Λέχου και Τρίγγου «μάγεψαν» το κοινό αλλά η «Μάγισσα» είχε στη θριαμβευτική πρεμιέρα της δύο λάθη

Κατερίνα Μπούσιου
Λέχου και Τρίγγου «μάγεψαν» το κοινό αλλά η «Μάγισσα» είχε στη θριαμβευτική πρεμιέρα της δύο λάθη

Η βία και η λάθος σήμανση καταλληλότητας, αλλά και οι λεπτομέρειες της παραγωγής σχολιάστηκαν αρκετά στα social media και αναμενόμενη ήταν η πρώτη θέση στα trends στο ελληνικό Twitter, για τη Μάγισσα. 

Η σειρά «Η Μάγισσα» χαρακτηρίστηκε πάνω στον ενθουσιασμό των φανς ως το ελληνικό Game of Thrones και η χθεσινή πρεμιέρα, μονοπώλησε τα σχόλια στα social media. Η Κατερίνα Λέχου, η Έλλη Τρίγγου αλλά και ο Αναστάσης Ροϊλός ξεχώρισαν και τουλάχιστον για την πρώτη, το τηλεοπτικό της comeback είχε ξεχωριστή αξία. Στο Twitter όμως επισημάνθηκαν δύο σημαντικά λάθη της σειράς. Και αυτά σίγουρα θα καθορίσουν και τη συνέχεια στο prime time.

https://www.instagram.com/p/Cxn8LqhomDj/

Η υπεροχή της Τρίγγου και η υπέροχη Κατερίνα Λέχου

Ας ξεκινήσουμε με τα θετικά της χθεσινής πρεμιέρας της Μάγισσας, σε μία βραδιά άκρως ανταγωνιστική αφού παράλληλα είχαμε την πρεμιέρα του τρίτου κύκλου του Σασμού και την έναρξη της Φάρμας με παρουσιαστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο.

Η Μελίνα Τσαμπάνη και ο Πέτρος Καλκόβαλης ως σεναριογράφοι, έχουν φτιάξει μία ιστορία πρωτότυπη, δείχνοντας εξαρχής ότι οι τηλεοπτικοί ήρωες δεν θα ζήσουν μόνο ανατροπές, αλλά θα δοκιμαστούν σε πολλά επίπεδα ως προσωπικότητες. Άλλοι θα μεταμορφωθούν, άλλοι θα βγάλουν στοιχεία που ούτε οι ίδιοι γνωρίζουν πως έχουν. Αυτό θα δώσει τη δυνατότητα στους πολύ καλούς ηθοποιούς που έχουν επιλεγεί να «χτίσουν» σταδιακά τον ήρωα ή την ηρωίδα που υποδύονται. Ωραία πρόκληση για εκείνους, εξίσου ενδιαφέρουσα όμως και για εμάς που δεν αγαπάμε ως κοινό το προφανές.

Το dark crime της προεπαναστατικής Μάνης που μας είχε υποσχεθεί ο σκηνοθέτης Λευτέρης Χαρίτος ως αίσθηση, ήταν ορατή από το πρώτο λεπτό. Καλογυρισμένες σκηνές, παντού ευδιάκριτη η ακριβή παραγωγή και ωραία η εκτέλεση στο μοντάζ.

https://www.instagram.com/reel/CxnJ18pPEoq/

Εδώ όμως παρατηρήσαμε δύο λάθη που επισημάνθηκαν και από το κοινό στα social media με αρκετά έντονο τρόπο. H σήμανση καταλληλότητας τηλεοπτικού προγράμματος με τον αριθμό 16 (κατάλληλο για άνω των 16 ετών) οι σκηνές βίας στις 21.00 που ξεκίνησε η σειρά αλλά και οι αρκετά τολμηρές ερωτικές σκηνές για αυτή την ώρα, έφεραν αντιδράσεις. Παράλληλα με κάποιες βωμολοχίες.

Φάνηκε πως η σειρά προετοιμάστηκε και δομήθηκε για άλλη ώρα προβολής - αυτό λέει και το τηλεοπτικό ρεπορτάζ - αλλά επικράτησε η απόφαση να ξεκινά στις 21.00. Με αρκετά ανήλικα παιδιά να βλέπουν τηλεόραση αυτή την ώρα. Δεν μιλάμε για τις μικρές ηλικίες, αλλά για παιδιά που βρίσκονται στην προ εφηβεία.

Ευτυχώς που ενδιάμεσα έκανε την εμφάνισή του ο Αναστάσης Ροϊλός και το κοινό αποπροσανατολίστηκε ευχάριστα. Ωραίος ρόλος για τον ηθοποιό.

Στην ανάρτηση του Αναστάση Ροϊλού με το νέο του look όλοι παρατήρησαν τα σχόλια Κακούρη και Γερμανού

Η πρωταγωνίστρια Έλλη Τρίγγου σηκώνει ένα μεγάλο βάρος και δείχνει για μία ακόμη φορά το εξίσου μεγάλο εύρος του ταλέντου της. Γιώργος Γάλλος, Τάσος Νούσιας, Μαρκέλλα Γιαννάτου, ο Μάρκος Παπαδοκωνσταντάκης, ο Νίκος Ψαρράς, το βασικό team, είναι άξιο λόγου και θαυμασμού. Όπως και η νεαρή Καλλιόπη Χάσκα.

Θα κρατήσω έναν λόγο ξεχωριστό για την Κατερίνα Λέχου . Η επιστροφή της στην ελληνική τηλεόραση, ήταν η καλύτερη απόφαση που θα μπορούσε να πάρει μετά την πρόταση του Λευτέρη Χαρίτου. Δεν είναι μόνο η δωρική της όψη που βοηθά στο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, αλλά ο μοναδικός τρόπος να λειτουργεί μέσα από κάθε ρόλο, όσο δύσκολος και αν είναι. Ξέρει να διευθύνει με πολύ ωραίο τρόπο το ταλέντο της, χωρίς να κάνει μεγάλη προσπάθεια. Αλλά με μία έξυπνη τακτική.

Εκτός του ότι είναι και σα να μην πέρασε μία μέρα στην εμφάνισή της από το «Νησί», ή το «Ευτυχισμένοι μαζί». Δεν το λέω μόνο εγώ, το είπαν και αρκετοί από τους τηλεθεατές.