Τα H&M επιβεβαιώνουν ότι η Beyonce έχει το τέλειο σώμα
Και ανακοινώνουν την απόφασή τους να χρησιμοποιούν μόνο «υγιή» μοντέλα στις καμπάνιες τους
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Sun, όταν οι τελικές φωτογραφίες της καμπάνιας των H&M με πρωταγωνίστρια την Beyonce στάλθηκαν στην τραγουδίστρια για να τις εγκρίνει, η ίδια έγινε έξαλλη από την υπερβολική επεξεργασία που αυτές είχαν υποστεί (ειδικά το σώμα της) και απαίτησε να χρησιμοποιηθούν, για τις ανάγκες της καμπάνιας, οι αυθεντικές, αρετουσάριστες φωτογραφίες της.
Παρότι και από τις δύο πλευρές, δεν έχει γίνει κάποιο σχόλιο για την γνησιότητα ή όχι του ρεπορτάζ του βρετανικού tabloid, τα H&M επιβεβαίωσαν χθες ότι, πραγματικά, οι φωτογραφίες της superstar δεν έχουν «πειραχτεί», καθώς και την απόφαση του σουηδικού brand, από εδώ και στο εξής, να χρησιμοποιεί μόνο υγιή μοντέλα για τις καμπάνιες του. «Έχουμε τεράστια ευθύνη. Είμαστε μία μεγάλη εταιρεία, μας βλέπουν πολλοί άνθρωποι και διαφημιζόμαστε πολύ. Θέλουμε στις διαφημίσεις μας να δείχνουμε ότι οι άνθρωποι δεν είμαστε, ούτε πρέπει να είμαστε, όλοι ίδιοι. Πιστεύω ότι, σε γενικές γραμμές, έχουμε πετύχει: έχουμε χρησιμοποιήσει πολλά και διαφορετικά μοντέλα. Πιστεύω ότι τα μοντέλα στις καμπάνιες μας πρέπει να δείχνουν καταρχήν υγιή», δήλωσε ο CEO των H&M, Karl-Johan Persson.
Διαβάστε ακόμα:
Πoιος απειλεί να σκοτώσει τη Beyonce
Θαυμαστής χουφτώνει την Beyonce στην Κοπεγχάγη!(video)
Το καλοκαίρι της Doutzen έχει τη σφραγίδα της H&M