Η δεύτερη συλλογή της Phoebe Philo επιβεβαιώνει τη μανία των plastic trash bags -Πώς ξεκίνησαν όλα;
Τι γίνεται με τα νέα bag trends;
Ένα από τα μεγάλα fashion news των ημερών είναι και η δεύτερη συλλογή της Phoebe Philo, η οποία μετά την πρώτη και μεγάλη της επιστροφή στη μόδα με ένα brand που φέρει το όνομα και την υπογραφή της, εχθές έδωσε στη δημοσιότητα μέσα από το επίσημο account του label της στο Instagram τις πρώτες φωτογραφίες της νέας της collection. Και φυσικά οι αντιδράσεις ήταν αναμενόμενες, αν κρίνει κανείς από το mini χάος που είδαμε να γίνεται πριν λίγους μήνες, με τη συλλογή της να γίνεται sold out μέσα σε μερικές μέρες (κάποια items ακόμα και σε ώρες!).
Τα 2 αγαπημένα flat ζευγάρια που φοράει η Βίκυ Καγιά στο repeat το φθινόπωρο
Τι είδαμε, λοιπόν, μέσα σε αυτή τη νέα συλλογή; Τη Phoebe Philo. Και μόνο αυτή η περιγραφή φτάνει για να καταλάβει κανείς το πνεύμα και τα items που προτείνει για την επόμενη σεζόν, ανάμεσα σε oversized jacket, πληθωρικά πλατό και τεράστια παντελόνια, πουκάμισα και φορέματα με τολμηρά cut outs. Είδαμε, όμως, και ένα αξεσουάρ που μας έβαλε σε σκέψεις με τη Philo να λανσάρει μία τεράστια κόκκινη τσάντα, που θυμίζει μια μεγάλη πλαστική τσάντα του super market, η οποία φέρει φυσικά και το logo του brand. Tι γίνεται, λοιπόν, με τις πλαστικές σακούλες;
Πλαστική σακούλα ή trash bag; Τι δουλειά έχει στα catwalks;
Όλη αυτή η τάση οφείλει την ύπαρξη της στον Demna Gvasalia και τον οίκο Balenciaga, που μέσα στο δυστοπικό τοπίο που δημιούργησε για το FW22 show του, έβαλε τα μοντέλα να κουβαλάνε τεράστιες τσάντες σκουπιδιών -οι οποίες ήταν σαφώς κατασκευασμένες από δέρμα- σαν μία ένδειξη της γρήγορης φυγής στην οποία ίσως αναγκαστούμε μέσα στην κλιματική κρίση. Και έκτοτε αυτό το κοινωνικό πείραμα του Demna κανονικοποιήθηκε, έγινε viral και μπήκε σε πολλά shows του.
Η συνέχεια ήρθε στα επόμενα shows, όπου τον είδαμε να λανσάρει τσάντες για ψώνια του super market και πολλά ακόμη περίεργα αξεσουάρ.
Για κάποιο λόγο, όμως, η μεγάλη πλαστική τσάντα φαίνεται πως έχει μπει στο μυαλό των σχεδιαστών, αφού ακόμα και ο οίκος που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στις πρώτες θέσεις των luxury leather goods, aka η Bottega Veneta, έδειξε επίσης ένα μαζί με τις δερμάτινες τσάντες της και κάποιες τύπου πλαστικές σακούλες σε ένα περίεργο layreing.
Ο ίδιος ο Blazy ήθελε να δώσει έναν παιδικό χαρακτήρα στην τελευταία του συλλογή και ένας τρόπος για αυτό ήταν να διακοσμήσει μεγάλες «πλαστικές» σακούλες με logo και χρώματα, δείχνοντας έτσι στο catwalk ανέμελα κορίτσια που πήγαν στη δουλειά με τα ρούχα των γονιών τους και επέστρεψαν με τα snacks τους από την αγορά. Και τώρα η Phoebe Philo ήρθε να δώσει το δικό της sophisticated τόνο σε όλο αυτό. Εσύ θα σε φανταζόσουν με κάτι τέτοιο ανά χείρας;
O Lorenzo Serafini είναι ο νέος creative director της Alberta Ferretti και έχουμε το τέλειο matching