Η Kim Kardashian είναι το νέο πρόσωπο του Marc Jacobs και όλοι αναρωτιούνται το γιατί
Η είδηση που κυκλοφόρησε μόλις πριν λίγες ώρες και δυστυχώς απογοήτευσε τη μεγαλύτερη μερίδα του κοινού. Δικαιολογημένα.
Kim Kardashian: τηλεπερσόνα, επιχειρηματίας, style icon ή μέρος της σύγχρονης κουλτούρας; Υπάρχουν πολλές λέξεις και ειδικότητες που μπορούν να περιγράψουν το φαινόμενο των Kardashians, που έμαθαν στο κοινό τη σημαίνει reality με το δικό τους τρόπο και έχουν διαμορφώσει ένα τεράστιο κομμάτι της σύγχρονης αμερικάνικης -αλλά θα τολμούσα να πω και παγκόσμιας- αισθητικής. Φυσικά, η αρχική τους εμφάνιση στον πλανήτη media έχει σχεδόν ξεχαστεί με την ίδια την Kim να έχει κάνει φυσικά άλματα στην προσωπική και επαγγελματική της ζωή, αλλά να κρατά πάντα τον πυρήνα της οικογένειας με όλα αυτά τα αρνητικά στοιχεία, για τα οποία και το κοινό λατρεύει να τις μισεί.
Είναι ο Jacquemus ο απόλυτος master του marketing; Το τεράστιο community που έχει το επιβεβαιώνει
Kim Kardashian και Marc Jacobs: Η συνεργασία που κανείς δνε περίμενε.
Οι συνεργασίες έκπληξη είναι πλέον ότι καλύτερο μπορεί να συμβεί σε έναν οίκο σε αυτή τη φάση και το marketing προσανατολίζει τη στρατηγική του εκεί εδώ και πολλές σεζόν. Η συνεργασία όμως του Marc Jacobs με την Kim Kardashian δεν είναι μία τέτοια συνεργασία. Έσκασε σαν βόμβα στα social media του καλοκαιριού για να δημιουργήσει κύμα αντιδράσεων μέσα σε λίγες ώρες. Αυτό που είδαμε ήταν μόνο ένα κοντινό της Kim με το logo του Marc Jacobs και ένα mini video, όπου η Kim ποζάρει με τις iconic kiki boots του σχεδιαστή και κάποια items από τη Fall 2023 συλλογή του.
Και ξεκίνησαν τα σχόλια. Οι περισσότεροι χρήστες και ακόλουθοι του οίκου αντέδρασαν πάνω-κάτω, όπως και εγώ, όταν είδα σήμερα το πρωί το ασυνήθιστο combo. Τα σχόλια ήταν μάλλον καταπέλτης με τους περισσότερους να δηλώνουν ότι ο Marc Jacobs έχει τελειώσει για αυτούς, ότι το brand θα πρέπει να αφουγκραστεί το κοινό του και ότι το πιο πάνω κάτω δεν θέλαμε να δούμε την Kim Kardashian και ότι αυτή αντιπροσωπεύει δίπλα σε έναν designer όπως ο Marc.
Μπορεί να ζούμε στην εποχή της απόλυτης δημοκρατίας στη μόδα και όλο αυτό να μας αρέσει, να το απολαμβάνουμε αλλά ακριβώς για όλους αυτούς τους λόγους, θα πρέπει να έχουμε και το δικαίωμα να πούμε τις αντιρρήσεις μας. Αρχικά, ένα σχεδιαστής σαν τον Marc Jacobs που έχει συνδεθεί με το ανατρεπτικό, το extravagant, την pop culture και την αυθεντική του σκέψη -για την οποία και έχει πληρώσει το τίμημα κατά καιρούς- δεν έχει κανένα λόγο να συμπράξει με την Kim Kardashian σε ένα concept που μας θύμισε κάτι από το Silver Factory του Andy Warhol.
Όταν οι πρωταγωνίστριες του Marc Jacobs ήταν πρόσωπα όπως η Winona Rider και η Chloe Sevigny, γυναίκες συνυφασμένες με την αυθεντικότητα και την ιδιοφυία που κρύβεται στo στυλ κάποιων ανθρώπων. Δεν υπήρξα ποτέ υπέρμαχος του cancel culture, αλλά δεν μπορώ να πω ότι δεν απογοητευτήκαμε από την όλη εξέλιξη της fall καμπάνιας του Marc Jacobs. Γιατί; Γιατί δεν μπορεί να υπάρξει καμία συνοχή σε ένα catwalk με ένα τόσο αιχμηρό σχόλιο για την γρήγορη και εξαντλητική, ψαφιακή ζωή μας, όπως το latest show του Marc, και σε μια καμπάνια με πρωταγωνίστρια την Kim Kardashian, μιας προσωπικότητα που ζει μέσα από τα social media και έχει στηρίξει τη ζωή και την καριέρα της σε ένα βίντεο 30 δευτερολέπτων.