Ένας Άλλος Κόσμος: Πώς είναι σήμερα οι πρωταγωνίστριες της επιτυχημένης ταινίας του Παπακαλιάτη
Οι καλλονές Andrea Klára Osvárt και Νίκη Βακάλη και η πάντα συγκλονιστική Μαρία Καβογιάννη στο πλευρό βραβευμένου με Όσκαρ ηθοποιού.
Οι fans του παπακαλιάτικου μπλεξίματος είναι συνένοχοι εδώ και 20+ χρόνια σε αυτή την κινηματογραφική και τηλεοπτική φιλοσοφία και τώρα που ο Παπακαλιάτης τρεντάρει με τον Maestro του και οδεύει προς Netflix, το ενδιαφέρον για τον Χριστόφορο και τις σειρές με τις οποίες έχει ζωγραφίσει σε μικρή και μεγάλη οθόνη έχει χτυπήσει κόκκινο. Μία από τις επιτυχίες του 46χρονου σκηνοθέτη, παραγωγού, σεναριογράφου και ηθοποιού ήταν και το Ένας Άλλος Κόσμος.
Η δραματική-αισθηματική ταινία του 2015, σε σκηνοθεσία και σενάριο Χριστόφορου Παπακαλιάτη αποτέλεσε παραγωγή της Plus Productions και η κινηματογραφική διανομή έγινε από τη Village Film. Στο καστ, εκτός από τον Χριστόφορο ξεχώρισαν οι πρωταγωνιστές Μαρία Καβογιάννη, Μηνάς Χατζησάββας και ο βραβευμένος με Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα, J. K. Simmons, η Andrea Klára Osvárt, η Νίκη Βακάλη και ο Tawfeek Barhom.
«Που είναι ο Αντίνοος»; Τα λάθη του Maestro αλλά και η σαρωτική Μαρία Καβογιάννη λίγο πριν το φινάλε
Όπως θα θυμούνται όσοι μπήκαν σε εκείνος τον άλλον κόσμο του Παπακαλιάτη, η ταινία αφηγείται τρεις διαφορετικές ιστορίες, που όλες έχουν ως κοινό παρονομαστή την αγάπη. Και στις τρεις ερωτικές ιστορίες, τα ζευγάρια που βιώνουν τον έρωτα έχουν, επίσης, ως κοινό ότι ο ένας είναι Έλληνας και ο άλλος αλλοδαπός, με τα ζευγάρια να είναι διαφορετικής γενιάς. Το έργο πραγματεύεται αυτές τις τρεις διαφορετικές ιστορίες αγάπης μέσα από την οικονομική και κοινωνική κρίση που βιώνει η Ευρώπη, μέχρι που στο τέλος αποδεικνύονται κοινές.
Ο Ένας Άλλος Κόσμος, ολοκλήρωσε την κινηματογραφική του πορεία με 668.892 εισιτήρια και αποτέλεσε την εμπορικότερη ταινία του 2015 και την εμπορικότερη ελληνική ταινία της δεκαετίας 2010-2019. Απέσπασε 4,5 εκατομμύρια ευρώ με τη μόνη ταινία της δεκαετίας που πούλησε περισσότερα εισιτήρια να είναι η ταινία Τζόκερ, με 902.517 εισιτήρια.
Στα πλαίσια της προώθησης της ταινίας, ο Παπακαλιάτης ταξίδεψε σε περισσότερες από 15 πόλεις της Ελλάδας, εφαρμόζοντας Q&A (questions+answers) με το κοινό. Αντίστοιχα, ταξίδεψε σε χώρες, όπως Κύπρος, Ελβετία, Αυστρία, ΗΠΑ (Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Σικάγο), όπου παρευρέθηκε σε πρεμιέρες της ταινίας και πραγματοποίησε συζήτηση με το κοινό, στα πλαίσια προώθησης και επικοινωνίας της Ελλάδας μέσω του ελληνικού κινηματογράφου. Η ταινία διανεμήθηκε επίσης σε Ελβετία, Αυστρία, Γερμανία υπό τον τίτλο Worlds Apart.
Η συμμαχία Καβογιάννη - Αλεξίου και το μυστήριο με μία εγκυμοσύνη στο φινάλε του Maestro
Η κινηματογραφική επιτυχία που θίγει θέματα όπως το προσφυγικό και την οικονομική κρίση, έκανε πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2017 σε Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες, αποσπώντας θετικές κριτικές από την εφημερίδα "LA Τimes". Το περιοδικό "Hollywood Reporter" ανέφερε ότι στην ταινία ξεχώρισε η ηθοποιία της Μαρίας Καβογιάννη ενώ η γερμανική προφορά του βραβευμένου με Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου για την ταινία Whiplash, J. K. Simmons, θεωρήθηκε περίεργη.
Την ώρα που απολαμβάνουμε τη συγκλονιστική ερμηνεία της Μαρίας Καβογιάννη, ας δούμε πώς είναι οι άλλες δύο πρωταγωνίστριες της εν λόγω επιτυχίας.
Andrea Klára Osvárt
Γεννημένη στις 25 Απριλίου 1979 η Andrea είναι Ούγγρα ηθοποιός, παραγωγός ταινιών και πρώην μοντέλο.
