Γιατί η Burberry είναι η πιο επιτυχημένη εταιρεία στο digital marketing;
Παρότι είναι ένας από τους παλαιότερους οίκους, καταφέρνει να πρωτοπορεί
Ιδρύθηκε πριν από 156 years αλλά η Burberry κερδοφορεί και καταφέρνει να πρωτοπορεί σε κάθε τομέα marketing και πωλήσεων όντας η πιο επιτυχημένη Βρετανική επιχείρηση- πόσο μάλλον στον τομέα της μόδας.
Η Burberry αναπτυσσεται πιο γρήγορα από κάθε άλλο οίκο στο διαδίκτυο και δείχνει να καταφέρνει να σπάει τα όρια ανάμεσα στα καταστήματα και τον ψηφιακό κόσμο. Έχει καταφέρει να ενώσει κάθε παράρτημα της αυτοκρατορίας. Η Carol Fairweather, διευθύντρια οικονομικών της εταιρίας λέει πως η Burberry έχει καταφέρει να επεκταθεί στην Κινεζική αγορά και να ενταχθεί σε sites όπως τα Sina Weibo (κάτι αντίστοιχο του Twitter), Youku (αντίστοιχο YouTube) και Douban αποκτώντας εκατομμύρια followers από εκεί μόνο!
Εκπροσωπείται από Ασιάτες καλλιτέχνες οι οποίοι ποστάρουν για την εταιρεία και οι fans τους τρέχουν απευθείας στα καταστήματα! H Burberry ανεβάζει συνεχώς σε livestreams τις επιδείξεις μόδας και επιτρεπει στους πελάτες να παραγγέλνουν κομμάτια που θα φτιαχτούν αποκλειστικά για εκείνους με λεπτομέρειες της επιλογής τους ή τα αρχικά τους. Οι παραγγελίες αποστέλλονται άμεσα και έρχονται πάντα με ασφάλεια στην πόρτα του πελάτη.
Στα καταστήματα όλοι οι πωλητές εξυπηρετούν με τα iPads ανα χείρας λέγοντας αμέσως στον πελάτη σε τι χρώματα, μεγέθη κλπ υπάρχουν οι επιλογές τους, σε ποια καταστήματα βρίσκονται και πόσα διαθέσιιμα κομμάτια μπορούν να βρουν! Το τελευταίο project, Burberry Kisses, συνεργάζεται με την Google επιτρέποντας στα smartphones να απαθανατίσουν το φιλί τους και να το στείλουν εκεί που επιθυμούν! Συνεχίζοντας το label καθιέρψσε τα ηλεκτρονικά tags που μεν είναι υφαντά αλλά μέσα στα καταστήματα όταν ο πελάτης κοιτάζει στον καθρέφτη και φορά ή κρατά το κομμάτι, μπορεί να δει την εικόνα του από την πασαρέλα ή μοντέλα να το φορούν και να κινούνται για να έχει μία καλύτερη ιδέα του τι αγοράζει! Ακόμη περισσότερο εξελίχθηκε το καντρικό κατάστημα στη Regent Street του Λονδίνου, όπου καθιερώθηκε το Burberry World Live, μια εφαρμογή που επιτρέπει στον πελάτη να φτιάξει ψηφιακά το δικό του κομμάτι και να το παραγγείλει online, ενώ παρακολουθεί μέσω live streamings διάφορα gigs όπως συναυλίες των Kaiser Chiefs ,Jake Bugg, κα.
Τέλος, υπάρχει και το Burberry Acoustic project, που περιλαμβάνει short films μουσικών που επιλέγει ο Christopher Bailey, και τους παρουσιάζει σαν μοντέλα να φορούν πρώτοι τη νέα συλλογή ενώ λανσάρουν τα νέα τους κομμάτια σε αποκλειστικότητα της Burberry! Όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί ποτέ η εταιρεία να κάνει αλλαγές στο στυλ ή να αλλάξει την ταυτότητά της! Παράδειγμα προς μίμηση!
Διαβάστε ακόμη:
New hot trend: Τα nail rings στο Chanel Haute Couture Show!
Paris Haute Couture Α/W 2013: Τα φορέματα υψηλής ραπτικής που ξεχωρίσαμε