Είναι ο Jacquemus ο απόλυτος master του marketing; Το τεράστιο community που έχει το επιβεβαιώνει

Ναταλία Κατσακιώρη
Είναι ο Jacquemus ο απόλυτος master του marketing; Το τεράστιο community που έχει το επιβεβαιώνει

Την ίδια στιγμή που το loud marketing φαίνεται να υποχωρεί, ο Jacquemus καταφέρνει να μείνει πιστός σε αυτό που ξεκίνησε.

Κάνοντας το γνωστό scrolling στο Instagram έπεσα πάνω σε ένα ακόμη διαφημιστικό αριστούργημα του Jacquemus. Ένα κατακόκκινο, εικονικό παγωτατζίδικο στο σχήμα μιας τσάντας του οίκου Jacquemus, και πιο συγκεκριμένα της Le Chiquito long boucle σε λαμπερό κόκκινο χρώμα, κάνει τις βόλτες του στο γαλλικό νότο και μας κάνει να σταματήσουμε για λίγο ότι και αν κάνουμε, για να το χαζέψουμε και να ζήσουμε τη στιγμή. Αυτό είναι και το κλειδί τη επιτυχίας σε όλες τις καμπάνιες του οίκου Jacquemus. Ότι η κάθε μία ενέργεια που θα σχεδιάσει θα είναι τόσο μοναδική, που θα κλέψει την προσοχή σου, ενώ παράλληλα θα καταλάβεις αμέσως ότι πρόκειται για ένα διαφημιστικό του συγκεκριμένου οίκου. Το λές και επιτυχία!

Τι θα φορέσουμε στο γραφείο τον Αύγουστο; Τα καλύτερα σύνολα για να βγάλεις το μήνα

https://www.instagram.com/reel/CvaGjxjOIqZ/

Ο Jacquemus είναι ένας νέος οίκος με ισχυρή ταυτότητα.

Να πούμε ότι η εταιρική ταυτότητα στις μέρες μας δεν είναι κάτι που έρχεται εύκολα και γρήγορα και δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα. Το να ξεχωρίσεις δηλαδή μέσα στο τοπίο της μόδας, που είναι από μόνο του χαώδες και εξαιρετικά δύσκολο στις μέρες μας είναι μια μεγάλη επιτυχία που πρέπει να αναγνωρίσουμε στον Jacquemus. Ο Simon Porte Jacquemus είναι ένας ταλαντούχος σχεδιαστής, που το πιο δυνατό του χαρακτηριστικό εκτός από το σχεδιαστικό κομμάτι, είναι η πίστη που είχε πάντα σε αυτό που έκανε.

https://www.instagram.com/reel/CqqCfr-uovy/

Ανέπτυξε σιγά αλλά σταθερά το δικό του σύμπαν και μας έβαλε σε ένα διασκεδαστικό και συμπεριληπτικό κόσμο, που αγαπά το χρώμα, τα ιδιαίτερα shapes και τις μοναδικές εμπνεύσεις ενός απλού αγοριού από το γαλλικό νότο που κατέκτησε το Παρίσι.

Οδηγός αγοράς: Τα 10 must buys του Αυγούστου που θα βρεις ακόμη σε έκπτωση

https://www.instagram.com/reel/Cu4kQEgLU0w/

Ο ίδιος και η ομάδα του είχε πολλές εξαιρετικές ιδέες, όπως το πρώτο κατάστημα-αυτόματος πωλητής που πουλούσε φυσικά luxury τσάντες, το corner πισίνα στα πολυκαταστήματα Selfridges αλλά και τα τεράστια 3D λεμόνια που πέφτουν μέσα στις γαλλικές πλαζ εδώ και κάποιες ημέρες, σε ένα από τα τελευταία πειράματα του team, που βρήκε φυσικά μεγάλη ανταπόκριση.

Την ίδια στιγμή και μετά από ένα κανονικό ράλι των υπόλοιπων οίκων για να εντυπωσιάσουν το κοινό με πολλά marketing tricks και συλλογές πυροτεχνήματα, αμέσως μετά τις καραντίνες, οι περισσότεροι έχουν κάνει ένα ξεκάθαρο comeback στις ρίζες τους, επιλέγοντας απλές φόρμες και συλλογές που να τιμούν τους ιδρυτές των maisons, ο Jacquemus συνεχίζει την τρελή πορεία του. Χωρίς να χρειάζεται να απολογηθεί για το ακραίο marketing. Γιατί; Γιατί είναι απλώς μέρος του DNA του.