«Πού είναι ο Αντίνοος»; Τα λάθη του Maestro αλλά και η σαρωτική Μαρία Καβογιάννη λίγο πριν το φινάλε
Ο δημιουργός του Maestro, Χριστόφορος Παπακαλιάτης, έκανε την ανατροπή με τις 3 μαγικές τελευταίες σκηνές του χθεσινού επεισοδίου. Δεν απέφυγε όμως τα λάθη που έγιναν ορατά στο κοινό. Αποθέωση ξανά στο Twitter για τη Μαρία Καβογιάννη.
Το προτελευταίο επεισόδιο του πρώτου κύκλου του Maestro έμοιαζε αρχικά, σαν μία χαλαρή εισαγωγή του μεγάλου φινάλε την ερχόμενη Πέμπτη. Και ενώ το κοινό άρχισε να απορεί για την εξέλιξη, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, απέδειξε ότι έχει ακόμη το χάρισμα που τον κάνει μοναδικό στην τηλεόραση. Εκεί που δεν το περιμένεις, κάνει μία σαρωτική ανατροπή.
Η σκηνή με την Μαρία Καβογιάννη η οποία και μας εισάγει στην θεματολογία για το κίνητρο του φόνου του Χαράλαμπου στο φινάλε, ήταν καθηλωτική και η ηθοποιός δοξάστηκε από το Twitter για μία ακόμη φορά. Ξεπέρασε τον εαυτό της και η επιτυχία του Maestro της ανήκει. Ωστόσο το κοινό εντόπισε υπερβολές και λάθη και έκανε επικά σχόλια και για αυτά.
Ένα επεισόδιο για τον Αντίνοο με λίγο Αντίνοο
Το 8ο επεισόδιο του Maestro, θα ήταν αφιερωμένο στην ιστορία του Μιχάλη και γιατρού των Παξών που υποδύεται ο Αντίνοος Αλμπάνης. Λέμε θα ήταν, γιατί το επεισόδιο δεν του άνηκε ολοκληρωτικά και η αλήθεια είναι πως του άξιζαν παραπάνω σκηνές σε σχέση με τις ιστορίες των συμπρωταγωνιστών του στα προηγούμενα επεισόδια. Υπήρχε μία βιασύνη του Χριστόφορου Παπακαλιάτη να «χτίσει» την ιστορία γύρω από τα κίνητρα του φόνου, του μεγάλου φινάλε την ερχόμενη Πέμπτη.
Υπήρξε ωστόσο ευφυής η προσέγγιση σε ένα σημείο, καθώς το επεισόδιο ονομαζόταν «Τα αυτοάνοσα». Οι ήρωες που καταπιέζουν τα θέλω τους και τραυματίζουν το σώμα και την ψυχή τους.
Η ιστορία του γιατρού των Παξών ξεκίνησε με την περιγραφή του αυτοάνοσου που τον ανάγκασε να αλλάξει τη ζωή του. Αλλά και με την περίεργη σχέση του με την Σοφία και μητέρα της Κλέλιας. Ένας κρυφός δεσμός, ένας χωρισμός και μία ανάγκη να μην διασπάσουν την φιλική τους σχέση για να μείνει ο ένας το στήριγμα του άλλου.
Το μυστήριο του Maestro με το μυστικό του Παπακαλιάτη και η μεγάλη έκπληξη με τον Αντίνοο Αλμπάνη
Τα αδιέξοδα και η αλληλοεξάρτηση ήταν το κεντρικό θέμα και στην ζωή των άλλων μας ηρώων. Η εξάρτηση της Σοφίας από την μαμά Χάρις, οι ενοχές επειδή δεν μπορεί να πάρει το ρίσκο που θέλει και να αλλάξει αυτό που είναι, αλλά και η ανάγκη της Αλεξάνδρας να μείνει στο πλευρό του Ορέστη έστω και ως φίλη, φέρνοντας στον κόσμο το παιδί του. Αλλά και ο ίδιος ο Ορέστης που απέκτησε αυτοάνοσο από την καταπίεση στον δικό του γάμο. Αν και εδώ είχαμε μία βιαστική σκηνή.
Eίχαμε όμως και ένα στιγμιότυπο αλά Γαλάζια λίμνη με τον Χριστόφορο και την Κλέλια σε απομονωμένη παραλία και με σκηνές κάπως πιο τολμηρές και εδώ είχαμε το δεύτερο λάθος. Η αναγκαστική μεταγλώτισση χάλασε την μαγεία. Προφανώς λόγω του θορύβου από τη θάλασσα, η σκηνή ντουμπραλίστηκε, αλλά τα λαγωνικά του Twitter (και ήταν αρκετά) το είδαν αμέσως.
Το υπόλοιπο μισό του επεισοδίου, ήταν καθηλωτικό. Με τον βιασμό της κοπέλας του γιου της Μαρίας Καβογιάννη από τον πατέρα του, το δικό της ξέσπασμα στον Χαράλαμπο που έφερε μία ακόμη σκηνή βίας εναντίον της.
Όμως αυτή τη φορά η κακοποίηση δεν έμεινε πίσω από τις κλειστές πόρτες. Η Μαρία τον κατήγγειλε στην αστυνομία με έναν σπαρακτικό μονόλογο και δημιουργήθηκε το πρώτο μεγάλο κίνητρο για την δολοφονία του Χαράλαμπου, που ξέρουμε όλοι πια και από τα λεγόμενα του Χριστόφορου, ότι θα είναι ο επίλογος του Maestro.
Η σκηνή που δείχνει τον αστυνόμο να μετρά μία δεσμίδα από χρήματα στη συνέχεια, μας δικαιολογεί, γιατί οι τηλεοπτικοί μας ήρωες θα πάρουν τον νόμο στα χέρια τους.
Η γυναίκα του Χαράλαμπου δεν έμεινε μόνη. Η σκηνή που πηγαίνει στην πρόβα του φεστιβάλ, δίχως να κρύβει τα τραύματά της και να δέχεται την αγάπη των υπολοίπων ήταν συγκινητική. Η συσπείρωση αυτή είναι το βήμα πριν την συνενοχή στον φόνο.
Το Twitter όπως ήταν φυσικό αποθέωσε την Μαρία Καβογιάννη. Και μαντεύει τα διθυραμβικά σχόλια που θα γίνουν για εκείνη από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, μόλις η σειρά παιχτεί στο Netflix.