Για την Wella και τον Eugene Souleiman δεν υπάρχουν τάσεις, τάση είναι να είσαι ο εαυτός σου

Χριστίνα Αναστασία Χρόνη
Για την Wella και τον Eugene Souleiman δεν υπάρχουν τάσεις, τάση είναι να είσαι ο εαυτός σου

Έφτασα ως τη Λισαβώνα για να γνωρίσω έναν ζωντανό θρύλο και να αναθεωρήσω όλα όσα ήξερα για τα μαλλιά

Τα global events της Wella είναι κάθε χρονιά το highlight του έτους κάθε beauty editor που έχει την τύχη να λάβει την λαμπερή πρόσκληση. Είναι ένα global meeting ομορφιάς και το μέρος όπου γεννιούνται οι τάσεις. Αυτή την πρόσκληση πήρα στα χέρια μου και κάπως έτσι, βρέθηκα να κάνω το ταξίδι που έμελλε να αλλάξει τον τρόπο που βλέπω τη μόδα και τα μαλλιά γενικότερα. Προορισμός: Η Λισαβώνα.

1

Η πιο χρωματιστή και hip πόλη της Ευρώπης μας υποδέχτηκε με υπέροχο καιρό και με γεμάτο πρόγραμμα και, αν μπορούσα να μακρηγορήσω για την απίθανη φιλοξενία της Wella θα το έκανα, αλλά δεν μπορώ. Ανυπομονώ βλέπεις να σου μιλήσω για τα όσα είδα και έμαθα! Ας ξεκινήσουμε λοιπόν: Πρώτη στάση το πιο fashionable media event. Editors, influencers και experts από κάθε γωνιά του κόσμου μαζευτήκαμε σε ένα actual παλάτι και ένα δεύτερο ταξίδι ξεκίνησε με «οδηγούς» τη Wella και τον Global Ambassador Coty Professional Beauty, Rossano Ferretti.

2

O master Ferretti μας μίλησε για το χρώμα και πως δεν υπάρχουν κανόνες και τάσεις. Στόχος της Wella είναι να αναδείξει μέσα από πρωτοποριακές τεχνολογίες και συνθέσεις, το καλύτερο, tailored χρώμα που ταιριάζει σε εσένα. Πες μου αλήθεια… ξέρεις τι βαφή χρησιμοποιεί ο κομμωτής σου κάθε φορά; Πιθανότατα να μου πεις όχι! Αυτό είναι το πρώτο και μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε όλες. Πρέπει να ξέρουμε τι θέλουμε και να το ζητάμε. Πρέπει να ζητάς το καλύτερο, πρέπει να #AskForWella.

3

Αυτό είναι το πρώτο βήμα. Το δεύτερο όμως ΔΕΝ είναι να ακολουθήσεις τη μόδα αλλά να τη διαμορφώσεις εσύ, στα δικά σου μέτρα. Γι΄αυτό άλλωστε δημιουργήθηκε και το Colour DJ, η πρώτη συσκευή που μπορεί να δημιουργήσει πάνω από 60 δισεκατομμύρια χρωματικούς συνδυασμούς. Έτσι ο κομμωτής μπορεί να φτιάξει το ΔΙΚΟ ΣΟΥ χρώμα και μάλιστα να το συνοδεύσει και με τη μάσκα που ταιριάζει σε αυτό το δικό σου χρώμα!

4

Κάπως έτσι λοιπόν, ο master Ferretti έδωσε το «τιμόνι» στον ζωντανό θρύλο που ανέβηκε στη σκηνή… Η μουσική δυνάμωσε και ο Eugene Souleiman, Global Creative Director of Care & Styling πήρε το λόγο και άλλαξε την κοσμοθεωρία μας. Είχαμε ήδη μιλήσει για το χρώμα και είχε έρθει η ώρα του styling. Ο master Souleiman εξήγησε πως η μόδα πλέον δεν υπακούει σε κανόνες και η αποδείξεις «παρέλασαν» μπροστά στα μάτια μας.

