Lyst Insex: H Miu Miu είναι το νούμερο ένα brand παγκοσμίως ενώ ο Daniel Lee ξανασύστησε τη Burberry

Ναταλία Κατσακιώρη
Lyst Insex: H Miu Miu είναι το νούμερο ένα brand παγκοσμίως ενώ ο Daniel Lee ξανασύστησε τη Burberry

Αμέσως μετά τα fashion weeks ανακοινώθηκαν και τα αποτελέσματα του Lyst με κάποιες εκπλήξεις. 

Κάθε φορά που ολοκληρώνονται τα fashion weeks ο κόσμος της μόδας ασχολείται με τα φανταστικά artisanal σχέδια των designers, τα φαντασμαγορικά shows και τις μεγάλες ιδέες πίσω από τις οποίες στήθηκαν οι νέες συλλογές. Αλλά η πραγματικότητα απαιτεί πολύ περισσότερα από τα fashion brands. Απαιτεί επιτυχημένες ready to wear συλλογές στα ράφια των καταστημάτων και κατεπέκταση εμπορική επιτυχία. Τελευταία βέβαια βλέπουμε τους οίκους με ιδιαίτερα concepts και ιδιαίτερες ιδέες να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας του Lyst Index, την οποία περιμένουν όλοι οι editors για να βγάλουν τα συμπεράσματά τους κάθε τρίμηνο που περνάει.

https://www.instagram.com/reel/CyVXEwWrO-m/

Το τρίτο τρίμηνο λοιπόν του 2023 ανέδειξε μεγάλο νικητή τον ιταλικό οίκο Miu Miu, που άφησε πίσω του το Loewe και την Prada, στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Το συμπέρασμα είναι ότι έχουμε μπροστά μας την πιο επιτυχημένη προσωπικότητα του κόσμου της μόδας των τελευταίων χρόνων, τη Miuccia Prada. Η ίδια κρύβεται πίσω από κάθε σωστή κίνηση των δύο ιταλικών maison, χτίζοντας για τον καθένα ξεχωριστά ένα νέο mindset που έχει ξετρελάνει τους Genzers και όλους όσους ακολουθούν την αγοραστική τους διάθεση.

Miu-Miu-F23-058.jpg

Η ίδια κρύβεται πίσω από κάθε σωστή κίνηση των δύο ιταλικών maison, χτίζοντας για τον καθένα ξεχωριστά ένα νέο mindset που έχει ξετρελάνει τους Genzers και όλους όσους ακολουθούν την αγοραστική τους διάθεση.

Gigi Hadid: Φόρεσε το iconic δερμάτινο jacket της σεζόν που θα βρεις και στην Ελλάδα

Miu-Miu-F23-035.jpg
Prada-atm-S24-009.jpg

Ο Jacquemus και η Burberry στους μεγάλους κερδισμένους.

Μέσα στην πρώτη δεκάδα, λοιπόν, είδαμε και κλασικά ονόματα όπως ο οίκος Versace και ο Valentino, που έχουν ένα δικό τους κοινό, το οποίο αναζητά σταθερά τα Made in Italy items, ενώ παράλληλα είχαμε και νέες προσθήκες και εκπλήξεις, οι οποίες δικαίωσαν τα επιχειρηματικά ρίσκα των προηγούμενων μηνών.

Versace-atm-S24-009.jpg

Ένα από αυτά είναι και η ανανεωμένη Burberry του Daniel Lee, ο οποίος με μία και μόνο συλλογή κατάφερε να επανασυστήσει στον κόσμο τον μπλε ιππότη του βρετανικού οίκου και να επιστρέψει στις ρίζες, που τον έκαναν πάντα να ξεχωρίζει. Το καρό, τα βρετανικά country looks και οι παραδόσεις άρεσαν ανέκαθεν στους fashion insiders.

Burberry-F23-020.jpg
https://www.instagram.com/p/CpK6HsDsBzk/

Μαζί με τους μεγάλους νικητές της δεκάδας και ο Simone Porte Jacquemus, ο σχεδιαστής που μπήκε και τάραξε τη μόδα με την αποφασιστικότητα του και την εκπληκτική του ικανότητα να δημιουργεί τάσεις που αφορούν το δικό του community. Ανέβηκε έξι ολόκληρες θέσεις στην κατάταξη και απέδειξε ότι είναι το χρυσό παιδί της γαλλικής μόδας.

https://www.instagram.com/p/CuC2d89Lke2/