H Triumph μεταμορφώνεται σε ένα απόλυτα “It’s Personal” Brand με τη νέα σειρά Flex Smart

H Triumph μεταμορφώνεται σε ένα απόλυτα “It’s Personal” Brand με τη νέα σειρά Flex Smart

H νέα σεζόν AW22, βρίσκει την Triumph, το μεγαλύτερο brand εσωρούχων παγκοσμίως, να λανσάρει νέα συλλογή αλλά και νέα καμπάνια που εκφράζει όλη της τη φιλοσοφία και το DNA της… #ItsPersonal.

Κάθε γυναίκα είναι διαφορετική, οι αλλαγές στο σώμα και τη διάθεσή της, πολλές. Μέσα από την καθημερινότητα που τρέχει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, οι αλλαγές αυτές είναι καμιά φορά δύσκολες. Η Triumph, είναι εδώ για να στηρίξει, να γίνει η «κολλητή» φίλη κάθε γυναίκας, που καταλαβαίνει, ακούει και προσφέρει λύσεις στα προβλήματά της. Τα συναισθήματα αλλάζουν, οι ανάγκες διαφοροποιούνται. Αλλά αυτά που απασχολούν την Triumph… δεν αλλάζουν.

Πέρα από την άνεση, τη λειτουργικότητα, πέρα από κάθε καινοτομία… είναι η ελευθερία να εκφράσεις αυτό που είσαι.

medium-JPG-AW22EuropeFlexSmartPandLeggings_MC_3.jpg

Κάθε γυναίκα έχει τη δική της μοναδική ταυτότητα, διάσταση, αύρα… #ItsPersonal.

Το όραμα του brand αποτελεί μια πραγματική γιορτή της ατομικότητας που εκφράζεται με ένα εντελώς νέο look & feel… αυθεντικό, ολόφρεσκο, μοντέρνο. Οι αλλαγές στις ανάγκες των γυναικών, καθώς και τα key trends, αποτελούν τη βασική πηγή έμπνευσης για το brand στην ανάπτυξη νέων προϊόντων με νέο design και ακόμη πιο άνετη εφαρμογή.

Αλλάζει όμως και η επικοινωνία αλλά και η εικόνα του brand. Πάει προς το να δημιουργήσει μια αληθινά συναισθηματική σύνδεση, αποτυπώνοντας στον φωτογραφικό φακό αληθινές γυναίκες, χωρίς φίλτρα, σενάρια, στούντιο.

Θα πουν την ιστορία τους. Θα είναι ο εαυτός τους.

medium-JPG-AW22EuropeFlexSmartTopandMaxi_MC_2.jpg

Μαζί με όλες αυτές τις αλλαγές της σεζόν AW22, η Triumph λανσάρει και τη νέα σειρά Flex Smart, την επιτομή της καμπάνιας #ItsPersonal. Με βάση τις διαφορετικές και απρόοπτες προκλήσεις της καθημερινότητας, η σειρά Flex Smart σχεδιάστηκε έτσι ώστε να προσαρμόζεται σε κάθε διαφορετική κίνηση του σώματος. Αποτέλεσμα, κάθε γυναίκα να αισθάνεται απαράμιλλη άνεση και στήριξη, φορώντας εσώρουχα που είναι σαν να σχεδιάστηκαν ειδικά για εκείνη… και έτσι, δεν μπορεί παρά να είναι ο εαυτός της.

Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της Flex Smart, το μήνυμα της καμπάνιας #ItsPersonal ενισχύεται και μέσα από ένα δυνατό influencer activation.

Στην Ελλάδα, υλοποιείται μέσα από τη συνεργασία της Triumph με τρεις υπέροχες κυρίες, την Πηνελόπη Αναστασοπούλου, την Ελένη Βαΐτσου και τη Ραφαέλα Ψαρρού, που είναι γυναίκες ανεπιτήδευτες, με ζωντάνια και αυθορμητισμό, που επιλέγουν στη ζωή τους την αυθεντικότητα και το αίσθημα της ελευθερίας.

medium-JPG-AW22EuropeFlexSmartTopandMaxi_MC_3.jpg

#ItsPersonal λοιπόν και η Triumph είναι εδώ με τα τόσα χρόνια εμπειρίας και αγάπης για τη γυναίκα, να ακούσει, να μοιραστεί αλλά και να προσφέρει