5

Μοντέλα χτενισμένα με τα αγαπημένα looks του Eugene Souleiman από τις πασαρέλες πέρασαν δίπλα μας και starstruck τον ακούγαμε να εξηγεί πως τα μαλλιά μπορούν να εκφράσουν συναισθήματα, να αποκαλύψουν πτυχές του εαυτού μας που δεν ξέραμε, να κάνουν statements… Πως θα μπορούσαν λοιπόν να υπακούν σε κανόνες;

6

Αφού η μικρή «στρατιά» από ζωντανά έργα τέχνης χάθηκε στα παρασκήνια, είχε έρθει η ώρα να ανακεφαλαιώσουμε: Τάση είναι ο ίδιος μας ο εαυτός. Εμείς κάνουμε τις τάσεις και η Wella είναι στο πλάι μας για να μας βοηθήσει. Τα καλύτερα όμως έπονταν…

7

Βλέπεις, το επόμενο πρωί είμασταν καλεσμένες του master Souleiman για ένα πρωινό tête-à-tête. Σε αυτό το σημείο να τονίσω πως είναι ο ορισμός του cool ακόμα και στις 8:30 το πρωί. Έχοντας πει αυτό ξεκινήσαμε μία κουβέντα και η πρώτη ερώτηση ήταν για τις γυναίκες. Ποιες γυναίκες τον εμπνέουν; Ποιες είναι οι μούσες του; Η απάντηση ήταν ΟΛΕΣ. «Όλες οι γυναίκες είναι ξεχωριστές, η κάθε μία με τον δικό της τρόπο. Το θέμα είναι να παρατηρήσεις τον άνθρωπο, να τον κοιτάξεις πραγματικά… έτσι θα έρθει η έμπνευση και στη συνέχεια η δημιουργία και το αποτέλεσμα θα είναι απόλυτα προσωπικό. Αυτό λατρεύω στη Wella. Δημιουργεί προϊόντα που μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους, να φτιάξουν μικρά ‘κοκτέιλ’ που απευθύνονται στην κάθε γυναίκα ξεχωριστά. Η Wella δεν δημιουργεί με γνώμονα μόνο τις τάσεις. Φτιάχνει προϊόντα που μπορούν να κάνουν την κάθε γυναίκα να αποκτήσει τη δική της τάση… Υπάρχει κάτι καλύτερο από αυτό;» είπε και αναρωτήθηκα! Κοιτάζω πραγματικά τον εαυτό μου στον καθρέφτη; Η κουβέντα όμως έγινε ακόμα πιο ενδιαφέρουσα…

8

«Ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα είναι το Luxe Oil. Είναι το πιο ευέλικτο προϊόν. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν προετοιμασία σε βρεγμένα μαλλιά και να τα κάνει να δείχνουν απίστευτα υγιή ενώ παράλληλα τα περιποιείται. Δεν είναι απλά ένα προϊόν περιποίησης, είναι ένα καλλυντικό προϊόν. Είναι ένα προϊόν συνεργάσιμο που ταιριάζει σε όλες τις γυναίκες, όλους τους τύπους μαλλιών. Για να το πω πιο απλά, είναι ένα προϊόν που γίνεται δικό σου, προσαρμόζεται σε εσένα» είπε και συνέχισε: «Όπως για παράδειγμα ένα κούρεμα. Μπορεί η μόδα να θέλει τα μαλλιά κοντά αλλά κάθε γυναίκα μπορεί να υποστηρίξει συγκεκριμένα κουρέματα. Ένα αυστηρό καρέ με αφέλειες δεν ταιριάζει σε μία γυναίκα που δεν έχει χρόνο για styling και θέλει να αφήνει τα μαλλιά της να στεγνώνουν φυσικά. Αντίστοιχα, ένα γεωμετρικό καρέ δεν ταιριάζει σε μία γυναίκα ρομαντική… Το καρέ πρέπει να προσαρμόζεται στην προσωπικότητα της γυναίκας». Κάπως έτσι περάσαμε στην τάση του σήμερα…

