Ευτυχώς υπάρχει η Καίτη Γαρμπή και τα σχόλια που κάνει στο Twitter είναι η απάντηση που ψάχνεις

Πατούλια Κατερίνα
Ευτυχώς υπάρχει η Καίτη Γαρμπή και τα σχόλια που κάνει στο Twitter είναι η απάντηση που ψάχνεις

Η Καίτη Γαρμπή ξέρει πώς να τα λέει όλα μέσα σε ένα tweet.

Μπορεί να μην έχεις συγκινηθεί ποτέ από τις Ευαισθησίες της, να μην χόρεψες ξυπόλητη με σημαία σου μια φούστα όπως εκείνη, να μην έπιασες ανεμοδαρμένα ύψη για μια αγάπη.

Το ότι η Καίτη Γαρμπή έχει μια καρδιά από ατόφιο χρυσάφι φαίνεται πως δεν χωράει ερωτηματικά και κάθε σχόλιο στο Twitter που κάνει η 60χρονη τραγουδίστρια είναι αυτό που λέμε to the point.

Όπως συνέβη και χτες, όταν στην πρεμιέρα του J2Us, ένα σχόλιο προς τη Δέσποινα Βανδή, έκανε την Καίτη να αντιδράσει.

Στην απορία της Σάσας Σταμάτη για το πώς πρέπει να αποκαλεί την κριτή του σόου, Δέσποινα Βανδή, κυρία ή δεσποινίδα, η Γαρμπή απάντησε όπως θα σκεφτόμασταν όλες:
Σάσα μου γλυκιά: Δεσποινίδες λέμε τα κορίτσια από 16 και κάτω! Από 17 και πάνω ολες μας αποκαλούμαστε και ειμαστε Κυρίες! Οκ Σάσα μου; #j2us

4500 Likes σε ένα σχόλιο και πάνω από 500 retweets στο πολύ απλό τιτίβισμα της Γαρμπή πως όλες είμαστε κυρίες και έτσι πρέπει να μας αποκαλούν.



Εξίσου σημαντικό ήταν το tweet της Γαρμπή λίγο μετά την πρώτη εμφάνιση της Ιωάννας Παλιοσπύρου στη δίκη για το βιτριόλι.



Η ίδια εύστοχη τοποθέτηση και στις φωτιές του καλοκαιριού που ζήσαμε



Kάπως έτσι μας έκανε να ταυτιστούμε και με το tweet για τη Γαρυφαλλιά που χάθηκε τόσο άδικα στη Φολέγανδρο

Πάνω από 8000 Likes για το αυτονόητο.



Και το ίδιο και στην απώλεια της Καρολάιν από τον πιλότο σύζυγό της



Το ίδιο και στα συγκινητικά λόγια για τον Γιάννη Αντετοκούμπο



Είχε προηγηθεί το σχόλιο για την περιπέτεια της Δανάης στη Νέα Σμύρνη



Θυμήσου τι έγινε εδώ

Και η αντίδραση της Καίτης σε κάθε μα κάθε γυναικοκτονία



Και δεν έχει μόνο αιχμηρό σχόλιο. Η Καίτη ξέρει πώς να κάνει χιούμορ, να λέει ευχαριστώ και να απαντά σε σχόλια που την αφορούν, όπως τότε που απάντησε στο tweet του Λεωνίδα Κουτσόπουλου.



Καίτη ζούμε όχι μόνο για να σε ακούμε, κυρίως για να σε διαβάζουμε.