Καμπάνια Hermes: Με ροζ punk ύφος μέσα από τη ματιά μιας blogger!
Ακόμη και ο πιο παραδοσιακός οίκος εξελίσσεται
Τα πράγματα φαίνεται να αλλάζουν στη μόδα και όλοι επιχειρούν να κοιτάξουν με μία πιο φρέσκια ματιά, όπως κάνει κια ένας από τους πιο κλασικούς και μεγαλύτερους οίκους στον κόσμο- ο Hermes.
Ένα όνομα που αμέσως φέρνει στο νου τη λέξη πολυτέλεια, να διέπεται από τη σταθερότητα σε σχέδια, στυλ και αξίες σπάει την μέχρι τώρα εικόνα του και αφήνεται στην άποψη μίας 18χρονης blogger. Το αποτέλεσμα; παραμυθένιο και διαφορετικό!
Το όνομα αυτής Olivia Bee. Η κοπέλα είναι φωτογράφος, μία από τις νεότερες και ασχολείται με αυτό από μικρό παιδί. Έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό μέσα από το blog της oliviabee.com στο οποίο πραγματεύεται και πολλά θέματα μόδας. Η Olivia έχει αρκετά piercing, ροζ μαλλιά, ατημέλητο στυλ και ανατρεπτική άποψη. Δεν φαίνεται να παθιάζεται με τα ακριβά αντικείμενα, παρά μόνο με την ίδια τη ζωή. Πώς ξεκίνησε, λοιπόν όλο αυτό;
Αρχικά ο οίκος θέλησε η Olivia να είναι η φωτογράφος του φθινοπωρινού καταλόγου, αργότερα και της καμπάνιας, στο τέλος τους άρεσε τόσο πολύ το στυλ της που αποφάσισαν να γίνει εκείνη το πρόσωπο και εξώφυλλο του καταλόγου, καθώς και της καμπάνιας. Μάλιστα δημιούργησαν και ένα παραμυθένιο βίντεο, με την Olivia να χρησιμοποιεί τα συλλεκτικά φουλάρια Hermes σαν τεράστιους φιόγκους, πέπλα, καπέλα, ακόμη και για να μετρέψει το άλογό της σε μονόκερο! Η Olivia δεν το φανταζόταν ποτέ- ούτε και κανένας άλλος φυσικά συγκρίνοντας τα δύο στυλ. Αρχές Σεπτέμβρη, το πρώτο δείγμα της δουλειάς έρχεται στο εξώφυλλο του Le Monde d'Hermès.
Διαβάστε ακόμη:
Vanity Fair: ποιοι είναι οι καλοντυμένοι του 2012;
Η Charlotte Casiraghi ξανά στην καμπάνια του οίκου Gucci
11 top models αγνώριστα στις πρώτες τους φωτογραφίσεις