Για την αγάπη της για την Ελλάδα είχε μιλήσει σε συνέντευξή της στο περιοδικό Hello. «Θαυμάζω την Ελλάδα και την έχω επισκεφτεί πολλές φορές για διακοπές. Χαίρομαι που η οικονομική κατάσταση δεν είναι τόσο δραματική όσο θέλουν να την παρουσιάζουν τα διεθνή μέσα, προβάλλοντας συνεχώς εξαγριωμένους, απελπισμένους πολίτες, διαδηλώσεις και μια εξαθλιωμένη οικονομία. Παρά τις αντιξοότητες και την κρίση, διαπιστώνω ότι οι Έλληνες δεν έχουν χάσει το κέφι, την ελπίδα και την ελευθερία τους».
Πριν την ανακαλύψει ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης και μάλιστα στα πρώτα της βήματα, η Andrea είχε την ευκαιρία να παίξει στην ταινία «Παιχνίδι Κατασκόπων» στο πλευρό του Ρόμπερτ Ρέντφορντ και του Μπραντ Πιτ.
«Ήταν μια απίστευτη εμπειρία. Ένιωθα δέος δίπλα σε τόσο μεγάλους σταρ και συγχρόνως ήμουν αμήχανη, γιατί δεν μιλούσα καλά αγγλικά. Πιστεύω ότι και στο μέλλον, αν μου συμβεί κάτι αντίστοιχο, τα συναισθήματά μου θα είναι ίδια. Νιώθω τυχερή που ήμουν σε αυτή τη δουλειά, γιατί ουσιαστικά από τότε άρχισα να υπάρχω στον κινηματογραφικό χάρτη. Γνωριστήκαμε σε καθαρά επαγγελματικό πλαίσιο. Έκανε για μεγάλο διάστημα κάστινγκ σε όλη την Ευρώπη για την ταινία του. Στη Γερμανία γνωρίστηκε με τον ατζέντη μου, είδε υλικό από δουλειές μου και μου ζήτησε να περάσω από οντισιόν στην Αθήνα. Ήρθα, πέρασα επιτυχώς από το δοκιμαστικό και πήρα τον ρόλο. Η συνεργασία μας ήταν άψογη. Και οι δύο ξέραμε πού θέλαμε να πάμε τον χαρακτήρα και κινηθήκαμε προς την ίδια κατεύθυνση. Ο Χριστόφορος είναι ταλαντούχος, τελειομανής και έχει όραμα και όρεξη για αυτό που κάνει».
Νίκη Βακάλη
Γεννημένη στις 29 Φεβρουαρίου του 1992, η αναγνωρισιμότητα για την ηθοποιό ήρθε μετά τη συνεργασία της με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη. Η Νίκη Βακάλη γνώρισε τον διάσημο ηθοποιό το 2015, μέσω της καθηγήτριας της, Φιλαρετής Κομνηνού.
Η ίδια έχει πει σχετικά στο glow.gr: «Κρατάω από τη συνεργασία έναν άνθρωπο που δίνεται ολοκληρωτικά σε αυτό που αγαπάει. Μ’ έχει σημαδέψει η αναγνώριση του κοινού -όχι τόσο του καλλιτεχνικού χώρου. Μου επέτρεψε να σκέφτομαι το εξωτερικό από πολύ νωρίς. Και µ’ έχει σημαδέψει η γνωριμία µε τον Μηνά Χατζησάββα και τον συμπρωταγωνιστή µου Ταουφίκ».
Έχει πρωταγωνιστήσει στις τηλεοπτικές σειρές ”Αστέρας Ραχούλας” και ”Λόγω τιμής”. Επίσης, συμμετείχε στην τηλεταινία της Lacta ”Η γεύση της αγάπης” το 2018.
Για την οικογένειά της η ηθοποιός έχει πει: «Είναι ζεστές οι σχέσεις με την οικογένεια. Είναι ειλικρινείς, με πολύ χιούμορ και παίζουν έναν απ’ τους σημαντικότερους ρόλους στη ζωή μου.Kρατάω ζωντανό και χαρούμενο το παιδί που έχω μέσα μου κι αυτό το ποίημα του Καβάφη, το «όσο μπορείς μην την εξευτελίζεις». Όσο μπορείς…∆εν µ’ ενδιαφέρει το σύγχρονο lifestyle. Μ’ ενδιαφέρουν οι άνθρωποι µε προσωπικότητα. Οι άνθρωποι που κοιτούν στα µάτια µε ειλικρίνεια και συζητούν όµορφα».
Αναφορικά με τον χώρο, είχε πει: «Όταν κάποιος αγωνιά να παίξει στην τηλεόραση, σημαίνει πως το κόστος του δεν θα είναι αντίστοιχο αυτού ενός ηθοποιού με σπουδές. Αυτό λοιπόν συμφέρει, χαμηλότερο κόστος. Δεν κατηγορώ λοιπόν ούτε αυτά τα παιδιά ούτε τους παραγωγούς που τα επιλέγουν. Εύχομαι ο κάθε καλλιτέχνης να βρεθεί εκεί που επιθυμεί. Όμως από τη δική μου πλευρά αυτό δεν με συμφέρει. Όταν κάποιος που δεν έχει σπουδάσει μου παίρνει τη δουλειά, θέλω να πέσω να τον φάω ή όταν μου προτείνουν χρήματα λιγότερα απ’ όσα θα έπαιρνα κανονικά. Είναι λοιπόν κάπου στη μέση τα πράγματα».