Ο Παράδεισος των Κυριών έκανε fast forward φινάλε, με ατέλειες αλλά και όμορφες ανατροπές
Πολύ γρήγορες και απότομες εξελίξεις σε ένα μόνο επεισόδιο. Ο Παράδεισος των Κυριών, «έκλεισε» οριστικά τις πόρτες του και το φινάλε είχε δικαίωση, ευτυχία και μία απορία.
Χώρεσαν πολλές εξελίξεις και αρκετά χρόνια μέσα σε ένα μόνο επεισόδιο στον Παράδεισο των Κυριών. Το φινάλε της σειράς έγινε βιαστικά και είχαμε παράλληλα δύο γάμους, δύο θανάτους, δύο γεννήσεις, μία συμφιλίωση, ένα μεγάλο μυστικό και μία επιστροφή. Το fast forward τέλος προκάλεσε αντιδράσεις.
Η δικαίωση των θυμάτων και η ευτυχία μακριά από τον Ντίνο
Ο Παράδεισος των Κυριών, χαρακτηρίστηκε στο φινάλε του από τον χωρισμό του Ντίνου και της Αμαλίας αλλά και τον θάνατό του, χωρίς να γνωρίζει την ύπαρξη της κόρης του. Ένα τέλος αναπάντεχο που δεν ανήκει στην κατηγορία του «Happy End» για αυτόν τον μεγάλο έρωτα. Τον Ντίνο του, είχε αποχαιρετήσει πριν από λίγες ημέρες και ο Αργύρης Πανταζάρας που τον υποδύθηκε.
Αυτή είναι η μεγάλη έκπληξη του φινάλε στον Παράδεισο των Κυριών με τη σκηνή Τρύπη - Κουλιανού
Γράφοντας στην ανάρτησή του με ένα του τελευταίο πλάνο: «5 4 3 2 1…Παμε!
Τελευταία λήψη & blooper μέχρι το τελευταίο πλάνο τρολ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους αγάπησαν & στήριξαν την δουλειά μας! Σε όλους τους συνεργάτες μας που μας στήριζαν κάθε μέρα , σε όσους γέλασαν με το χιούμορ μας και όσους συγκινήθηκαν με την ευαισθησία μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ».
Σεναριακά μας δικαιολογήθηκε η φυγή του και η απόσταση με την Αμαλία, ως μία θυσία για να μη διαταράξει τη σχέση με τη μητέρα της και δική του πρώην σύζυγο. Τότε βέβαια, κανείς τους, δεν ήξερε πως ήταν κόρη της.
Η πιο διαφορετική και συγκινητική σκηνή παρόλο που ήταν τραγική, υπήρξε σίγουρα η τελευταία πράξη μεταξύ του Σίμου και της Βικτωρίας, της πραγματικής του μητέρας. Την πυροβόλησε μέσα στη φυλακή και ακαριαία δίχως να περάσει ένα λεπτό, αυτοκτόνησε. Ενώπιον μάλιστα του Χριστόφορου και του πατέρα του Λεβί.
Ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος και η Θεοδώρα Τζήμου ως Σίμος και Βικτωρία, υπήρξαν πολύ αληθινοί στις ερμηνείες τους, έστω και αν κράτησε για τόσο λίγο αυτή η σκηνή. Δικαιολογημένα υπήρξαν παράπονα.
Το «αντίο» Εξηνταβελώνη - Πανταζάρα στον Παράδεισο των Κυριών λίγο πριν την «τιμωρία» της Βικτώριας
Όλα έγιναν επίσης fast forward στη συνέχεια μετά από αυτό το ξεκαθάρισμα. Η Αμαλία με τη μητέρα της Μιράντα έμειναν στο σπίτι του Ντίνου το οποίο τους το παραχώρησε, ο Χριστόφορος συγχώρησε τον Πάρη γιατί έσωσε την Αμαλία του και το παιδί του Άγη και της Γεωργίας μεγάλωσε και με τις δύο οικογένειες. Με ταχύτητα φωτός περάσαμε τις μέρες, τους μήνες, τα χρόνια και ο Πάρης με τη Γεωργία απέκτησαν και το δικό τους παιδί.
Όπως και τα παιδιά της Σύρμως. Άξιζε ένα τέτοιο φινάλε σε εκείνους.
Και για να μην λέω μόνο παράπονα σε μία σειρά που ήταν άρτια σε επίπεδο παραγωγής αλλά και του καστ, η τελευταία σκηνή με την προσαρμογή στο σήμερα, είχε μεγάλο ενδιαφέρον. Συναισθηματικά. Και συμπτωματικά. Η Τάνια Τρύπη έκανε για παράδειγμα την τηλεοπτική κόρη της πραγματικής της κόρης, Τζένης Καζάκου.
Η δε Βίκυ Κουλιανού υποδύθηκε την Αντιγόνη και κόρη του Ντίνου και της Αμαλίας. Είχαμε πια μεταφερθεί στο «σήμερα» στα απομεινάρια του Παράδεισου και τις μνήμες του θρύλου του, αλλά και την επαναλειτουργία του από την Όλγα και κόρη της Γεωργίας.
Η τηλεοπτική μαμά της Αμαλίας, αυτή την ύστατη ώρα και μετά από χρόνια της αποκάλυψε πως πατέρας της, ήταν ο Ντίνος. Πάντως η Βίκυ Κουλιανού, παραμένει άκρως εντυπωσιακή. «Θεά» όπως τη χαρακτήρισαν στο Twitter/X.