Ο Θανάσης Ευθυμιάδης θυμήθηκε το ζεϊμπέκικο με τον Πασχάλη Tερζή & οι fans του αυτό στο Ντόλτσε Βίτα

Γεωργία Βλαχοπούλου
Ο Θανάσης Ευθυμιάδης θυμήθηκε το ζεϊμπέκικο με τον Πασχάλη Tερζή & οι fans του αυτό στο Ντόλτσε Βίτα

Ο ηθοποιός Θανάσης Ευθυμιάδης απαντώντας στα παράπονα των Μικρασιατών συγγενών του δημοσίευσε ένα βίντεο που χορεύει ζεϊμπέκικο στην εκπομπή της Σεμίνας Διγενή και με τον Πασχάλη Τερζή να τραγουδάει.

Ο Θανάσης Ευθυμιάδης και η Άννα Δημητρίεβιτς μαζί με τις δυο τους κόρες, την 17χρονη Ζωή και την 15χρονη Σόφη, τα τελευταία χρόνια ακολουθούν έναν πιο εναλλακτικό ή μάλλον πιο σωστό τρόπο ζωής, πιο κοντά στη φύση μακριά από το άγχος και τα αρνητικά συναισθήματα που μπορεί να προκαλεί η ζωή στην πόλη.

Μάλιστα, ο ίδιος από την περίοδο της καραντίνας λόγω του Covid-19 δημιούργησε και το δικό του προφίλ στο Instagram στο οποίο κάποιες φορές δημοσιεύει διάφορα tips για να βελτιώσει κανείς τη μέρα του, άλλες μοιράζεται τις σκέψεις του για κοινωνικά θέματα κι άλλες φορές απλά ανεβάζει τις στιγμές που ο ίδιος απολαμβάνει για παράδειγμα μια βόλτα στη φύση ή το να χορεύει ποντιακούς χορούς κάτω από τη βροχή.

https://www.instagram.com/p/C0OgMz6o6Lm/

Για τους συγκεκριμένους ποντιακούς χορούς ο ηθοποιός δέχθηκε τα «παράπονα» των Μικρασιατών συγγενών του και κάπως έτσι δημοσίευσε στο προφίλ του κι ένα βίντεο από την εκπομπή της Σεμίνας Διγενή πριν από αρκετά χρόνια που ο ίδιος χόρευε ζεϊμπέκικο.

«Μου έκαναν παράπονα κάποιοι συγγενείς μου, από την Μικρασιάτικη ρίζα μου
(η πλευρά της μάνας μου), ότι ποστάρω μόνο τους Ποντιακούς χορούς μου από την Ποντιακή ρίζα μου (η πλευρά του πατέρα μου), ενώ έχω τιμήσει στο παρελθόν και το Μικρασιατικό DNA μου χορεύοντας ζεϊμπέκικο. Έχουν δίκαιο και ζητάω συγνώμη.
Ο μουσικός ρυθμός εννέα όγδοα (που είναι ο ρυθμός τού ζεϊμπέκικου) κυλάει μέσα μου και με έχει βοηθήσει πολύ στο παρελθόν όταν η καψούρα μου, ο νταλκάς μου και το ντέρτι μου, πήγαιναν να με πνίξουν» έγραψε αρχικά στη λεζάντα του βίντεο ο ίδιος.

https://www.instagram.com/tv/C2k4Qpko9Xq/

Ευχαριστώ τον προπάππου μου τον Γιώργη. Έναν αυθεντικό ζεϊμπέκη της Μικράς Ασίας, που παραμένει μέχρι και σήμερα ο πιο μερακλής και λεβέντης άντρας που έχω γνωρίσει. Ήρθε στην Ελλάδα το 1922 με την καταστροφή, κρατώντας στην αγκαλιά του τον παππού μου τον Θάνο που ήταν μόλις 2 ετών.

«Χάρη σ' αυτούς και στον άθλο τους να τα καταφέρουν, μπορώ και ζω εγώ.
Το να ματώνω τα γόνατά μου χορεύοντας τον χορό τους, ήταν για μένα ο ελάχιστος φόρος τιμής που τους απέδιδα. Το βίντεο είναι πριν από πολλά χρόνια, στην εκπομπή της Σεμίνας Διγενή, με το αγαπημένο μου αηδόνι - τον Πασχάλη Τερζή, να ερμηνεύει το τραγούδι "Εννέα όγδοα" και να με τραβάνε μαζί με την Μαριώ, για να χορέψω» ολοκλήρωσε γράφοντας στην ανάρτησή του.

«Δεν χορεύει, πετάει ο Αντώνης Καλούδης for ever»

Αρκετοί ήταν οι followers του Θανάση Ευθυμιάδη που βλέποντας τον χορό του αναφώνησαν πως «αυτό δεν ζεϊμπέκικο, είναι λεβέντικο», ανάμεσά τους και η ηθοποιός Ζέτα Δούκα.

