Στα KFC για λαχταριστό κοτόπουλο ελληνικής προέλευσης με τη διάσημη συνταγή των 11 μυρωδικών και μπαχαρικών
Ακολούθησε και εσύ τον Άκη Πετρετζίκη στα KFC για να απολαύσεις ... «ένα κουβά» ... με το αγαπημένο σου κοτόπουλου!
Υπέροχες γεύσεις και ακαταμάχητες πικάντικες προτάσεις, με την μυστική συνταγή των 11 μυρωδικών και μπαχαρικών και φρέσκο ελληνικό κοτόπουλο, σας περιμένουν στα αγαπημένα εστιατόρια KFC, που φέτος κλείνουν 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην Ελλάδα. Ως απόλυτος προορισμός για όσους θέλουν να απολαύσουν μοναδικές γεύσεις ελληνικού κοτόπουλου, και όχι μόνο, τα KFC ανανεώνονται και υποδέχονται το κοινό με ακόμα πιο λαχταριστά γεύματα. Εξάλλου, αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ο Άκης Πετρετζίκης... «τρέχει» στα KFC!
Στην Ελλάδα από το 1997, τα KFC κέρδισαν αμέσως την αγάπη και την προτίμηση του ελληνικού κοινού, χάρη στην μοναδική γευστική εμπειρία τους και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων τους. Σημαντικό ρόλο στην εξασφάλιση γεύσης και ποιότητας έχει η επιλογή αποκλειστικά ελληνικού κοτόπουλου. Στο πλαίσιο αυτό, τα KFC συνεργάζονται με την εταιρία Αγγελάκης, από την οποία προμηθεύονται φρέσκο ελληνικό κοτόπουλο από την Εύβοια, ως πρώτη ύλη για κάθε γεύμα κοτόπουλου, ενώ ακολουθούν αυστηρές προδιαγραφές για τη διασφάλιση της άριστης ποιότητας. Φυσικά, ακολουθείται πάντα πιστά η ίδια διάσημη μυστική συνταγή, με τον μαγικό αριθμό των 11 μυρωδικών και μπαχαρικών, η οποία χρονολογείται από το 1939.
Σήμερα, τα KFC ενδυναμώνουν περαιτέρω τη σχέση τους με τους έλληνες καταναλωτές και ειδικότερα τους νέους, παρουσιάζοντας τη νέα τους επικοινωνία, η οποία επικεντρώνεται σε κανάλια και μέσα, που χρησιμοποιεί δυναμικά το νεανικό κοινό, όπως είναι το youtube και τα social media. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η νέα συνεργασία – έκπληξη της αλυσίδας εστιατορίων με τον Άκη Πετρετζίκη. Ο νέος και ανερχόμενος chef, χρόνια φανατικός των KFC, πρωταγωνιστεί σε viral videos της καμπάνιας, που βρίσκεται ήδη στον αέρα, κάνοντας τα πάντα για να γεμίσει τον αγαπημένο «κουβά» KFC με ζουμερό, λαχταριστό κοτόπουλο. Η συγκεκριμένη συνεργασία σηματοδοτεί τη νέα, μοντέρνα, νεανική ταυτότητα των KFC και υπόσχεται πολλές ακόμα εκπλήξεις για τους καταναλωτές.
Λοιπόν, ακόμα δεν σας ανοίξαμε την όρεξη για KFC;