9

«Η τάση είναι ότι δεν υπάρχει τάση. Η τάση είναι να προσαρμόζεις το κούρεμα, το χρώμα και το styling στην προσωπικότητά σου. Πλέον κοιτάζουμε τις προσωπικότητες και επαινούμε τη διαφορετικότητα, βρίσκουμε την ομορφιά στη διαφορετικότητα. Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον κάθε έναν, δεν είναι γυναικεία, δεν είναι ανδρική, είναι εσύ και στόχος της Wella είναι να κάνει εσένα όμορφο. Τα μαλλιά δεν πρέπει να είναι κοντά, δεν πρέπει να είναι μακριά, δεν ΠΡΕΠΕΙ τίποτα από αυτά… πρέπει να είναι σωστά για τον κάθε ένα μας. Είναι εξάλλου κάτι τόσο προσωπικό και ευτυχώς τα πράγματα έχουν αλλάξει. Η προσέγγιση των κομμωτών έχει αλλάξει. Δεν υπάρχει περασμένη μόδα γιατί μόδα είναι ο κάθε ένας μας… Πάρε παράδειγμα το Colour DJ!» είπε και συνειδητοποίησα πόσο δίκιο έχει αλλά και πόσο μπροστά είναι η Wella. Σε κάθε περίπτωση η κουβέντα πέρασε στα tips και εδώ θέλω να κρατήσεις σημειώσεις γιατί έχω το τέλειο tip για τα πιο υπέροχα ίσια μαλλιά απευθείας από τον Eugene Souleiman και καλύτερα από αυτό δεν γίνεται…

10

«Τα ισιωμένα μαλλιά δεν κάνουν τίποτα. Κάθονται ίσια και βαρετά σχεδόν στημένα. Τα κορίτσια με ίσια μαλλιά δεν είναι έτσι. Τα φυσικά ίσια μαλλιά έχουν κίνηση. Για να το πετύχεις χρειάζεσαι λάμψη και λείανση στο εξωτερικό μέρος των μαλλιών αλλά από μέσα χρειάζεσαι αέρα και λίγη υφή. Ψεκάζεις λοιπόν το εσωτερικό των μαλλιών με λίγο Ocean Spritz για να δώσεις υφή και αέρα στο ίσιωμα και στο πάνω μέρος περνάς Luxe Oil για σατινέ λάμψη. Έτσι τα μαλλιά θα είναι ίσια μεν αλλά φυσικά, ανεπιτήδευτα, με κίνηση, πιο sexy, πιο ζωντανά» είπε και πραγματικά δεν έχω ξαναισιώσει τα μαλλιά μου διαφορετικά από τότε. Όσο για το αγαπημένο του προϊόν…

11

«Είναι το Sugar Lift. Κάνει τα πάντα! Δίνει υφή, όγκο αλλά είναι αόρατο και συνδυάζεται με όλα τα υπόλοιπα προϊόντα Wella. Το Sugar Lift για εμένα είναι εργαλείο αλλά είναι εργαλείο και για κάθε γυναίκα. Αυτή είναι η μαγεία της Wella, φτιάχνει προϊόντα για εμένα και για εσένα, για επαγγελματίες και για beginners».

12

Ούτε που καταλάβαμε πως πέρασε η ώρα, αν μπορούσαμε θα μέναμε εκεί για άλλο τόσο αλλά ο χρόνος μας με τον Eugene είχε τελειώσει. Καθώς αποχαιρετιόμασταν όμως μου είπε κάτι ακόμα… «Don’t be afraid to be a redhead or even more blond but this… this is not you I think» και έμεινα να τον κοιτάζω. Βλέπεις είμαι κοκκινομάλλα και βάφω τα μαλλιά μου. Αυτό τον καιρό έχω υιοθετήσει την …τάση του ξανθού με τη σκούρα ρίζα. Ο Eugene με κοίταζε πραγματικά όσο μιλούσαμε και… ε, με είδε. Με τις βαλίτσες στο χέρι και starstruck καθ’ οδόν στο αεροδρόμιο ένα πράγμα ερχόταν ξανά και ξανά στο μυαλό μου: «Μόδα είναι να είσαι ο εαυτός σου» και κάπως έτσι όλα τα νέα εγχειρήματα και η φιλοσοφία της Wella έγιναν πιο ξεκάθαρα. Αυτό θέλω να κρατήσεις και εσύ από όλα όσα είπαμε. Να θυμάσαι ότι οι «τάσεις» πλέον δεν υπάρχουν. Να ξέρεις τι ζητάς στο κομμωτήριο (#AskForWella). Να ξέρεις ότι η Wella μπορεί να σου χαρίσει το αποκλειστικά δικό σου, ξεχωριστό χρώμα και πως όλα τα προϊόντα της Wella φτιάχτηκαν για εσένα.