422673943_714326487509491_1290331456861044465_n.jpg

Οι πιο πολλοί ωστόσο, θυμήθηκαν το ζεϊμπέκικο που είχε χορέψει στη σειρά Ντόλτσε Βίτα - τη σειρά μέσα από την οποία ξεκίνησε και την καριέρα του - πριν από 28 χρόνια υπό τον ήχο του τραγουδιού του Αντώνη Ρέμου «Τι ήμουνα για σένα».

Αν δεν θυμάσαι σε τι αναφέρονται οι fans του Θανάση Ευθυμιάδη ή αν απλά θες να ξαναδείς το επικό ζεϊμπέκικο του Αντώνη Καλούδη, ρίξε μια ματιά στο βίντεο πιο κάτω.

Η αλήθεια είναι πως η τηλεοπτική σειρά των Αλέξανδρου Ρήγα και Λευτέρη Παπαπέτρου είναι μία από τις σειρές που έχουν χαραχτεί για πάντα στις μνήμες όσων την έχουν παρακολουθήσει είτε πριν 28 χρόνια είτε στις επαναλήψεις της. Ο απαγορευμένος έρωτας της χήρας εργοστασιάρχη Χριστίνας Μαρκάτου και του κατά πολύ νεότερού της άνδρα Αντώνη Καλούδη, όπως και οι εμβληματικοί ρόλοι της Σάσας και της Ασπασίας είναι ο λόγος που η σειρά ακόμα και σήμερα κάθε φορά που προβάλλεται κάνει υψηλά νούμερα τηλεθέασης.

Γι' αυτό και ο Θανάσης Ευθυμιάδης ευχαρίστησε πρόσφατα και όσους του στέλνουν μηνύματα αγάπης κάθε φορά που βλέπουν το Ντόλτσε Βίτα.

«Σας ευχαριστώ από καρδιάς για όλη την αγάπη που μου στέλνετε, κάθε φορά που (ξανά) βλέπετε το ΝΤΟΛΤΣΕ ΒΙΤΑ. Βλέπω στην φετινή επανάληψη, ένα "χρωματικό φρεσκάρισμα" στην εικόνα και υποπτεύομαι ότι θα προορίζουν τις επαναλήψεις για άλλα 28 χρόνια. Το 1995 μία τρελοπαρέα καλλιτεχνών (που η σημερινή κυβέρνηση απαξιώνει τις σπουδές μας και μάς θεωρεί απόφοιτους Λυκείου), βάλαμε το λιθαράκι μας, ώστε να απενοχοποιηθεί ο έρωτας μιας μεγαλύτερης γυναίκας με έναν νεαρό άνδρα. Μέχρι τότε κάτι τέτοιο ήταν προνόμιο μόνο των ανδρών. Κολακευτικά σχόλια άκουγες για όποιον μεσήλικα είχε ερωτική σχέση με μία νεαρή γυναίκα. Για την μεσήλικη γυναίκα όμως, που είχε σχέση με νεαρό άντρα, η ελληνική πουριτανική κοινωνία, επιφύλασσε μόνο χλευασμό. Ο αληθινός έρωτας της Χριστίνας και του Αντώνη, ήταν μία ειρηνική επανάσταση. Βάλαμε έναν δυναμίτη στην καρδιά της πατριαρχίας. Το μέχρι τότε δικαίωμα των ανδρών, έγινε και δικαίωμα των γυναικών.
Και αυτό το έβλεπε στην τηλεόρασή της, ακόμα και η γυναίκα που ζούσε στο πιο απομακρυσμένο χωριό της Ελλάδας και έπαιρνε δύναμη.

dolce-vita.jpg

Σε όσους πιστεύουν ότι μία τέτοια διαχρονική επιτυχία έγινε χωρίς κόπο και πόνο, λέω ότι κάνουν λάθος.
Ο καθένας από τους συμμετέχοντες καταθέταμε την ψυχή μας σε κάθε γύρισμα, άσχετα με τις δυσκολίες που είχαμε στην προσωπική μας ζωή. Και πιστέψτε με, δεν ήταν μικρές οι δυσκολίες που αντιμετώπιζε ο κάθε ένας μας. Αναφέρω μόνο δύο περιπτώσεις, που έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί: 1) Η Μαρία Καβογιάννη κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων έμεινε έγκυος και γέννησε το παιδί της, χωρίς να διακόψει καθόλου τα γυρίσματα. Για να δικαιολογηθούν τα παραπάνω κιλά της εγκυμοσύνης (μιας και ο ρόλος που έπαιζε δεν είχε σεξουαλικές επαφές με κανέναν άντρα), προστέθηκε στο σενάριο, απλά, ότι πάχυνε. 2) Εγώ ζούσα μία από τις πιο δύσκολες περιόδους της ζωής μου. Την ημέρα τής πρεμιέρας τού σήριαλ, η κοπέλα μου έφυγε κι εγώ για πολύ καιρό ήμουν χάλια - στα όρια της κατάθλιψης, σκούπιζα τα δάκρυά μου πριν από αρκετές σκηνές» έγραψε ο ηθοποιός αναπολώντας τα χρόνια των γυρισμάτων της αγαπημένης σειράς.