Σωτήρες και τιμωροί εμφανίζονται στο Προξενιό της Ιουλίας ενώ η Στεφανία λατρεύτηκε από το κοινό

Κατερίνα Μπούσιου
Σωτήρες και τιμωροί εμφανίζονται στο Προξενιό της Ιουλίας ενώ η Στεφανία λατρεύτηκε από το κοινό

Η Χριστίνα Μαξούρη ως Στεφανία και το μεγάλο ερώτημα: Τι θα συμβεί λίγα χρόνια μετά στο Προξενιό της Ιουλίας, μέχρι να φτάσουμε στο μεγάλο φονικό; 

Όπως σωστά παρατήρησε ένας τηλεθεατής σε σχόλιό του στο Twitter/X το Προξενιό της Ιουλίας έχει μετατραπεί πλέον στο μαρτύριο της Ιουλίας. Αλλά σε αυτό το μαρτύριο έρχονται σωτήρες αλλά και μελλοντικοί τιμωροί. Τι θα συμβεί λοιπόν 4 χρόνια μετά όταν πια γίνει το μεγάλο φονικό; Προς το παρόν η επιστροφή του Χρήστου και η καλοσύνη της Στεφανίας δεν πέρασε απαρατήρητη από το κοινό.

Η επιστροφή του Χρήστου αλλάζει τα δεδομένα

Το Προξενιό της Ιουλίας ανάμεσα στη σκληρότητα των σκηνών σε ορισμένα σημεία της πλοκής, μεταφέρει επίκαιρα μηνύματα. Ακόμη και αν η κοινωνία στον Τύρναβο τη δεκαετία του '60 μοιάζει μακρινή ως συμπεριφορές, τι πραγματικά έχει αλλάξει σήμερα στο μείζον ζήτημα της ενδοοικογενειακής βίας; Την απάντηση τη γνωρίζεις.

Ο Μελέτης Ηλίας αποκαλύπτει αυτό που τον τρόμαξε στο Προξενιό της Ιουλίας και τις σκηνές βίας

Αυτό που επίσης δεν έχει αλλάξει είναι το περιβάλλον στο οποίο δρα ο κακοποιητής. Η δική του αδράνεια οδηγεί το θύμα σε κίνδυνο κατά της ζωής του και εκείνον εξουσιαστή. Το βλέπουμε και στη σειρά. Η Χάδω και η ειδικά η Στεφανία παρά τις λεκτικές παρεμβάσεις τους, αντί να κάνουν το αυτονόητο και να απευθυνθούν στην αστυνομία ή να ζητήσουν έξωθεν βοήθεια για να σώσουν την Ιουλία, παραμένουν στην ουσία αδρανείς. Λόγω του φόβου τους, απέναντι στον ισχυρό Γιωργίκη.

Η Στεφανία ωστόσο προσπαθεί μόνο, έστω και με πονηριά να παρηγορήσει την Ιουλία και να είναι κοντά για να μη συμβούν τα χειρότερα. Η Χριστίνα Μαξούρη, αυτή η σπουδαία ηθοποιός του θεάτρου, τηλεοπτικό θύμα της βίας του Γιωργίκη και εκείνη στο παρελθόν, είναι η αγαπημένη του κοινού σε έναν υπέροχο ρόλο. Μπορεί και καθοριστικό στο τέλος, γιατί βλέπουμε ότι και εκείνη έχει κίνητρο τελικά για να σκοτώσει τον Γιωργίκη.

Όπως και ο Χρήστος ο οποίος επέστρεψε στο σπίτι και έσωσε την τελευταία στιγμή την Ιουλία από τα χέρια του πατέρα του. Η οποία είχε προλάβει ωστόσο να του μιλήσει για το σκοτάδι της ψυχής του, χωρίς φόβο.

Το κοινό στα social media αντέδρασε ωστόσο και στη τακτική της Χάδως. Από τη λαχτάρα της να αποκτήσει ένα παιδί, στερεί την Ιουλία από το παιδί της. Άννα Μάσχα, υποκλινόμαστε στο ταλέντο σου για μία ακόμη φορά.

Υπάρχει ωστόσο ένα μεγάλο ερώτημα που επεσήμαναν κάποιοι τηλεθεατές και τηλεθεάτριες. Έχουμε δει σκηνές από τα τελευταία επεισόδια με τον φόνο του Γιωργίκη με τον αιμόφυρτο Μελέτη Ηλία.

Ξυγκόρου και Μουτάφη στο Προξενιό της Ιουλίας σε ρεσιτάλ ερμηνείας λίγο πριν τη μεγάλη αποκάλυψη

Τι θα μεσολαβήσει όμως μέχρι τότε και πώς θα καταφέρει να επιζήσει η Ιουλία;

Θα γίνει σε λίγα επεισόδια από σήμερα ένα άλμα στον χρόνο και θα δούμε την Ιουλία να ζήσει στο αρχοντικό μαζί με το παιδί της που είναι πια 4 ετών. Η Στάσα σε κάποια σκηνή από το φινάλε την οποία έχουμε ήδη δει σε ένα σκηνοθετικό τρικ του μέλλοντος, είχε αναρωτηθεί στον Κωστή για ποιο λόγο να σκοτώσει η Ιουλία τον Γιωργίκη. Τι θα συμβεί; Θα έχει μετανιώσει ο Προβιός; Θα φοβηθεί τον Κωστή; Ή μήπως τον Επιφάνειο; Αυτό αποτελεί και τον μεγαλύτερο γρίφο για τη συνέχεια.

Φαίνεται όμως πως δεν μπορεί πλέον ο Γιωργίκης να την κρατά φυλακισμένη στο σπίτι και θα πειστεί να την αφήσει. Νομίζει ότι παίρνει την εκδίκησή του, αφήνοντάς την ατιμασμένη στη μικρή κοινωνία της Θεσσαλίας, με ένα παιδί που κανείς δεν γνωρίζει ποιου είναι.

Ο σεναριογράφος Νίκος Απειρανθίτης σε αυτή τη σειρά μας έχει εντυπωσιάσει με τον διαφορετικό τρόπο προσέγγισης της ιστορίας σε σχέση με το ομότιτλο βιβλίο. Και φανταζόμαστε ότι και το φινάλε θα είναι διαφορετικό σε ένα μεγάλο βαθμό. Το μόνο που δεν αλλάζει είναι η τιμωρία του Προβιού.

Ο Μελέτης Ηλίας στον πιο dark ρόλο του στο Προξενιό της Ιουλίας προκαλεί τον δολοφόνο του