Eco mood: Ο οίκος Ganni λανσάρει την νέα του πλατφόρμα για resale
Η βιωσιμότητα και η μόδα πρέπει τώρα πια να συμβαδίσουν και ο οίκος Ganni κάνει ένα ακόμη βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.
Ο οίκος Ganni ανακοίνωσε την επέκταση του προγράμματος responsibility, όπως το ονομάζουν οι ίδιοι, και το λανσάρισμα της νέας του online πλατφόρμας για resale. Με άλλα λόγια, δίνουν την δυνατότητα στους καταναλωτές και λάτρεις του scandinavian brand να αγοράσουν μεταχειρισμένα ρούχων παλαιότερων συλλογών του οίκου, αλλά και να πουλήσουν οι ίδιοι δικά τους items, τα οποία δεν φοράνε πια.
Σε γενικές γραμμές το second hand και η αγορά vintage ρούχων έχει γίνει η νέα cool τάση. Εκτός, όμως, από μόδα είναι στην πραγματικότητα αναγκαιότητα. Τα νούμερα της σπατάλης στην βιομηχανία της μόδας είναι τουλάχιστον σοκαριστικά με το 70% των παραγώμενων προιόντων να καταλήγουν σε χωματερές. Βλέποντας μάλιστα και το ενεργειακό αποτύπωμα, το οποίο αφήνει η παραγωγή τους, με τις χημικές βαφές να είναι τουλάχιστον επικίνδυνες, αντιλαμβάνεται κανείς πως τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν.
Το ίδιο έχουν αντιληφθεί και τα περισσότερα fashion brands του σήμερα, μπαίνοντας στην διαδικασία να σκεφτούν ήδη από την δημιουργία μίας συλλογής και το που θα καταλήξουν αυτά τα ρούχα, σχεδιάζοντας όσο το δυνατόν γίνεται με ακρίβεια τον κύκλο ζωής τους. Βλέποντας το τώρα από την επιχειρηματική του πλευρά, τα fashion brands προσπαθούν ήδη από τώρα να αποκτήσουν τα ίδια τπν πλήρη έλεγχο των second hand πωλήσεων τους, με πρωτοπόρους τους Gucci, Valentino και Jean Paul Gaultier.
Η νέα resale πλατφόρμα του Ganni κρύβει εκπλήξεις.
Έτσι, λοιπόν, και ο σκανδιναβικός οίκος Ganni, που βρίσκεται τις τελευταίες σεζόν στο προσκήνιο με τις συλλογές αλλά και τις ανατρεπτικές συνεργασίες του, επέκτεινε στην ουσία το πρόγραμμα Ganni Repeat, που παίζει ήδη στην πλατφόρμα, προσπαθώντας να δώσει στον εκάστοτε πελάτη του, μία ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία. Τελικός στόχος είναι να καταλήγει με ένα προιόν, το οποίο δεν θα προσέξει καν ότι είναι second hand. Επίσης, θα υπάρχει η δυνατότητα να ενημερώνονται οι χρήστες για την αυξανόμενη ζήτηση του εκάστοτε item, είτε το αναζητούν, είτε θέλουν να το βγάλουν προς πώληση.
Στο site υπάρχει, ήδη, και η δυνατότητα να νοικιάσεις ένα Ganni item, ενώ το 2019, η εταιρία σε συνεργασία με την Sojo, προσφέρει την δυνατότητα επισκευής των προιόντων της από μία έμπειρη ομάδα, που αναλαμβάνει να τους ξαναδώσει ζωή.
Όλες αυτές οι κινήσεις δείχνουν τον προσανατολισμό του Ganni στην βιωσιμότητα και την στροφή του στον τρόπο που βλέπει την παραγωγή των ρούχων του, τώρα πια. Υπάρχει, πάντα φυσικά ο φόβος, μήπως η όλη αυτή στροφή στο second hand και στα vintage items αποτελέσει μία δικαιολογία για να καταναλώνουμε εκ νέου όλο και περισσότερο, έχοντας την ασφάλεια της μετάπειτα μεταπώλησης. Από την άλλη οι συνήθειες των καταναλωτών φαίνεται πως έχουν αλλάξει μέσα από το πεδίο της ενημέρωσης, οπότε η ελπίδα παραμένει.
Διαβάστε επίσης:
Οδηγός αγοράς: Άνοιξη στο γραφείο -Οι πιο stylish φούστες για να είσαι κομψή κάθε μέρα
10 trends που αγαπούν οι Γαλλίδες και πρέπει να υιοθετήσεις την νέα σεζόν