H πρώτη It-bag που σχεδίασε ο Hedi Slimane για τον Οίκο Celine έχει επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας

Διονυσία Καλαποθαράκου
H πρώτη It-bag που σχεδίασε ο Hedi Slimane για τον Οίκο Celine έχει επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας

Kαι στην αποκαλύπτουμε αμέσως.

Δεν θα σταθούμε στην εμμονή του Hedi Slimane να αλλάζει το όνομα όποιου Οίκου αναλαμβάνει τα ηνία ως καλλιτεχνικός διευθυντής (δες «Υves Saint Laurent» σε «Saint Laurent Paris» το 2012) και δεν θα κάνουμε λόγο για την αλλαγή του logo της Celine όπου έφυγε ο τόνος πάνω από το «e». Το σημαντικό σε όλη αυτήν την προσπάθεια του σχεδιαστή για το rebranding κάθε fashion house που αναλαμβάνει σχετίζεται σαφώς με το να βάλει την προσωπική του, καλλιτεχνική σφραγίδα αλλά και με το αυξήσει τις πωλήσεις τις εκάστοτε εταιρείας επαναπροσδιορίζοντας τη θέση της στη βιομηχανία της μόδας και αυξάνοντας το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Αυτά τα δύο στοιχεία κρύβονται πίσω και από τον νέο τρόπο προώθησης και επικοινωνίας της πρώτης τσάντας που σχεδίασε ο Slimane για τον Οίκο Celine. Η πρώτη του It-bag θα ονομάζεται «16», από το κτίριο που στεγάζε τα πρώτα γραφεία του brand και ήταν ένα αρχοντικό του 17ου αιώνα στην οδό Vivienne στο Παρίσι και στον αριθμό 16, και θα βγει σε τρία μεγέθη και σε μία σειρά από αρκετά, διαφορετικά χρώματα. Πρώτη φορά την είδαμε στο μπράτσο της Lady Gaga (προσωπικής φίλης του Hedi), τέλος Αυγούστου στο φεστιβάλ Βενετίας.

https://www.instagram.com/p/BnGhhRVnTVb/?utm_source=ig_embed_loading

Ήταν μαύρη δερμάτινη και διέθετε το νέο λογότυπο του Οίκου. Κάποιες μέρες αργότερα κυκλοφόρησαν και φωτογραφίες της Angelina Jolie με το ίδιο μοντέλο πράγμα που μας δίνει πως η προώθηση έχει αρχίσει από τις διάσημες φίλες του fashion designer. «Η ‘16’ είναι το απόλυτο σύμβολο του οράματος του Hedi για τη Celine, καθώς αντιπροσωπεύει τη γνώση μας και την απίστευτη δεξιοτεχνία μας», σχολίασε στο site WWD η Séverine Merle, CEO του brand, λίγο πριν από την επίσημη ημερομηνία λανσαρίσματός της η οποία είναι η 12η Νοεμβρίου.

https://www.instagram.com/p/BntEXx-lTB1/?utm_source=ig_embed_loading

«Ο Hedi ώθησε την ομάδα μας στο να βγάλουν στην επιφάνεια τον καλύτερό τους εαυτό και μας πήρε περισσότερο από έξι μήνες για να πετύχουμε αυτήν την τελική εκδοχή της, επεξεργάζοντας σχολαστικά κάθε λεπτομέρεια και δοκιμάζοντας τα πιο πολυτελή δέρματα για το τέλειο αποτέλεσμα», συνέχισε η Merle. Το αποτέλεσμα προφανώς και τους δικαίωσε καθώς πρόκειται για ένα σύμβολο κομψότητας και ανεπιτήδευτης φινέτσας. Με ή χωρίς τόνο στο «e».
Δες επίσης: Η επίδειξη της Victoria Beckham για τα 10 της χρόνια στον χώρο της μόδας δεν είναι μία ρετροσπεκτίβα