. Έδωσε ένα πολύ ωραίο άλλοθι, για όσα κάνει στη συνέχεια. Θέλει η κόρη της να εκπληρώσει τα δικά της καλλιτεχνικά όνειρα, επειδή όμως διακρίνει και το μεγάλο ταλέντο που έχει η Μαρία. Δεν θέλει σε καμία περίπτωση να έχει τη δική της μοίρα.
Η χημεία με την Ισπανίδα δασκάλα της Μαρίας, που ερμηνεύει η Ρένια Λουϊζίδου, είναι ένα ακόμη στοιχείο που λάτρεψαν χθες οι τηλεθεατές.
Τα σχόλια ήταν πολύ συγκινητικά για την αλλοτινή Ελένη Βλαχάκη από το «Κωνσταντίνου και Ελένης» και την τηλεοπτική Χαρούλα Χαμπέα από το «Σόι σου». Οι δύο ηθοποιοί πρέπει να κάνουν κωμωδία στο μέλλον, γιατί είναι ένα απίθανο ντουέτο. Θετικά σχόλια στην πρώτη της τηλεοπτική δουλειά απέσπασε και η νεαρή Μαρία Κάλλας. «Σήκωσε» ένα μεγάλο βάρος στους ώμους, χωρίς να έχει εμπειρία στην υποκριτική.
Η Κλεοπάτρα Ελευθεριάδου, σοπράνο και φοιτήτρια δραματικής σχολής, κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις. Θα τη δείτε και στη συνέχεια πως θα χειριστεί τον ρόλο της και το προσωπικό μουσικό της ταλέντο.
Στο σημερινό και στα επόμενα επεισόδια, θα δούμε πως αλλάζει ο ρόλος της Ελένης Ράντου, εξαιτίας του πολέμου, αλλά και της πρώτης απόπειρας της Μαρίας να τραγουδήσει στην όπερα. Περνά πλέον στην πιο ακραία μορφή της προσωπικότητάς της. Στις σχέσεις που θα αναπτύξει με τους Ιταλούς αλλά και τους Γερμανούς κατακτητές, που λατρεύουν την κλασσική μουσική. Κάθε της προσπάθεια έχει στόχο την επιβίωση και την καταξίωση της κόρης της. Με όποιο μέσο μπορεί, με όποιον τρόπο.